سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

کمپانی Apple حق ثبت اختراع برای تکنولوژی جدید خود دریافت کرد. این کمپانی بالاخره موفق شد حق ثبت اختراع گجت های تاشو خود را به دست بیاورد، تمامی اسناد مربوط به این اختراع در ماه آگوست به سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا تحویل داده شده بود اما تنها چند روز پیش بود که این اسناد به تایید این سازمان رسید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

شرکت Lenovo امروز از فبلتPhab 2 Pro با قیمت ۴۹۹ دلار رونمایی کرد. نکته‌ی قابل توجه آن است که این فبلت براساس پروژه‌ی تانگوی Google ساخته شده و بدین ترتیب، اولین دستگاهی است که می‌تواند اپلیکیشن‌های جدید و برنامه‌ی Tango را که از طریق فروشگاه Google Play در دسترس خواهد بود، اجرا کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

Instagram می‌خواهد به شما فروشگاهی را معرفی کند که در آن هنگام خرید آنلاین مشکل همیشگی قطع ارتباط و رفتن به یک پنجره‌ی مرورگر را نداشته باشید. به همین دلیل امروز شرکت مذکور ایده‌ی برچسب‌های خرید را بر روی ۲۰ خرده‌فروش مانند Kate Spade و JackThreads به کاربران iOS در ایالات متحده معرفی نمود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

شرکت Google اعلام کرد که هدست جدید Daydream View برای گوشی‌‌های Android مانند Pixel و Pixel XL راهی بازار می‌شود. عرضه‌ی این محصول در فروشگاه‌های آنلاین Google و در بازار خرده‌فروشان کشورهای ایالات‌متحده، کانادا، انگلستان، آلمان و استرالیا در تاریخ۱۰ نوامبر به قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

Alibaba Group Holding Ltd قصد دارد سرمایه‌گذاری خود را در صنعت سرگرمی با ایجاد گروه رسانه‌ای جدید گسترش دهد. گفته می‌شود مبلغ سرمایه‌گذاری ۱.۴۸ میلیارد دلار خواهد بود. این تصمیم، جایگاه شرکت غول تجارت الکترونیکی چینی را در صنعت سرگرمی و رسانه‌ای بسیار مستحکم خواهد کرد. سرویس‌هایی که این شرکت قصد ارائه‌ی آن را دارند شامل Youku Tudou، مرورگر وب UCWeb، بخش Alibaba Pictures Group Ltd و قسمت بازی‌سازی این شرکت می‌گردد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

با توجه به اتفاقات رخ داده پیرامون Twitter، تغییراتی بر روی این سرویس در جهت بهبود آن صورت گرفته است. این شرکت اخیرا در تلاش بوده است تا مشتریان و شرکت‌های تجاری را به یکدیگر متصل کند. هم‌اکنون نیز این شرکت قصد دارد ویژگی‌هایی را برای مشتریان کسب‌وکارها ارائه نماید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

نزدیک به ۳ ماه پس از آنکه Instapaper توسط Pinterest خریداری شد، این سرویس در حال اعمال تغییراتی است که بر روی کاربرانش تأثیرگذار خواهد بود. از آغاز امروز، این سرویس bookmark آنلاین طرح پریمیوم خود را غیرفعال و آن را دسترس تمام کاربرانش قرار خواهد داد.

ادامه مطلب