موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

با توجه به انتشار خبری در مجله کره ای The Investor، سامسونگ قصد دارد بنا به درخواست مشتریاش اندازه صفحه نمایش پرچمدار جدید خود را بزرگ تر کند. این کمپانی در حال سفارش لوازم تولید و عرضه محصول جدید تا سال 2017 می باشد. گفته می شود که راه حل های سامسونگ به تازگی در جهت جبران مشکلاتی است که Samsung Galaxy Note 7 مسبب آن بوده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

نسخه‌ی آزمایشی Android Nougat برای دارندگان دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در دسترس قرار گرفته‌ است. برنامه‌ی Galaxy Beta سامسونگ نیز در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده، انگلستان و کره‌جنوبی در دسترس است. این طرح همچنین به زودی در چین هم راه‌اندازی خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

امروز سرویس انتقال آنلاین PayPal اعلام کرد در حال حاضر این سرویس از سیستم‌عامل‌ iOS 10 پشتیبانی می‌کند. کاربران iOS می‌توانند در این نسخه از دستیار صوتی Siri برای ارسال یا درخواست وجه نقد خود از طریق PayPal اقدام کنند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

LeEco شرکت عجیبی است و هدست ExploreVR بیشتر از آن. این هدست رقیب دیگر هدست‌های واقعیت مجازی بازار به حساب می‌آید و هدف آن ارائه‌ی تجربه‌ی واقعیت مجازی با قیمت ارزان است. قیمتی که تنها کسری از نمونه‌ی مشابه شرکت Samsung آن است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

Twitter امروز اعلام داشت که یکی از قدیمی‌ترین مدیران اجرایی‌اش، Adam Bain، از سمت مدیر بخش عملیات کنار کشیده است. Anthony Noto، رئیس بخش مالی این شرکت، مسئولیت وی را خواهد گرفت. در پی این تغییر، Twitter بایستی به دنبال رئیس جدید بخش مالی نیز باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

Microsoft روز جاری نسخه‌‌ی پیش‌نمایش Windows 10 را برای رایانه‌های رومیزی و گوشی‌ها عرضه نمود. این دومین به‌روزرسانی ارائه‌شده پیش از Windows 10 Creators Update در اوائل ۲۰۱۷ می‌باشد.

ادامه مطلب