کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

در حالی که Pandora در هفته‌ی گذشته سرمایه‌ی بزرگی را از سوی SiriusXM جذب کرده، اما خبر خوبی از سوی این سرویس منتشر نشده است. این شرکت به تازگی اعلام داشته است که علاوه بر کناره‌گیری یکی از هم‌بنیان‌گذاران این شرکت و مدیرعامل فعلی آن، سرویس‌دهی آن در کشورهای نیوزیلند و استرالیا پایان خواهد یافت.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

اعطای مجوز استفاده و دسترسی به حساب کاربری Dropbox به سایر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها بهتر و راحت‌تر از آن است تا فایل‌ها را جداگانه دانلود و سپس بر روی این سرویس آپلود نمود. اما لیست سرویس‌هایی که به حساب کاربری Dropboxتان متصل نموده‌اید را از کجا می‌یابید؟

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

بر اساس گزارش جدید امروز صبح از شرکت تحلیلگر برنامه‌ی App Annie، صنعت اپلیکیشن جهانی تا سال 2021 به ارزش ۶/۳ تریلیون دلار خواهد رسید که از سال گذشته ۱/۳ تریلیون دلار افزایش یافته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

Chris Cox مدیر کل محصولات فیسبوک درباره‌ی این نقطه‌ی عطف جدید به TechCrunch گفت: ما در حال رسیدن به انداز‌ه‌ای هستیم که واقعا ارزش آن را دارد که همه ی چیزهایی را که می‌توانیم انجام دهیم تا بتوانیم رسانه‌ی اجتماعی را به عنوان بهترین نیروی مثبت ممکن در اختیار قرار دهیم.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

Yahoo پس از واگذاری به Verizon، در روز جاری برنامه‌ی جدید و بازسازی شده‌ی سرویس ایمیل خود را برای 225 میلیون کاربر فعال روزانه معرفی کرد. این به‌روزرسانی شامل طراحی جدید، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و دسته‌ای از فناوری‌ها است، همچنین یک طرح اشتراک جدید برای دسکتاپ و تلفن همراه به نام Yahoo Mail Pro دارد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

به نظر می‌رسد که امنیت آنلاین اولویت اول این روزهای سرویس‌های وب و اپلکیشین‌های موبایلی اینترنتی می‌باشد. در تازه‌ترین اقدام، Pinterest نیز در این مسیر گام برداشته است. این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد قابلیت‌های جدیدی برای افزایش امنیت کاربران خود ارائه دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

Twitter بارها به اثبات رسانده است که در هنگام رخداد بحران‌ها داده‌های بسیار ارزشمندی بر روی آن به اشتراک گذاشته می‌شود. حالا تحقیق جدیدی نشان می‌دهد که این سرویس توانایی تشخیص حوادث و صحنه‌های جرم را تا یک ساعت پیش از ورود پلیس دارا می‌باشد.

ادامه مطلب