کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

شرکت Naver همکاری خود را با SoftBank به منظور راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری جهانی به ارزش ۴۳ میلیون دلار برای پیشبرد دو سرویس امید بخش خود آغاز کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

شرکت Google هفته‌ی گذشته مدل جدید Chromcast را با نام Chromecast Ultra معرفی کرد. دستگاهی که برای استریم فیلم‌های HDR و 4K در نمایشگرهای 4K ساخته شده است. مدل Ultra با قیمتی دو برابر مدل‌های پیشین به بازار عرضه شد و در ایالات متحده ۶۹ دلار قیمت داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

Samsung در نظر دارد تمرکز خود بر روی خودروهای هوشمند را با خرید شرکت خودروسازی Harman به قیمت ۸ میلیارد دلار افزایش دهد. شاید Harman بیشتر به دلیل محصولات صوتی خودرو شناخته‌شده باشد، اما این شرکت در حوزه‌ی تولید خودرو نیز فعال است. این خرید را، یکی از بزرگ‌ترین خریدهای Samsung و گامی بزرگ در جهت اهداف بلند خودروسازی این شرکت می‌دانند.

ادامه مطلب
امنیت
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

میلیاردر روسی توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌های امنیتی پست وبلاگی خشمگینانه‌ای با عنوان «دیگر کافی است. به اندازه‌ی کافی کشیده‌ام!» در مورد Microsoft و Windows 10 منتشر ساخته است. در این پست، Kapsersky به شیوه‌ی قرارگیری برنامه‌ی Defender بر روی Windows 10 اشاره کرده و آن را ضد رقابتی دانسته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

تاکنون کنایه‌هایی پیرامون حذف دکمه‌ی Escaspe در MacBook Pro جدید و معرفی Touch Bar را شنیده‌اید؟ شاید معروف‌ترین آن، اتصال دکمه‌ی فیزیکی Escape به MacBook Pro از طریق کابل بوده باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

در سال‌های اخیر، چیپ‌ست‌های مادربرد تغییرات چندانی نداشته‌اند. البته اگر پشتیبانی از استانداردهای جدید و حافظه‌های ذخیره‌سازی چون M.2 برای SSDها، درگاه Thunderbolt و سرعت حافظه‌ای بالاتر را از آن فاکتور بگیریم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

اگر IMAX بخواهد در مورد دستگاه‌های واقعیت مجازی جدی کار کند، مسلما نیاز به پول نقد دارد. خوشبختانه در این زمینه برای این شرکت مشکلی وجود ندارد. این شرکت در اولین تلاش‌های خود اقدام به جذب ۵۰ میلیون دلار سرمایه به منظور ساخت حداقل ۲۵ محصول واقعیت مجازی بر روی پلتفرم‌های متعدد کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

تعدادی از کاربران کنسول PlayStation در صفحات اجتماعی کامنت هایی در مورد مشکلات بازی Watch Dogs 2 در این کنسول عنوان کرده اند. به گفته گیمر ها، در هنگامی که فرد شروع به تیراندازی می کند، باگ های زیادی در بازی ایجاد می شود و وضوح و کیفیت تصویر به شدت کاهش می یابد.

ادامه مطلب