موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

همانطور که در خبر ها به آن پرداختیم، نوکیا ممکن است تا پایان سال دو تلفن هوشمند جدید را به بازار معرفی کند. طبق اطلاعات منتشر شده از در Weibo، مدل هایی از این گوشی در اینترنت منتشر شده که البته برخی از منابع با رد این تصاویر ادعا می کنند صفحه نمایش این دستگاه 8.13 اینچی خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

کمپانی Sony قصد دارد در نمایشگاه لوازم و تجهیزات الکترونیکی مصرفی Consumer Electronics Show (CES) 2017 که در تاریخ 5-8 ژانویه برگزار می شود، دو گوشی هوشمند جدید خود را رونمایی کند. مشخصات این گوشی های هوشمند پیش تر در شبکه اجتماعی Weibo لو رفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

نمایندگان شرکت چینی Mpie اعلام کردند که این کمپانی قصد دارد محصول فبلت S12 را با طراحی زیبا، ظریف و قیمتی مقرون به صرفه را به بازار عرضه کند. همچنین در مورد تاریخ عرضه این دستگاه گزارشی منتشر نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

ابتدای سال جاری میلادی، Google خبر تبدیل برنامه‌ی Android Auto خود را به عنوان یک اپلیکیشن مستقل برای استفاده در خودروها اعلام کرد. حتی اگر خودروی شما با قابلیت Android Auto سازگار نباشد، از حالا می‌توان تمام مزیت‌های این سرویس را بدون خرید خودروی جدید و یا حتی نصب تجهیزاتی، تجربه کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

مدیرعامل اسبق Microsoft، استیو بالمر، سرانجام در مورد چند سال گذشته‌ی خود در این شرکت غول نرم‌افزاری سخن گفت. وی در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ، تاریخچه‌ی خود را در این شرکت و رابطه‌اش با بیل گیتس، طی این سال‌ها را بازگو کرد. وی همچنین سقوط سخت‌افزار و تلفن‌های Surface را مورد سرزنش قرار داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

Freespee که این روزها خود را شرکت ارائه‌ دهنده‌ی فناوری مکالمات زنده‌ی مبتنی بر رایانش ابری می‌نامد، ۹/۲۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری داشته است. مدیریت آن را شرکت سرمایه‌گذاری فرانسوی Ventech ، در کنار سرمایه‌گذارانی همچون Sunstone Capital و Inventure به عهده دارند. از سویی بانک Silicon Valley نیز در این سرمایه‌گذاری مشارکت دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

شرکت Samsung، روز یکشنبه اعلام داشت به زمره‌ی دارندگان دستیار دیجیتال هوش‌مصنوعی پیوسته است. پس از عرضه‌ی ناموفق Galaxy S7، سرنوشت گوشی‌های هوشمند این شرکت به Galaxy S8 بستگی دارد. سرمایه‌گذاران و تحلیلگران معتقدند گوشی مذکور باید به مراتب قوی‌تر از دیگر محصولات Samsung باشد تا بتواند نظر مشتریان را دوباره به خود جلب کرده و درآمد بیشتری را ایجاد نماید.

ادامه مطلب