کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

از نقطه نظر قیمت در مقابل کارایی، گوشی iPhone SE 2016 می‌تواند بهرین گزینه باشد. اما اگر منتظر عرضه‌ی چنین محصولی از سوی Apple در سال ۲۰۱۷ باشید، بایستی زمان زیادی منتظر بمانید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

با سرعت پایینی شاهد اخبار انتشار به‌روزرسانی Nougat بر روی گوشی‌های هوشمند متعدد هستیم. گوشی‌های OnePlus 3، Samsung Galaxy S7 و S7 Edge در آینده‌ی نزدیک نسخه‌ی بتای Nougat را دریافت خواهند کرد. ZTE نیز به تازگی چنین به‌روزرسانی را برای گوشی Axon 7 خود در ژانویه عرضه خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

روز ۱۱ نوامبر هر سال یا Singles’ Day، بزرگترین روز خرید چینی‌هاست. روزی که وب‌سایت Alibaba، رکورد بزرگ‌ترین فروش آنلاین جهان را ‌شکست. رخداد Single Day (روز مجردها) در چین شبیه رخداد فروش Black Friday در غرب است که مردم می‌توانند با تخفیف‌های بالای ۵۰ درصد اجناس خود به شکل آنلاین خریداری نمایند. با وجود نگرانی‌های رشد فروش این وب‌سایت، مجموع کل فروش این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. سایت Alibaba به عنوان بزرگ‌ترین عمده‌فروش الکترونیکی جهان سال گذشته توانسته بود در روز مذکور، ۱۴٫۳ میلیارد دلار فروش کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

Apple به طور نامحسوسی اپلیکیشنی با نام Apple Support را برای پلتفرم iOS خود منتشر ساخت. این برنامه امکان خواندن اطلاعات محصولات، گرفتن راهنمایی‌ها، گرفتن زمان‌بندی تعمیر دستگاه به همراه چت، ایمیل و یا ارتباط تلفنی با واحد پشتیبانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه این اپلیکیشن به انگلیسی آماده شده است، اما هنوز در App Store آمریکا منتشر نشده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۸:۴۲ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

بر اساس گزارش خبری در وب سایت Gizmo china بعد از سامسونگ گالکسی نوت 7، آیفون اپل 7 پلاس نیز منفجر شد. به نقل از پورتال خبری، به محض آتش گرفتن گوشی، خبر آن بلافاصه و به طور خیلی تصادفی به شهر Yunnan واقع در جنوب غربی کشور چین رسید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

تا به حال در ذهن بسیاری از کاربران این سوال مطرح بود که چرا کامپیوتر هایی که بر روی سیستم عامل Chrome اجرا می شوند خدمات Microsoft را دریافت نمی کنند. اما به تازگی این وضعیت بهبود پیدا کرده است و Microsoft یک بسته از محصولات خود را برای این سیستم عامل معرفی کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

طی گزارشی از نماینده تجاری کمپانی Samsung، کمپانی مبلغ 9 میلیون دلار به توسعه دهندگان سیستم عامل Tizen پرداخت کرده است. بر اساس اطلاعات رسمی، شرکت آماده راه اندازی یک نرم افزار توسعه یافته ای برای سیستم عامل گوشی های هوشمند به نام Tizen می باشد که گمان می رود به زودی جایگزین سیستم عامل Android شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

با اعلام خبری جدید در رسانه ها مشخص شده که کمپانی BlackBerry به روند تولید گوشی های خود ادامه خواهد داد و DTEK60 آخرین نسخه از سری گوشی های BlackBerry نخواهد بود که برای عرضه در بازار مصرف تولید شده است. مدیر عامل این کمپانی جان چن در طول مصاحبه خود اعلام کرد به زودی محصول این کمپانی مجهز به صفحه کلید جدید به بازار گوشی های همراه وارد خواهد شد.

ادامه مطلب