امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

بانک Tesco بریتانیا تایید کرد در طی هفته‌‌های گذشته به حساب کاربری ۴۰ هزار نفر از مشتریان‌اش نفوذ شده است و متاسفانه نیمی از آن‌ها موجودی خود را از دست داده‌اند که در برخی موارد به چند صد پوند نیز رسیده‌ است. در مقابل، این بانک به طور موقت تمامی تراکنش‌های مشتریان خود را متوقف کرد. اگرچه مقدار پولی که از حساب‌های مشتریان به سرقت رفته بسیار کم گزارش شده اما تضمین داده‌اند که در اسرع وقت تمامی ضرر و زیان‌های ناشی از این حمله را به مشتریان پرداخت خواهند کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

Facebook می‌خواهد به‌طور جدی‌تر وارد فضای کاری LinkedIn گردد. برای این امر، این شرکت قابلیتی جدیدی به نام Jobs را معرفی کرده است که می‌تواند دلیلی موجه برای گسترش تلاش‌های شرکت‌هایی باشد که پیش از آن بر روی صفحات شرکت خود در این سرویس تمرکز کرده‌اند. تلاش‌هایی که در گذشته تنها در حوزه‌ی بازاریابی و کیفیت محتوای ارائه‌شده متمرکز بوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

با بیش از 1.5 میلیون واحد فروخته شده در سراسر جهان، یکی از بهترین راه حل های مقرون به صرفه جهت پیدا کردن وسیله ی گمشده بشمار می آید.
آیا تا به حال اتومبیل خود را در پارکینگ گم کرده اید؟ این امری طبیعیست. شما پارک میکنید و به خرید می روید. هنگامی که باز می گردید، هیچ سر نخی از اینکه خودروی شما کجاست در دست ندارید. سپس با فشار دادن دکمه دزدگیر روی سوئیچ خودروی خود، شروع به چرخیدن میکنید تا جائیکه صدای آژیر خاموش شود. این کار مخصوصا در یک روز گرم و آفتابی خسته کننده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

YouTube امروز خبر از آغاز پشتیبانی از ویدئوهای HDR را داد. این بدان معنا است که از این پس کاربران می‌توانند از روی دستگاه‌هایی که از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کنند، از این قابلیت YouTube بهره ببرند. از جمله‌ی این دستگاه‌ها می‌توان به تلویزیون‌های مجهز به Chromecast Ultra و به زودی در تلویزیون‌های جدید شرکت‌های Samsung اشاره نمود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

Google می‌خواهد سرویس‌هایش در حداکثر دستگاه‌های ممکن استفاده شود. برای رسیدن به این هدف در سال‌های گذشته، Google بهترین اپلیکیشن‌های خود را با کیفیت بالا بر روی پلتفرم iOS منتشر ساخته است. البته این مورد استثنائی به نام Gmail دارد.

ادامه مطلب