موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

با نگاهی به سال 2016، می‌دانیم که اپل از یک آیپد پرو 9.7 اینچی رونمایی کرد که از یک نمایشگر True Tonee برخوردار بود. حالا به نظر می رسد اگر پیشبینی ‌های بانک سرمایه گذاری بارکلیز حقیقت پیدا کند صفحه نمایش آیفون 2017 (iPhone 2017) اپل هم از همین نوع نمایشگر استفاده خواهد کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

Twitter به تازگی نسخه‌ی Lite از سرویس خود را معرفی کرده است. Lite قرار است نسخه‌ی موبایلی مبتنی بر مرورگری باشد که برای کاربرانی که دارای شبکه‌ی اینترنتی با سرعت پایین و ناپایدار و یا حتی دارای حافظه‌ی رم پایین می‌باشند، کارآمد باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

Instagram همچنان اجازه‌ی آپلود عکس و ارسال آن به حساب کاربری‌تان را نمی‌دهد. برای این کار همچنان بایستی از گجت‌های خود استفاده کنید. اما از هم‌اکنون، کاربران حداقل از طریق نرم‌افزار Windows 10 رومیزی این برنامه می‌توانند عکس‌ها و ویدئو‌های مد نظر خود را به صورت خصوصی برای دیگر کاربران ارسال نمایند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

Apple احتمالا قصد دارد گران‌ترین گوشی هوشمند خود را در نسل بعدی iPhone معرفی نماید. طبق اخبار منتشر شده، تحلیل‌گران بر این باورند که Apple از گوشی هوشمند گران‌قیمتی رونمایی خواهد کرد که قیمتی در حدود ۹۵۰ تا هزار دلار خواهد داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

به گزارشی از دفتر مرکزی PlayStation، در سال جاری قرار است از چهار پروژه از سری بازی های Jak and Daxter برای کنسول PS4 ارائه گردد. این خبر توسط نماینده ی بخش توسعه ی منابع این کمپانی در روز سه شنبه، 4 آوریل گزارش شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

شرکت گوگل به کاربران خدمات خود این نوید را داده است که به زودی صفحه ی ورود به حساب کاربری Google با طراحی ساده تر و مدرن تر در دسترس آنان خواهد بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

کمپانی Apple در طول هفته ی جاری، با مشکل خطای 911 در سیستم عامل iOS 10.3 خود مواجه بود. در این نسخه به صورت خودکار با مراکز تماس 911 ارتباط برقرار می شد. حال این کمپانی این مشکل را به طور کامل برطرف کرده و سیستم عامل بدون هیچ مشکلی کار می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

توسعه دهندگان گوشی گجت های هوشمند از عرضه ی قریب الوقوع محصولی جدید قابل اجرا بر روی Windows 10 Mobile برای علاقه مندان خبر داده اند. مدیر عامل کمپانی WhartonBrooks خبر داد، این شرکت چند مدل منحصر به فرد جدید را تولید کرده است.

ادامه مطلب