محبوب ترین ها
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

شاید این موضوع برای شما هم اتفاق افتاده باشد، پای کامپیوتر نشسته اید و آدرس یک مقصد را در Google Maps پیدا می کنید، اما به یکباره متوجه می شوید که باید آدرس را بر روی گوشی هوشمند خود پیدا می کردید و همراه خود داشتید نه بر روی کامپیوتر منزل یا محل کارتان!
سالهاست برای رفع این مشکل چشم به راه یک آپدیت یا راهکار جامع و کامل از سوی گوگل هستیم، اگرچه در این مدت روش هایی مطرح شد تا کمی از ابعاد این مشکل آزاردهنده کم کند، اما باز هم نتوانست آنطور که باید ما را از این نگرانی خلاص نماید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۹:۵۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

تماشای ویدیوی بازی کردن یک بازی ویدیویی توسط فردی دیگر احتمالاً برای همه جذابیت ندارد، اما این دست ویدیوها اخیراً به محبوبیت بسیار زیادی رسیده و تقریباً بخش اعظمی از ویدیوهای پخش شده آنلاین را تشکیل می دهند. اگر شما هم یکی از استفاده کنندگان سرویس Twitch هستید، یک آپدیت جدید برای نسخه اندرویدی آن منتشر شده که ویژگی جالبی در خود دارد.
تیم توسعه Twitch یک پخش کننده پاپ آپ را در این آپدیت ارائه کرده اند که به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای خود را استریم کنید حتی اگر از محیط برنامه خارج شده باشید. برای دسترسی به این ویژگی کافیست بر روی آیکون پاپ آپ واقع در گوشه راست و پایینی ویدیو پلیر این اپلیکیشن لمس کنید و یا از طریق بخش تنظیمات این کار را انجام دهید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۰:۲۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير

مشکل تاخیر صوتی از روز اول در اندروید وجود داشته و با اینکه این مشکل باید در نسخه آبنبات چوبی برطرف می شده اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.
براساس نتایجی که توسط موسسه Nervous Systems منتشر شده، اکثر گوشی های هوشمند اندروید مشهور هنوز فاصله زیادی تا پردازش لحظه ای صدا و ارائه ی آن از طریف بلندگو یا فیش هدفون دارند. اطلاعات این تست توسط اپلیکیشن اندازه گیری SuperPowered ثبت شده و نتیجه تست بر روی 20 گوشی برتر را نشان می دهد.
گفتنی است که حس شنوایی در حدود 20 میلی ثانیه تاخیر صوتی را تشخیص می دهد و بیشتر از آن مغز اینطور گمان می کند که دو صدای متفاوت را شنیده است. توجه کنید که این تست تنها یک مرحله ای بوده و هیچ پردازشی هم بر روی اصوات صورت نگرفته است. با این حال هنوز هم بهترین گوشی های اندرویدی نتوانستند در محدود 5 تا 20 میلی ثانیه قرار بگیرند و بهترین زمان تاخیر کسب شده 60 یا 70 میلی ثانیه را نشان می دهند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

از زمانی که شوری ی سابق اسپاتنیک 1 را در 1957 راه اندازی کرد، نسل انسان ها علاقه ی بیحدی به عکس گرفتن چیزهایی که دور زمین میگردند پیدا کرد. امروز که 60 سال از این عادتمان میگذرد، آسمان بیرون اتسمفر بسیار متراکم و انبوه شده است.
مدرک میخواهید؟
جیمز یودر یک عضو جدید الورود دانشگاه تگزاس آستین؛ سایتی ساخته و جزییات بسیاری درباره همه ماهواره ها ، موشک های در هم شکسته و قطعات آشغال های فضایی که دور زمین میگردند را منتشر کرده و نتیجه ی نهایی بسیار عالی است. سفری ساده به استافین اسپیس(stuffin.space) ، نقشه ای پیچیده از حدودا 20000 قطعه ی مخروبه ی معلق در فضا را آشکار میکند. همچنین اطلاعاتی مربوط به سال راه اندازی اش ، سرعت اولیه ، ارتفاع و تمایل شیب اش. کلیک کردن بر روی هر کدام از آن نقطه های موجود اطلاعاتی را نشان میدهد. و همچنین راه پرواز شی چرخنده را نشان میدهد. ساندرا بولوک آنقدر عاقل بود که قبل از بازی در فیلم گراویتی این سایت را چک کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

وقتی اپل ساعت هوشمندش، اپل واچ را عرضه کرد، برخی از اپلیکیشن هایی که برای آن در نظر گرفته شده بودند عملکرد خوبی داشتند، اما برخی از آنها نیز به شدت دارای مشکلاتی بودند که تجربه واقعاً نامطلوبی را به کاربر ارائه می دادند.
Invoice2go یکی از اپلیکیشن هایی بود که در زمان انتشار توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این اپلیکیشن به نجاران، متخصصین برق و طراحان فریلنسر اجازه می دهد تا هم کار پیدا کنند و هم کارهای خود را برون سپاری کنند. علاوه بر این، امکان محاسبه زمان و صدور فاکتور از طریق ساعت هوشمند اپل نیز با این اپ امکان پذیر است. Invoice2go با استفاده از الگوریتم تشخیص مکانش به پیمانکاران یادآوری می کند که به محل کار خود رسیده اند و باید زمان را محاسبه کنند.
به گفته کمپانی سازنده این نرم افزار، اکنون ماهیانه بیش از 1 میلیون فاکتور تولید می شود و همچنین به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ نیز شناخته می شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۸ تير

باتوجه به فراگیر شدن اینترنت و حضور گسترده تر آن در زندگی روزمره افراد، رقابت بین شرکت های مختلف برای ارائه راهکارهایی بهتر جهت دسترسی به اینترنت شدیدتر شده است.
موزیلا فایرفاکس زمانی شکست ناپذیر محسوب می شد اما در چند سال گذشته گوگل با مرورگر کروم خود میزان قابل توجهی از سهم فایرفاکس از بازار را به خود اختصاص داده است.
موزیلا در ایمیلی که برای توسعه دهندگان ارسال کرده، به این موضوع اشاره داشته که قصد دارد با اقداماتی، محبوبیت فایرفاکس را مجدداً به روزهای نخست برگرداند. این اقدامات شامل کامل کردن، رها کردن و یا حذف ویژگی هایی است که در حال حاضر آن طور که باید کارایی ندارند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۸ تير

در روزهای تاریک، قبل از اینکه IOS8 به اشتراک گذاری خانوادگی را معرفی کند؛ والدین ما نمیتوانستند وقتی بچه ها در ماشین بدخلق میشدند، به لیست پخش دیگری دسترسی داشته باشند. حالا تا 6 نفر میتوانند خرید های انجام شده در iTunes ، App store و iBooks را به اشتراک بگذارند. همینطور عکسهای خانوادگی ، تقویم ها و چیزهای دیگر. اگر بتوانید از چند مانع بگذرید ، نصب و تنظیمات آسان است . اینجا همه ی چیزهایی که باید بدانید وجود دارد:
به اشتراک گذاری خانوادگی چگونه کار میکند
هر کسی در گروه میتواند چیزهایی را که با اکانت های شخصی اش خریده را به اشتراک بگذارد. ولی هر کسی در اکانت خودش حکم موسس را دارد و اختیاراتش را حفظ میکند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۷ تير

امروزه اگر بخواهید اسناد خود را در مواقع ضرروی اسکن کنید معمولاً دو راه دارید، یا باید یک اسکنر پیدا کنید و یا از دوربین موبایل خود استفاده کنید. بدون شک بسیاری از ما ترجیح می دهیم از گزینه دوم استفاده کنیم. اما اپلیکیشن های اسکن در گوشی های موبایل می توانند دارای ایراداتی باشند و نتیجه مطلوبی را به شما ارائه ندهند.
جدیدترین ورژن اپلیکیشن Scanner Pro این هفته برای کاربران سیستم عامل iOS عرضه شد و نه تنها عیب و ایرادات رایج در این گونه اپلیکیشن ها را ندارد، بلکه ویژگی های جالبی را نیز در اختیارتان قرار می دهد تا به راحتی اسناد را اسکن کنید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند