موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

پس از شایعات فراوان، در نهایت OnePlus از آخرین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. OnePlus 3T درست ۳ ماه پس از OnePlus 3 به بازار عرضه می‌گردد و شایعات فراوانی پیرامون این شرکت چینی و ویژگی‌های گوشی جدیداش شنیده می‌شد. از شایعات و اخبار منتشر شده، دید کلی در مورد این گوشی به دست آمده است، اما هم‌اکنون می‌توان مشخصات دقیق و تاریخ عرضه‌ی آن را به دست آورد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

Microsoft امروز به‌روزرسانی کوچک اما مهمی را برای نسخه‌ی وب Skype اعلام داشت. اگر می‌خواهید خیلی سریع مکالمه‌ای را با شخصی آغاز کنید و قصد ندارید وارد حساب‌کاربری‌تان گردید، این به‌روزرسانی برای شما می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

Facebook در حال رونمایی از ویژگی جدیدی است که به کاربران تجاری و کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به صورت راحت‌تری سرویس Facebook، Mesenger و Instagram خود را مدیریت کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

در آغاز سال میلادی جاری،‌ Apple قول داد اپلیکیشن‌های تاریخ‌گذشته، ممنوع، مواردی که دیگر از قوانین تبعیت نمی‌کنند و یا آن‌طور که هدف‌گذاری شده‌اند، عمل نمی‌کنند را از App Store خود حذف کند. به نظر می‌رسد که زمان ابن پاک‌سازی فرا رسیده است. این شرکت در بررسی‌های خود متوجه شده است اپلیکیشن‌های مورد نیاز به حذف، ۲۳۸ درصد در اکتبر ۲۰۱۶ افزایش داشته‌اند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

توسعه دهندگان پیام رسان WhatsApp ، امروز در تاریخ 15 نوامبر، ویژگی مکالمه تصویری را برای کاربران سیستم عامل های iOS، Android و Windows افزودند. تا چند روز آینده این ویژگی برای تمامی کاربران گوشی های هوشمند در دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

ابر رایانه های چینی برای هفتمین سال متوالی در لیست برترین ابر رایانه های دنیا قرار گرفته اند و برای اولین بار به عنوان اولین پردازنده برتر دنیا در سطر لیست و بالاتر از ایالات متحده قرار گرفته اند. این اتفاق نقطه عطفی در صنعت و تکنولوژی در کشور چین است که می تواند اقتصاد این کشور را از سلطه آمریکا خارج کند.

ادامه مطلب