محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

با وجود snapchat که راه هایی جدیدی برای استفاده از لنز و چت با دوستان اضافه کرده و اینستاگرام که طراحان سوم شخص ثالث را سرکوب کرده ، ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های جدید هفته را از دست داده باشید . هر آخر هفته ما چندی از اپلیکیشن ها و به روز رسانی های مورد علاقه مان را جمع میکنیم . لیست این هفته شامل برنامه ی اخبار اجتماعی ، برنامه ای برای گرفتن سلفی سه بعدی و برنامه ای برای جستجوی ویدئو های سفر است .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۱۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک لایه های پیچیده ای از روابط را نشان میدهند ، به خصوص وقتی صحبت از روابط عاشقانه و بهم خوردنشان میشود . حالا این شبکه ی اجتماعی گزینه ی جدیدی را امتحان میکند که اوضاع را آسان تر کند . فیس بوک پنج شنبه در بلاگی اعلام کرد که در حال امتحان کردن چند ویژگی در موبایل است که به شما امکان محدود کردن مقادیری از پست های نشان داده شده در صفحه ی دوست سابقتان یا برعکس را میدهد . این گزینه به شما امکان این را میدهد تا پست های کمتری از دوستان سابقتان را ببینید ، بدون اینکه نیاز باشد آنها را آنفرند یا بلاک کنید . با این ابزار جدید ، زمانی که وضعیت رابطه تان را تغییر میدهید ، امکان محدود کردن تعداد استاتوس ها ، عکس ها و ویدئو های شخص مورد نظر را خواهید داشت . دیگر اسم این شخص در قسمت " دوستان پیشنهادی" برای تگ یا مسیج دادن نخواهد آمد . به علاوه فیس بوک به شما این گزینه را میدهد تا به طور خودکار تگتان از روی پست هایش برداشته شود و دیدن عکس ها و پست هایشان با آن دوست محدود شود . شما میتوانید یا سراغ هر یک از پست ها رفته و یکی یکی نامرئی شان کنید یا میتوانید در یک حرکت تمیز از دست همه ی تگ ها خلاص شوید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۴ آذر

اگر بگویم این عکسهای زنده عکاسی را دگرگون میکنند اغراق نکرده ام. این گزینه به قبل و بعد از گرفتن عکس حرکت میدهد و آنها را در قالب یک عکس GIF مانند 3 ثانیه ای در می آورد . برای مثال شما میتوانید از دوستتان در حالت لبخند عکسی بگیرید و احتمالا کمی از خنده ی قبل از عکس نیزدر زمان آماده شدن برای عکس هم در تصویر میفتد . با نگه داشتن انگشتتان بر روی عکس ثابت، کلیپ سه ثانیه ای پخش میشود . چگونه کار میکند ؟ 1.5 ثانیه قبل از عکس را با ضبط پیوسته ای میگیرد که اگر شاتر را نزنید ,ذخیره نمیشود . به صورت تکنیکی این یک ویدئو است اما چون کوتاه است ، بیشتر شبیه یک سینما عکس ، GIF یا چیزی است که اپل آن را "خاطرات زنده" مینامد .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۳:۳۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

گوگل نرم افزار های موبایلش را همچنان مورد استفاده تر میکند.
کمپانی در روز چهارشنبه قابلیت جدیدی را برای اندروید معرفی کرده که به کاربران اجازه میدهد تا به برنامه های موجود در موتور جست جو دسترسی داشته باشند و بدون دانلود کردن از آنها استفاده کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان

امروز روز خوش شانسی کسانی است که دلشان برای فیلتر رنگین کمانی snapchat تنگ شده بود .شما هم اکنون میتوانید با قیمتی بسیار کم آنرا برای همیشه داشته باشید . در روز جمعه، snapchat فروشگاهی را برای لنز هایش معرفی کرد ، فیلتر های سلفی انیمیشنی که در سپتامبر معرفی شده بودند . هر کدام با قیمت 99 سنت برای شما آماده اند . برای دسترسی به این فروشگاه ، قدم هایی را به صورت عادی بردارید تا به لنز های مجانی دسترسی داشته باشید . دوربین را به حالت سلفی تغییر داده و صورتتان را به صفحه بچسبانید تا صف لنز ها پیدا شوند . از بینشان رد شوید و فروشگاه که در همان صف مجانی ها قرار دارد پیدا خواهد شد .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۶:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان

فیس بوک دیگر به کاربران امکان بردن نام یک شبکه ی اجتماعی دیگر را در اپلیکیشن ها و وبسایتش نمیدهد . اما نه به دلایلی که فکر میکنید .
سایت Tsu.co یک شبکه ی اجتماعی تنها با دعوتنامه است که با ایده ی به اشتراک گذاری سهام های تبلیغاتی با کاربرانش شکل گرفته است. مشکل ظاهرا این است که این سایت منبع بزرگی از اسپم در فیس بوک شده بنابراین این شرکت اجازه ی استفاده از آن URL را به کاربرانش نمیدهد . تایپ کردن آدرس tsu.co هر جا در فیس بوک، اینستاگرام یا پیام رسان های فیس بوک به پیام های خطایی منجر میشود که به شما میگویند نظرتان ثبت نخواهد شد . ( گرچه به نظر نمی آید که چنین محدودیتی در واتس اپ وجود داشته باشد . )

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ آبان

با توجه به درخواست کاربران گرامی این بخش به سایت اضافه گردید. همانطور که میدانید برای ساخت اپل آیدی می بایست از آدرس و کد پستی مورد تایید اپل استفاده شود و با توحه به اینکه آی پی های ایران در لیست تحریم ها می باشد شما نمی توانید اپل آیدی کشور ایران را داشته باشید و برای ساخت اپل آی دی خارج از کشور می بایست آدرس و کد پستی مورد تایید و همچنین مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید.
بسیاری از سایت ها اقدام به فروش اپل آیدی با ایمیل های از قبل آماده شده می کنند که این روش مشکلات و دردسرهای خاص خود را دارد. در مرحله اول اینکه آدرس ایمیل آدرسی میباشد که این سایت ها از قبل آماده کرده اند و هر لحظه می توانند نسبت به ریست کردن پسورد آن اقدام کنند. در مرحله بعدی اینکه شما به ناچار میبایست آدرس ایمیل دومی که با آدرس ایمیل شما فرق دارد و شما نام آنرا انتخاب نکرده اید داشته باشید.
مجله اینترنتی سها تصمیم به ارایه سرویسی گرفته که شما میتوانید با ارسال آدرس ایمیل خود و پرداخت مبلغ ناچیزی اپل آی دی منحصر به فرد خود را داشته باشید. بدین معنی که کارشناسان ما بلافاصله پس از ارسال درخواست شما اقدام به ساخت اپل آی دی با نام و ایمیل شما میکنند.

ادامه مطلب