نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

Microsoft امروز ابزاری را برای دارندگان کسب‌وکارهایی که از Office 365 و Outlook بهره می‌گیرند، معرفی ساخت. این ابزار که سرویس مدیریت مشتری (CRM) نام دارد، سامانه‌ی سبکی برای شرکت‌ها خواهد بود که نیازمند پی‌گیری تعاملات مشتری‌هایشان و تاریخچه‌ی آن می‌باشند و همچنان آن‌قدر گسترده نشده‌اند که از سرویس Dynamics 365 استفاده کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

سرویس نو ظهور پخش موسیقی آنلاین Amazon، اولین گام خود را برای گسترش سرویس خود، تنها پس از ۱ ماه از آغاز کار آن در کشور آمریکا، برداشت. این سرویس که Amazon Music Unlimited نام دارد، رقبایی سرسختی چون Apple Music، Spotify و Google Play را در مسیر خود می‌بیند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

کمپانی LG توانسته است در مدت 10 روز بیش از 200 هزار دستگاه گوشی هوشمند پرچمدار LG V20 را به فروش برساند. آغاز فروش این گوشی در ابتدا در بازار ایالات متحده آمریکا شروع شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

در اغلب موارد پس از افتادن گوشی ممکن است شیشه گوشی شکسته و یا به صفحه نمایش آسیب برسد اما به گزارشی از خبرگزاری Leikeji، گوشی iPhone 7 Plus کاربری پس از افتادن از دست وی و برخورد با زمین منفجر شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

استارتاپ Vufine+ به تازگی صفحه نمایش قابل حملی را برای عینک های معمولی طراحی کرده است که بر روی دسته سمت راست عینک نصب می شود. این وسیله از تمام دستگاه های دارای خروجی ویدئویی HDMI پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

به گزارشی از روزنامه گاردین، در صفحه اصلی اکانت هزاران کاربر Facebook، اعلامیه ای در مورد فوت و مراسم یاد بود کاربران ایجاد شده است. حتی مارک زوکربرگ مدیرعامل این شبکه اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

فروشگاه‌های آنلاین دنیا به زودی نیازمند سرویس تحویل کالا از طریق هواپیماهای بدون سرنشین خواهند بود. چرا که این روش راه حل بسیار خوبی برای ارسال محصولات به مناطق دور دست می‌باشد.

ادامه مطلب