کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

بر اساس شواهد گردآوری شده، Apple شرکت بینایی کامپیوتری SensoMotoric را خریداری کرد. این شرکت سیستم‌ها و عینک‌های ردیابی چشم را ارائه می‌دهد. SensoMotoric اخیرا وب سایت خود را به‌روزرسانی کرده است و صفحات بسیار زیادی را درباره‌ی اطلاعات محصولاتش حذف کرده است. همچنین دراین وب‌سایت پرتال شغلی، وبلاگ خبری، برنامه‌های رویدادها و کارگاه‌های آموزشی و موارد زیاد دیگری وجود ندارد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

این سازنده‌ی تراشه در حال پیوستن به ZF و Hella برای کایت‌های خودران نیز می‌باشد. اوایل صبح سه‌شنبه، NVIDIA و Volvo اعلام کردند که تلاش‌هایشان برای سیستم خودران را از طریق همکاری با شرکت‌های دیگر دو برابر می‌کنند و پلتفرم هوش مصنوعی مستقل اختصاصی خود را تا ابتدای دهه‌ی آینده توسعه می‌دهند و توزیع می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

در ماه آوریل، گوگل نسخه‌ی اصلاح‌شده و بازیابی شده‌ای از Google Earth را معرفی کرد که شامل تعدادی از ویژگی‌های جدیدی بود که فراتر از تصور سیارات با استفاده از نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای است. Google Earth جدید به کاربران امکان کشف جهان با استفاده از تورها و یادگیری بسیاری عجایب دیگر را می‌دهد. امروز گوگل اعلام کرد آن را وارد کلاس‌های درس می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

Google Talk که با نام Gchat نیز شناخته می‌شود، رسما به کار خود پایان و جای خود را به Hangouts داد. این غول شبکه‌ی اجتماعی از ماه مارس سال جاری میلادی خبر چنین تصمیمی را منتشر کرده بود، بنابراین اگر تا به حال از روی این سرویس پیام‌رسان مهاجرت نکرده‌اید، مشکل از سوی خودتان است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

هنگامی که در مورد جذب سرمایه‌ی شرکت‌های فعال در زمینه‌ی شیشه‌ی هوشمند می‌شنوید، احتمالا در اولین گام فکرتان به سمت واقعیت افزوده و محصولاتی همانند HoloLens برود.

ادامه مطلب