تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

استارتاپ Instruments به تازگی قلمی را طراحی کرده است که فرد با استفاده از آن می تواند هر یک از وسایل خانه را به دلخواه خود و بدون نیاز به متر و خط کش اندازه گیری کند. در پایه این قلم یک غلطک کوچک قرار دارد که سبب می شود ابزار بر روی سطح مورد نظر برای اندازه گیری به آرامی حرکت کند. سپس لیزری که در قسمت بالایی می تواند اندازه جسم را از لحظه آغاز تا لحظه پایان به صورت همزمان در گوشی هوشمند نمایش دهد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

کمپانی چینی CRRC، نوعی جدیدی از قطار های مگلو را ایجاد کرده است. به گزارش آژانس شین هوا، فناوری جدید طراحی شده انسان ها را قادر می سازد تا سرعت حمل و نقل را تا 600 کیلومتر بر ساعت افزایش دهند. قطارهای مَگلِو یا ماگلو نوعی از قطارها هستند که به طور شناور در هوا در فاصله کمی از ریل قرار دارند و بدون دریافت مقاومت زیادی از محیط می‌توانند با سرعت‌های بسیار زیاد به پیش بروند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

بسیاری از گیمیر ها به شیوه در پیش گرفته شده در Electronic Arts انتقاد دارند. به نظر آنان بازی Titanfall 2، در زمان وقفه بین انتشار دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare عرضه شد که سبب استقبال ناچیز از این بازی گردید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

در شبکه های مجازی اخبار تایید نشده ای منتشر شده است و به این موضوع اشاره دارد که دیگر گوشی های هوشمندی با نام تجاری Lenovo عرضه نخواهد شد. به نظر می رسد قرار است این محصولات با نام جایگزین Moto به بازار عرضه شوند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

LastPass یکی از معروف‌ترین سرویس‌های مدیریت پسورد است. کاربران این سرویس، از این پس می‌توانند برای مدیریت پسوردهای خود روی موبایل، از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنند. اما رایگان بودن این سرویس تنها تا زمانی خواهد بود که شما اطلاعاتتان را از یک موبایل به موبایل دیگر و یا از یک تبلت به تبلت دیگر سینک کنید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

امروز شرکت Microsoft از نرم‌افزار جدید خود با نام Microsoft Teams رونمایی کرد. به نظر می‌رسد Microsoft مجددا بر روی یک ایده‌ی قدیمی که در تلاش برای ایجاد پلتفرم برقراری ارتباط و همکاری بین کارکنان شرکت‌های تجاری است، تمرکز کرده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

گزارش مالی Facebook در ۳ ماهه‌‌ی سوم ۲۰۱۶ منتشر شد. این شرکت هم‌اکنون بیش از ۱.۷۹ میلیارد کاربر فعال ماهیانه و ۱.۶۶ میلیارد کاربر مبتنی بر تلفن‌همراه دارد. همچنین تعداد کاربران فعال روزانه‌ی این سرویس نیز بیش از ۱.۱۸ میلیارد و این رقم برای کاربران تلفن‌همراه ۱.۰۹ میلیارد اعلام شده است.

ادامه مطلب