موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۴ تير

موتورولا پس از گذراندن یک سال تمرکز بر روی گوشی جدید موتورولا Z از گوشی‌های سر سبد خود، آماده‌ی بازگشت به دستگاه اصلی Moto است. به گفته‌ی شخصی آشنا به امور برنامه‌های این شرکت، Moto X4 در سه ماهه‌ی چهارم در زمان فصل خرید تعطیلات عرضه خواهد شد. این فرد اضافه کرد برخی جزئیات ادعا شده مربوط به صفحه‌ی ۵/۲ اینچی و پوشش آلومینیومی گوشی‌های Android 7.1 Nougat که اخیرا منتشر شده بود، از جهات بسیاری اشتباه هستند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۴ تير

به گزارش رویترز، Tencent Holding بزرگ‌ترین شرکت بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی چین اعلام کرد زمان بازی را برای برخی کاربران جوان Honour of King محدود خواهد کرد. این پاسخ مربوط به شکایت‌هایی است درباره‌ی اعتیاد بچه‌ها به اینگونه بازی‌های محبوب تلفن‌های همراه. این شکایت‌ها مربوط به والدین و معلمینی است که از اعتیاد کودکان به این بازی نبرد آنلاین چند نفره شکایت کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۴ تير

آلمان قانون بحث برانگیزی را تصویب کرد که امکان جریمه‌ی 50 میلیون یورویی یا 57 میلیون دلاری را برای شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook و Twitter، چنانچه این شبکه‌ها به اندازه‌ی کافی سریع در مقابل سخنان ستیزه‌جویانه عکس‌العمل نشان ندهند، اعمال می‌کند. این قانون که Network Enforcement Act یا Facebook Law نامیده می‌شود، روز جمعه در پارلمان آلمان تصویب و از اکتبر اجرایی خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

Moto Z Modهایی که شرکت Lenovo برای گوشی‌های Moto Z خود عرضه کرده بود را می‌توان آغاز راه استفاده از وسائل ماژولار گوشی‌های هوشمند دانست. این Modها قابلیت تبدیل گوشی‌های هوشمند را به گیم‌پد و واکی‌تاکی را دارا می‌باشند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

Tesla در طول دوره‌ی سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی ۲۲ هزار خودرو تحویل داده است. در بین این آمار، ۱۲ هزار خودروی Model S و ۱۰ هزار خودروی Model X SUV دیده می‌شود. با توجه به این آمار، میزان عرضه‌ی خودروهای این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵۳ درصد رشد همراه بوده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

لابراتوار Kaspersky به طور آشکاری درباره‌ی از دست دادن قراردادهای دولت آمریکا نگران است. ترس از داشتن ارتباط با دولت روسیه، و این شرکت در حال ارائه‌ی پیشنهاد مهمی برای حفظ منابع و جریان‌های مالی شرکت است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

پلتفرم ARKit جدید Apple اساسا از نظر ظاهری شبیه به HoloLens در iPhone است. همه‌ی آن چیزهایی که از دست رفته است یک سیستم تعامل بدون کنترل است. Patently Apple پرونده‌ای جدید از این شرکت برای سیستم دوربین 3D با قابلیت‌های سنجش عمقی مورد استفاده برای تشخیص حرکت را رونمایی کرد. این سیستم اطلاعاتی را از نقاط بازتابنده‌ی یک پرتو نور برای محاسبه‌ی نقشه‌ی عمقی از نواحی اطراف می‌گیرد. نکته‌ی جالب اینکه این پتنت به این نوع خاص از نقشه‌کشی عمقی به عنوان یک نوع احتمالی از کنترل برای بازی کردن، اشاره می‌کند.

ادامه مطلب