موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

به نظر می رسد کمپانی Apple قصد دارد، محصول جدید Pad Pro Mini را با تغییر نام تجاری، در ماه مارس ۲۰۱۷ ارائه کند. اگر چه این موضوع هنوز در مرحله حدس و گمان است اما کارشناسان و طرفداران iPad مشتاقانه منتظر عرضه رسمی این محصول هستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

فروشگاه آنلاین کمپانی Apple، مانیتور های LG UltraFine 4K Display و LG UltraFine 5K Display را با یک‌چهارم قیمت خود عرضه می کند. در نتیجه در حال حاضر می توان این دو محصول را با ۲۵ درصد تخفیف به ترتیب 524 دلار و 974 دلار خریداری کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

با وجود این واقعیت که مدت زیادی از عرضه Samsung Galaxy S7 در بازار می گذرد اما نمونه قبلی آن S6، در نوع خود گوشی محبوبی است. در حال حاضر این کمپانی تصمیم گرفته محصول Galaxy S6 را با قیمت 235 دلار در بازار به فروش برساند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

دو کمپانی Philips و Xiaomi در حال بررسی ساخت محصولی هستند که بتواند روشنایی را در خانه های هوشمند تامین کند. به گزارش نشریه CNET، این دو کمپانی قصد دارند تا مشارکت با یکدیگر اقدام به تولید تجهیزات ساختمان، لوازم و نرم افزار های مورد نیاز برای خانه های هوشمند کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

به گزارش وال استریت ژورنال و به نقل از کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده (KBPP) ایالات متحده، کمپانی سامسونگ تاکنون ۲.۸ میلیون دستگاه از ماشین لباسشویی های تولید شده این کمپانی را از میان مصرف کنندگان جمع آوری کرده است. این تصمیم پس از ارائه گزارش متعدد از عملکرد بد این دستگاه اتخاذ شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

شرکت Lattice Semiconductor Corp، سازنده‌ی تراشه‌های قابل برنامه‌ریزی اعلام کرد که توسط Canyon Bridge Capital Partners به قیمت ۱/۳ میلیارد دلار خریداری خواهد شد. Canyon Bridge، یک شرکت تازه تأسیس با سهام خصوصی تحت حمایت بودجه‌ی چینی‌ها است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

Twilio گزارش درآمدی ۳ ماهه‌ی سوم خود را منتشر ساخت. در این گزارش خبر از درآمد ۷۱.۵۳ میلیون دلاری، یعنی ۴ سنت کمتر از مقدار پیش‌بینی شده دیده می‌شود. درآمد کلی این شرکت ۶۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

ادامه مطلب