محبوب ترین ها
اپلیکیشن
رضا رزمی۸:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور

"Helium"، اپلیکیشنی جهت همگام‌سازی و بک‌آپ‌گیری دستگاه‌های اندرویدی شما است. استفاده از این برنامه نیاز به روت بودن دستگاه شما ندارد.
این اپلیکیشن به شما امکان بک‌آپ‌گیری از کلیه داده‌ها، فایل‌ها و برنامه‌ها را بر روی کارت‌های اس‌دی و ابرهای مجازی (گوگل‌درایو و دراپ‌باکس) می‌دهد. شما می‌توانید زمان‌بندی کنید که این اپلیکیشن به صورت خودکار از داده‌ها و برنامه‌های موجود در دستگاه شما، نسخه پشتیبان‌گیری تهیه کند تا دیگر به هیچ عنوان نگران از دست دادن داده‌ها و فایل‌های خود نباشید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۶:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور

این‌روزها کمتر پیش می‌آید کاربران دنیای مجازی بدون ادیت عکس‌هایشان، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. اپلیکیشن‌های زیادی برای ویرایش عکس موجود است، اما کمتر پیش می‌آید، یک اپلیکیشن کلیه امکانات و ابزار‌های ویرایش عکس را به طور کامل و حرفه‌ای در خود داشته باشد. اپلیکیشن "Polarr Photo Editor"، از اپلیکیشن‌های ادیت عکس محبوب در میان کاربران "iOS"، اکنون نسخه اندرویدی خود را به بازار عرضه کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور

شاید بسیاری از شما ویدیو‌هایی را با سرعت آهسته و پایین در شبکه‌های مختلف اجتماعی دیده باشید و تمایل به ساخت ‌آ‌ن‌ها داشته باشید. اپلیکیشن SloPro این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

این ویژگی اکنون در برخی از گوشی‌های هوشمند برتر به صورت پیش‌فرض قرار داده شده است، چرا که این گوشی‌ها این قابلیت را دارند که سریع فیلم‌برداری کنند و آهسته و با سرعت پایین نمایش دهند. ولی جای نگرانی نیست اگر گوشی شما به صورت پیش‌فرض از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند، شما می‌توانید از اپلیکیشن "SloPro" برای ساخت ویدیو‌های آهسته استفاده کنید.

"SloPro" اپلیکیشنی مناسب جهت ساخت ویدیو‌های آرام است و این امکان را به شما می‌دهد که با سرعت بالا فیلم‌برداری کنید و سپس برای شما آهسته و با سرعت پایین ویدیو را نمایش دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد

کاربران زیادی از کمبود امکان باز‌پس‌گیری فایل‌ها، تقویم و شماره تماس‌ها در آی‌کلاد گلایه داشتند. اما باید گفت که این مشکلات اکنون برطرف شده است. این امکان کوچک به آی‌کلاد اضافه شده است و به شما اجازه می‌دهد به آسانی تمام فایل‌های از دست رفته را که گم شده یا پاک شده بودند برگردانید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد

نسخه جدید نرم افزار اندرویدی Play Services گوگل برای توسعه دهندگان ارائه شده و دارای ویژگی هایی هست که احتمالاً بسیاری از کاربران را خوشحال خواهد کرد. APIهای جدید گوگل برای اپلیکیشن های اندرویدی شامل "دید موبایلی" یا Mobile Vision برای تشخیص چهره و "پیام رسانی براساس نزدیکی" یا Nearby Messages می شود. دید موبایلی قابلیت استفاده در ویدیوها و تصاویر را داشته و می تواند چهره افراد را در هر زاویه و حالت تصویری(افقی یا عمودی) تشخیص داده و متوجه شود آیا فرد در حال خنده بوده و یا چشمانش را بسته است. البته گوگل تاکید کرد که این نرم افزار به هر حال یک اپلیکیشن تشخیص چهره نیست.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد

همانطور که می دانید خارجی ها معمولاً گوشی را در جیب پشتی شلوار قرار می دهند و این کار احتمال شماره گیری ناخواسته در جیب را بیشتر می کند. گاهی اوقات این موضوع خنده دار، گاهی خجالت آور و گاهی هم می تواند جان یک نفر را نجات دهد!
به گزارش Fox 17 یک مرد 18 ساله در حال کار زیر وانت خودش بود که ناگهان وانت بر سر او افتاد. متاسفانه دستان وی در این حادثه آسیب دید و به هیچ عنوان امکان حرکت دادن آنها و در آوردن گوشی از جیب شلوارش را نداشت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۹:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ مرداد

گوگل اپلیکیشن هنگ‌اوت را برای کاربران اندروید و "iOS" به‌روزرسانی کرد، در این به‌روزرسانی، اپلیکیشن هنگ‌اوت را با طراحی جدید می‌بینید.
در نسخه به‌روزشده اپلیکیشن هنگ‌اوت (Hangouts 4.0)، شما شاهد دکمه شناوری خواهید بود برای ارسال آسان‌تر و سریع‌تر پیام‌های ارسالی. رابطه کاربری این اپلیکیشن هم دستخوش تغییراتی شده است، و اندکی خلوت‌تر و ساده‌تر از نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن شده است. یکی از ویژگی‌های هنگ‌اوت که حذف شده بود، دوباره در این به‌روزرسانی، بازگشت که براساس آن شما قادر خواهید بود دوباره استاتوس پست کنید. طبق تغییرات اعمال شده، مصرف باتری این اپلیکیشن هم نسبت به نسخه‌های پیشین کم شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۹:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ مرداد

"Web PC Suite – File Transfer"، اپلیکیشن شماره یک در انتقال بی‌سیم فایل میان رایانه و دستگاه‌های هوشمند اندرویدی شما است.
این اپلیکیشن ویژگی‌های بسیاری دارد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های انتقال فایل متمایز می‌سازد، برای انتقال فایل با این اپلیکیشن نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری بر روی رایانه شما نیست، کافی است که فقط این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید، انتقال فایل در رایانه شما از طریق مرورگر انجام می‌گیرد. برای استفاده کافی است که "QR Cod" را اسکن کنید، این برنامه اتصال ساده‌ای دارد.

ادامه مطلب