تکنولوژی
بهناز زادبخش۸:۴۸ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

علاقمندان به بازی های ویدئویی در انتظار واقعیت مجازی و تکمیلی جدید تری هستند.
کارشناسان بر این باورند که دنیای بازی های کامپیوتری به سمت «واقعیت مجازی / افزوده» پیش می رود. واقعیت افزوده، مولفه های مجازی را در اطراف محل قرار گیری کاربر اضافه می کند. تحلیلگران موسسه" آی اچ اس" می گویند: که میزان استفاده از هدست های واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۵، چهار میلیون بوده است. که در سال ۲۰۲۰ به هشتاد و یک میلیون، خواهد رسید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

نرم افزار Android Auto دو سال پیش برای نسل جدیدی از خودروها ارائه شد. حال قرار است این برنامه برای گوشی های هوشمند عرضه گردد. توسعه دهندگان می گویند، عجیب است که کمپانی های خودروساز نمی خواهند این محصول با قابلیت های فراوان را برای نسل جدید ماشین های خود خریداری کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

براساس شایعات منتشر شده در فضای مجازی، کمپانی Apple می خواهد گوشی iPhone 7 را به رنگ سفید نیز منتشر کند. در سایت Mac Otakara نیز تصویری از گوشی iPhone 7 Plus به رنگ سفید به چشم می خورد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

کمپانی Adobe به تازگی نرم افزاری را با نام VoCo طراحی کرده است. به گزارشی از سایت این کمپانی، نرم افزار جدید Photoshop for Audio پس از 20 دقیقه گوش دادن به صدای یک فرد می تواند صدای وی را شبیه سازی کند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

خرید برنامه‌ی WhatsApp توسط Facebook باعث شد داده‌های کاربران این برنامه در اختیار بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا قرار بگیرد. از سوی دیگر WhatsApp اعلام داشت اطلاعات کاربران را برای اولین‌بار در ماه آگوست با شرکت مادر خود Facebook به اشتراک گذاشته است. اصلی‌ترین تغییری که صورت می‌گیرد، به اشتراک گذاشته‌شدن شماره‌ی تلفن‌همراه کاربران WhatsApp با Facebook است تا این شرکت تبلیغات خود را با جهت‌گیری بهتری عرضه کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

یکی از مدیران اجرایی بزرگ‌ترین خرده‌فروشی جهان، Wal-Mart، پس از ثبت‌نام در بانک JPMorgan Chase & Co ، هفته‌ی گذشته اعلام داشت فروشگاه‌های Wal-Mart در حال مذاکره با چند شرکت سازنده‌ی کیف پول دیجیتال است تا گزینه‌‌‌ی پرداخت مناسب‌تری را برای ا‌پلیکیشن Wal-Mart Pay ارائه دهد. با آغاز سال جدید، سیستم Chase Pay به عنوان اولین کیف پول دیجیتال third-party در وب‌سایت و اپلیکیشن Wal-Mart قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب