محبوب ترین ها
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۷ تير

نرم‌افزار "TinyTake"، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌سادگی از صفحه نمایش رایانه خود عکس و همچنین فیلم بگیرید و کلیپ ویدئویی بسازید.
نرم افزارهای بسیاری در این زمینه وجود دارند که شما می توانید از‌‌آ‌ن‌ها استفاده کنید اما این برنامه‌ها محدودیت‌هایی نیز دارند، در حالی‌که نرم‌افزار "TinyTake" بسیار مناسب، و با قابلیت‌هایی مفید است و کار کردن با این ابزار نیز بسیار ساده است.
از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به این نکته اشاره کرد که شما می‌توانید بخش خاصی از نمایش‌گر را مد نظر قرار دهید و از آن فیلم بگیرید. تنظیمات این برنامه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بر روی ویدیو ضبط شده صدا گذاری کنید و امکان ادیت را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار برای ساختن ویدیوهای آموزشی بسیار مفید است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۶:۲۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۶ تير

اگرچه برای چت کردن در فیسبوک به برنامه پیام رسان نیاز دارید اما دیگر لازم نیست برای چت، در این شبکه اجتماعی داشته باشید. فیسبوک بطور رسمی اعلام کرد که کاربران تنها با درج شماره همراه خود می توانند ثبت نام کرده و در گفتگو وارد شوند.
این خبر باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد، چرا که با اقدامات پیشین فیسبوک برای تسخیر فضای مجازی متناقض محسوب می شود. البته باید بدانید که برخی امکانات پیام رسان صرفاً برای کاربران این شبکه اجتماعی قابل دسترس خواهد بود که می توان به همگام سازی پیام ها بین دستگاه های مختلف و امکان دسترسی به مخاطبین فیسبوک اشاره کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۹:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۵ تير

مرورگر " APUS browser"، مرورگر سبک و مناسبی برای سیستم‌عامل اندروید است. این مرورگر توسط" APUS "Launcher تولید شده است. این اپلیکیشن برای وب‌گردی روزانه بسیار مناسب است.
این مرورگر بسیار سبک است و حجم آن ۶۰۰ کیلوبایت است، و برخلاف مرورگرهای رایج چون کروم و فایرفاکس حجم بسیار پایینی دارد که یکی از محاسن این مرورگر به شمار می‌آید و امکان دانلود را برای کاربران آسان می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

اپلیکیشن پاکت (Pocket)، یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای کاربرانی است که همیشه به اینترنت دسترسی ندارند. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا در زمانی که متصل به اینترنت هستید، مطالب دلخواه خود را ذخیره و پس از آن سر فرصت بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنید.

فرقی نمی‌کند با چه ابزاری مشغول وب‌گردی هستید و می‌خواهید مطالب و صفحات مورد علاقه خود را ذخیره‌ کنید، چراکه پاکت دارای افزونه برای مرورگرهای گوگل‌کروم و فایرفاکس‌ است. کافی است شما این افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید و صفحه دلخواه را با کلیک بر روی آیکون پاکت ذخیره کنید. پس از آن برای خواندن این مطالب به صورت آفلاین، کافی است تا اپلیکیشن پاکت را در دستگاه هوشمند خود باز کنید، و به مطالب ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید و آ‌ن‌ها را آفلاین مطالعه کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

OmniROM یکی از رام سازهای معروف اندروید، اعلام کرد که بیلدهای شبانه این رام بر پایه اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی در دسترس قرار گرفته اند. تیم توسعه این رام پس از مدت ها تلاش حالا آماده هستند تا تجربه جدیدترین نسخه اندروید را در این رام محبوب به کاربران ارائه کنند.
البته نسخه های شبانه این رام برای تمام دستگاه ها عرضه نشده و در حال حاضر صرفاً برای دستگاه های زیر قابل دریافت خواهد بود

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در فیس بوک عکس های خودشان را در دسته های بزرگ آپلود میکنند,میدانید که تگ اوتوماتیک(خودکار)چقدر مفید خواهد بود.اما فیس بوک همچنان در حال بهبود شناسایی چهره است و در حال حاضر این کار را به خوبی انجام داده است طوری که دیگر نیاز به مشاهده عکس شما ندارد.
با توجه به دانش جدید, تیم هوش مصنوعی فیس بوک بر روی یک الگوریتم شناسایی چهره به صورت آزمایشی کار کرده اند که این الگوریتم بتواند حتی تصاویر غیر واضح به دلیل انواع مشخصه های متعدد را تشخیص بدهد.یان لیکان سرپرست گروه میگوید:شما میتوانید مارک زوکربرگ را به راحتی تشخیص دهید زیرا او همیشه یک تی شرت خاکستری میپوشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۳:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

وقتی صحبت از دانلود موسیقی پولی باشد، شکی در این نیست که آیتونز اپل حرف اول را می زند. اما در زمینه استریم موسیقی در حال حاضر سرویس Spotify پیشتاز بوده و این چیزی نیست که اپل دوست داشته باشد. به همین منظور این شرکت نیز سرویس استریم موسیقی خود را تحت عنوان اپل موزیک راه اندازی کرد تا با اعتبار برند خودش، کاربران را به سرعت جذب کند.
اما این بدین معنی نیست که تمام خواننده های حاضر در آیتونز در اپل موزیک نیز ثبت نام می کنند. به عنوان مثال تیلور سویفت آلبوم پرفروش 1989 خود را در آیتونز قرار داد اما همانطور که خودش هفته گذشته تایید کرد، قصد ندارد در اپل موزیک آن را عرضه کند. از همان موقع شایعاتی مطرح شده که حاکی از تهدید هنرمندانی که در اپل موزیک ثبت نام نکنند، می باشند. در واقع این شایعات می گویند اپل آثار این دسته از هنرمندان را از آیتونز حذف می کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۳:۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

شرکت ادوبی، از چهار اپلیکیشن برای کاربران سیستم‌عامل اندروید رونمایی کرد. این اپلیکیشن‌ها شامل: Photoshop Mix, Brush CC, Shape CC و Color CC است که اکنون در گوگل‌پلی، شما امکان دانلود رایگان این اپلیکیشن‌ها را دارید.
اپلیکیشن Brush CC: اپلیکیشنی مناسب برای تغییر کیفیت و وضوح تصاویر است.
اپلیکیشن Shape CC: برای ایجاد تصاویر به صورت وکتور کاربرد دارد.

ادامه مطلب