محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۹:۵۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

به نظر میرسد که اپلیکیشن و سایت فیس بوک بعد از مشکلی که عصر دوشنبه برایش پیش آمد دوباره بازگشته است . سومین باری که این شبکه ی اجتماعی در این هفته ها دچار مشکل شد .
معلوم نیست که چند تا از کابران فیس بوک تحت تاثیر این مشکل قرار گرفتند، گرچه به نظر میاید که خیلی وسیع بوده باشند . یکی از سخنگوهای فیس بوک به mashable گفت که منبع این مشکل" پیکر بندی " بوده است و کمپانی در حال کار کردن بر روی برگرداندن سرویس فیس بوک بودند .
" ما در حال حاضر در حال برگرداندن آن سرویس های فیس بوک هستیم که مردم در اوایل امروز برای دسترسی بهشان به خاطر یک خطای پیکر بندی مشکل داشتند . در حال کار کردن برای برگرداندن وضعیت نرمال برای همه هستیم و از کسانی که احساس ناراحتی کردن عذر میخواهیم . "

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴ جمعه ۳ مهر

اینستاگرام روز گذشته از مرز ۴۰۰ میلیون کاربر فعال گذشت. کاربران این شبکه حالا از توییتر هم بیش‌تر هستند. اینستاگرام طی ۹ ماه گذشته نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب کرده است. طی ماه‌های گذشته چهره‌های مشهوری چون دیوید بکام و کیتلین جنر نیز به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند. بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام در اروپا، آسیا، برزیل، ژاپن و اندونزی زندگی می‌کنند. مدیران اینستاگرام اعلام کرده‌اند که ۵۰ درصد کاربران خارج از امریکا هستند.
این شبکه اشتراک‌گذاری عکس اخیرا ویژگی‌های جدیدی از جمله تبلیغات و پست‌های حمایت شده را هم اضافه کرده است. درآمد اینستاگرام از تبلیغات تا آخر امسال ۶۰۰ میلیون خواهد بود و جمع درآمد این شبکه عکس‌گذاری به ۱.۴۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ خواهد رسید. این در حالی است که درآمد اینستاگرام ۱۴ درصد از کل درآمد فیس‌بوک در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۹:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲ مهر

وب‌سایت‌های زیادی هستند که امروزه به پخش آنلاین ویدیو‌ها می‌پردازند ولی هیچ‌کدام از آن‌ها در کنار پخش آنلاین ابزاری را برای دانلود تعبیه نکرده‌اند، و برای دانلود این ویدیوها کاربران مجبور به استفاده از ابزارهای جانبی هستند.
"Fastest Video Downloader" اپلیکیشنی مناسب و خوب برای پخش و دانلود ویدیو‌های موجود در وب‌سایت‌ها است. این اپلیکیشن مرورگری را در اختیار شما می‌گذارد که امکان پخش روان و دانلود سریع ویدیو‌ها را به شما می‌دهد.
نکته قابل بیان این است که مرورگر این اپلیکیشن مختص آن و تنها جهت پخش و دانلود ویدیو‌ها است و نمی‌توان از آن به عنوان مرورگر پیش‌فرض استفاده کرد. توصیه می‌کنیم که هنگام ویدیو‌گردی از مرورگر این اپلیکیشن استفاده کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۱:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر

تولید اپلیکیشن‌هایی برای مدیریت سلامت، روند رو به افزایشی داشته است و شرکت‌های مختلفی در این زمینه اپلیکیشن‌هایی با قابلیت‌های متنوعی عرضه کردند. شرکت‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ هم این اپلیکیشن‌ها را برای مدیریت سلامت تولید و به صورت پیش‌فرض اپلیکیشن‌های اختصاصی خود قرار دادند.

"S Health"، اپلیکیشن مدیریت سلامتی مخصوص سامسونگ است و این شرکت این اپلیکیشن را در جهت مدیریت و کنترل وضعیت سلامت و تندرستی کاربران خود برای گوشی‌های هوشمند خود طراحی کرده است.

این اپلیکیشن چند ماه گذشته برای تنها برخی از دستگاه‌های اندرویدی در گوگل‌پلی قرار گرفته ولی اکنون سامسونگ این محدودیت را شکسته است و کلیه دستگاه‌هایی که دارای سیستم‌عامل ۴.۴ کیت‌کت و بالاتر، امکان استفاده از این اپلیکیشن را دارند. اکنون کلیه دستگاه‌های اندرویدی قابلیت استفاده از این اپلیکیشن را دارند.

از ویژگی‌های اپلیکیشن "S Health" می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۶:۳۱ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر

شرکت یاهو از رونمایی اپلیکیشن یاهو میل (yahoo mail) در ویندوز‌ استور خبر داده است. در این اپلیکیشن برای شما راه‌ تازه‌ای برای دسترسی به ایمیل‌های‌تان و چک کردن آن‌ها ارائه شده و همچنین کلیه قابلیت‌های تحت وب هم در این اپلیکیشن تعبیه شده است.

از قابلیت‌های بارز در این اپلیکیشن نمایش ایمیل‌های خوانده نشده در صفحه نمایش در حالت قفل است، و همچنین امکان مشاهده آخرین ایمیل‌های دریافتی هم در یک کاشی در منوی استارت وجود دارد. شما می‌توانید از عکس‌های وبسایت فیلکر به عنوان تم استفاده کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ شهريور

"WPS Office + PDF" اپلیکیشنی پرکاربرد برای مدیریت و مشاهده اسناد با فرمت‌های مختلف است. شما با این اپلیکیشن امکان باز کردن و ویرایش کلیه اسناد با فرمت‌های Microsoft Word، PowerPoint، Excel، TXT، PDF را خواهید داشت.

برنامه‌های زیادی جهت مشاهده و ویرایش اسناد موجود است، اما این اپلیکیشن ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند. این اپلیکیشن توسط شرکت معروف "Kingsoft" وارد بازار شده است و توانسته است محبوبیت زیادی را در میان کاربران کسب کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
معصومه ناظری۹:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ شهريور

فیسبوک تنها شرکت تولید فناوری نیست که تمایل دارد به سرعت محتوا را به کابرانش برساند.
بر اساس گزارش روز جمعه ی Re/Code، گوگل و توییتر در حال تشکیل گروهی هستند تا نسخه ی منبع باز محتوای فوری فیسبوک خود را بسازند.
گوگل و توییتر این پروژه ی منبع آزاد را طراحی خواهند کرد با این امید که دیگر شرکت های تولید فناوری این پلتفرم را به کارگیرند. گفته شده با وجود تعدادی ناشر در این حوزه، این طرح پاییز راه اندازی شود. مهم ترین عاملی که این طرح را از طرح فیسبوک متمایز می کند این است که گوگل و توییتر خود میزبان محتوا نیستند، بلکه کلیک روی یک لینک تصویر محل صفحه ی وب را ظاهر می کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور

شبکه های اجتماعی همواره به دنبال این هستند که کاربران راحت تر به اخبار دسترسی پیدا کنند. این موضوع باتوجه به ارائه سرویس Instant Articles فیسبوک، اپلیکیشن News اپل و Discover اسنپ چت دیده می شود و حالا گوگل و توییتر نیز دو شبکه دیگری هستند که قصد دارند با طراحی سیستمی دسترسی به مطالب را برای کاربران ساده تر کنند.
گوگل و توییتر در فکر طراحی یک پلتفرم متن باز برای ذخیره سازی لینک ها و ارائه لحظه ای آنها به کاربران هستند. زمانی که کاربر در حال استفاده از توییتر یا موتور جستجوی گوگل می باشد، صفحه وب حاوی خبر یا مقاله بصورت بی درنگ فراخوانی می شود و دیگر نیاز نیست زمان 8 ثانیه ای(بطور متوسط) برای فراخوانی کامل آنها را تحمل کنیم.
این موضوع برای افرادی که از خواندن اخبار و مقالات لذت می برند یک خبر بسیار خوب است، اما باید دید آیا این موفقیت در گوشی های موبایل هم قابل دستیابی هست یا خیر. همچنین این پلتفرم جدید میزان تعامل کاربران در سرویس های توییتر، گوگل نیوز و موتور جستجو را افزایش می دهد، بدون اینکه نیازی به حذف امکان کنترل محتوا توسط ناشرین باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند