موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

در میان کاربران گوشی‌های هوشمند Apple، همواره یکی از مدل ها نسبت به دیگر محصولات از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است. با توجه به سرمایه گذاری های وال استریت بر روی بازار گوشی های هوشمند می توان دریافت کدام یک از آن محصولات طرفدار بیشتری داشته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

کمپانی Microsoft به روزرسانی برنامه ی Skype Preview را بر پایه ی پلتفرم اندروید برای گوشی هوشمند کاربران ارائه داد. در حال حاضر برقراری تماس برای کاربران بسیار ساده تر شده است. Skype Preview برای Android، ویژگی های جدیدی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که به گفته‌ی توسعه دهندگان افزودن این موارد به درخواست کاربران این برنامه بوده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

به کمک برنامه‌ی رایگان Rainway، امکان تبدیل بازی های رایانه ای برای کنسول های بازی میسر شده است. صاحبان کنسول های Nintendo Switch هم اکنون می توانند بازی The Witcher 3 را بر روی کنسول های خود اجرا کنند و از آن لذت برند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

محققین دانشگاه UC San Diego موفق به توسعه‌ی حسگر حرارتی شده‌اند که با توان بسیار پایین قادر به کار کردن است. تنها ۱۱۳ پیکووات، یعنی توانی در حدود ۱۰ میلیارد بار کم‌تر از یک وات.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

Facebook می‌گوید افرادی که بیش از 50 بار در روز ارسال پست دارند، احتمالا اشتراک‌گذاری هرزنامه‌ها و خبرهای دروغین را انجام می‌دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

سازمان مهندسی LinkedIn یک جفت ابزار کلیدی در دسترس را به عنوان پروژه‌های متن‌باز برای کمک به کسب‌و‌کارها به عنوان آنچه که وقتی برنامه‌های کاربردی آن‌ها به مشکل بر می‌خورند، در دسترس قرار داده است. این ابزارها به سازمان‌ها کمک می‌کنند خودشان به طور خودکار با مهندسین تماس برقرار کنند تا با مسائلی که به طور ناگهانی ظاهر می‌شوند، برخورد کنند.

ادامه مطلب