کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

قابلیت Economic Graph شرکت LinkedIn در ۲ نوامبر با معرفی سرویس LinkedIn Salary شکل بهتری به خود گرفت. سرویسی که به صورت پرتال طراحی شده، میزان حقوق دریافتی شغل‌های مختلف در سراسر جهان را جمع‌آوری و آنالیز می‌کند. از این طریق کاربران می‌توانند میزان دریافتی، کیفیت و شرایط کاری خود را با هم‌شغلان در نقاط دیگر جهان، مورد مقایسه قرار دهند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

شرکت سازنده‌ی چیپ Broadcom اعلام کرده است که Brocade Communication Systems Inc را به قیمت ۵.۵ میلیارد دلار خواهد خرید. هدف از این‌کار به دست آوردن سهم بیشتر در بازار رو به رشد قطعات شبکه‌ی مورد نیاز دیتاسنترها عنوان شده است. این قرارداد باعث می‌شود Broadcom به درصد بسیار بزرگی از دیتاسنترها که از سوئیچ‌های کانال فیبری شرکت Brocade که منجر به انتقال اطلاعات سریع‌تر بین سرور و فضای ذخیره‌سازی می‌گردد، دسترسی پیدا کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

Twitter در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای برنامه‌ی iOS خود است که قابلیت Reader موجود در مرورگر Safari را به لینک‌های باز شده از طریق این برنامه به آن اضافه می‌کند. قابلیتی که ابتدا در سال ۲۰۱۰ در این مرورگر ایجاد و سپس در ۲۰۱۱ به iOS انتقال یافت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

سرویس رایانش ابری Amazon بیش از ۴۵ درصد از بازار جهانیIaaS (Infrastructure as a Service) را در اختیار خود دارد. رقمی که فراتر از مجموع سهم بازار شرکت‌هایی چون Microsoft، Google و IBM می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

Toyota قصد دارد سهم خود را از بازار خودروهای اشتراکی افزایش دهد و در حال انجام این کار با فناوری‌های نوینی است تا نشان دهد چرا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شناخته می‌شود. این شرکت دستگاهی مبتنی بر Bluetooth با نام Smart Key Box تولید کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد خودروی خود را از طریق گوشی هوشمندشان قفل و یا باز کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

Gigabyte تولید کننده لوازم الکترونیکی، قادر است نسخه به روزرسانی شده محصول خود با نام Aero 14 را عرضه کند. با وجود این واقعیت که نسخه قبلی این لپ تاپ تابستان سال گذشته ارائه شده بود اما گویا توسعه دهندگان قصد دارند نسخه بهبود یافته و با تکنولوزی بالاتری را به بازار ارائه دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

به گزارش منتشر شده در مجله CNET، خانواده فاکس از ایالت تنسی آمریکا دادخواستی را علیه کمپانی آمازون به دادگاه محلی ارائه داده اند. در این شکایت تنظیم شده، آنان از کمپانی آمازون به جهت فروش اسکوتر برقی معیوب که سبب آتش سوزی و ایجاد خسارت مالی هنگفتی برای آنان شده است، درخواست غرامت کرده اند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

به گزارشی از EurekAlert، دانشمندان کالج سلطنتی لندن اعلام کرده اند استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت قبل از خواب برای کودکان و نوجوانان مضر است. به گفته آنها نه تنها استفاده، بلکه قرار گرفتن این گجت ها در اتاق خواب آنها نیز به والدین توصیه نمی شود.

ادامه مطلب