موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

آزمایشات Facebook بر روی شبکه‌ی اجتماعی با هویت نیمه‌پنهان، با محوریت بحث در مورد یک موضوع خاص از طریق اپلیکیشنی به نام Rooms به شکست خورده بود. اما تجربیاتی که Facebook از آن به دست آورده بود را در ویژگی جدیدی با همین نام Rooms در Messenger خود اعمال کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

شرکت مخابراتی AT&T قابلیت جدید خود را معرفی کرد. شرکت مذکور همانند طرح‌های رایگان اپلیکیشن‌های Binge On و Music Freedom شرکت T-Mobile، طرحی را ارائه می‌دهد که به طور خودکار پخش همه‌ی ویدئوهای آنلاین را با رزولوشن و پهنای باند کمتر انجام خواهد داد. مگر آنکه کاربر در تنظیمات، انتخاب دیگری انجام دهد. AT&T ویژگی مذکور را Stream Saver نام نهاده و بیشتر در جهت استفاده در طرح‌های دیتای نامحدود مشترکان کاربرد دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

گویا پرچمداران جدید کمپانی Huawei توانسته اند خریداران خود را در بازار رقابت پیدا کنند. کل فروش گوشی های P9 و P9 Plus تنها در ماه سپتامبر بیش از 6 میلیون نسخه بوده و تا امروز این رقم به 9 میلیون دستگاه رسیده است. به گفته نمایندگان کمپانی Huawei، این میزان فروش برای این شرکت یک رویداد بزرگ محسوب می‌گردد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

نمایندگان کمپانی Atari اعلام کرده اند که بازی RollerCoaster Tycoon World در تاریخ 16 نوامبر یعنی یک روز قبل از انتشار بازی Planet Coaster در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سری جدید بازی RollerCoaster Tycoon در طول هفت ماه گذشته فروش گسترده ای را در فروشگاه Steam به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

در پی این به‌روزرسانی، ۳ ویژگی جدید به Instagram Stories افزوده شده است. این ویژگی‌ها بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این شرکت پس از رونمایی از قابلیت مذکور به حساب می‌آید. اولین و مهمترین ویژگی قابلیت اضافه کردن لینک‌های URL به Storie‌s می‌باشد که در حال حاضر برای کاربران تأیید شده‌ی این برنامه در دسترس است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

شرکت Google امروز میزبان Chrome Dev Summit است. اخبار زیادی از این رویداد در دست نیست، اما یکی از سخنران‌ها، Darin Fisher اعلام کرد در حال حاضر ۲ میلیارد مرورگر Chrome به صورت فعال در رایانه و تلفن‌همراه نصب شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

Adobe اعلام کرد شرکت تکنولوژی تبلیغاتی TubeMogul را در یک معامله به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کرده است. شرکت TubeMogul که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است، یک پلتفرم برنامه‌نویسی است که به نمایندگی‌ها و برندها اجازه می‌دهد، ویدئوی تبلیغاتی خود را برای تمام پلتفرم‌ها طراحی، اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کنند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ با پشتیبانی بازار بورس سهام در آمریکا (NASDAQ) عمومیت پیدا کرد. اما این هفته، سهام آن از ۲۲ دلار به کمتر از ۸ دلار، تقریبا همان قیمت عرضه‌ی عمومی اولیه (IPO)، کاهش یافت.

ادامه مطلب
تکنولوژی
بهناز زادبخش۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

پلیس آهنین به زودی همراه پلیس در شهر دبی به گشت زنی خواهد پرداخت.
نمونه اولیه این پلیس آهنین، در نمایشگاه فناوری کامپیوتر و الکترونیک خلیج فارس که سالانه برگزار میشود در معرض دید عموم قرار گرفت. این ربات پلیس، قادر به گفتن سلام نظامی است، دست میدهد و به زبان های انگلیسی، عربی و فرانسه صحبت می کند. از صفحه نمایشی لمسی که روی بدن این ربات متصل است، می توان برای گزارش کردن جرائم یا تصادفات رانندگی از آن استفاده کرد.

ادامه مطلب