محبوب ترین ها
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

گوگل به‌تازگی و خیلی بی‌سروصدا از اپلیکیشن "Who’s Down" رونمایی کرده است.
شما در اپلیکیشن "Who’s Down"، می‌توانید وضعیت خود را برای انجام کاری که تمایل به اجرای آن دارید مشخص کنید، و به وسیله این اپلیکیشن به دوستان خود اطلاع دهید و آنها در صورت تمایل به شما می‌پیوندند.
کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. شما ابتدا وضعیت خود را در این اپلیکیشن وارد می‌کنید، برای مثال می‌خواهید به رستوران بروید و یا به سینما، این وضعیت تا سه ساعت برای مخاطبین نمایش داده می‌شود. در این مدت اگر از میان مخاطبان کسی تمایل داشت تا به شما برای رفتن به رستوران و یا سینما بپیوندد به شما پیام می‌دهد تا زمان را با هم برای رفتن بیرون تنظیم کنید. ضمنا شما برای استفاده از این اپلیکیشن به دعوت‌نامه نیاز دارید، در صورت نداشتن دعوت‌نامه از درون اپلیکیشن می‌توانید درخواست بدهید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۶:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

اگر از کاربران شبکه اجتماعی توییتر هستید، به تازگی شاهد یک علامت قلب در زیر توییت‌ها بوده‌اید، این قلب در توییتر معادل دکمه لایک در فیس‌بوک است.
پیش از این وقتی کاربران می‌خواستند علاقه خود را به توییتی نشان دهند از علامت ستاره که در کنار توییت طراحی شده بود استفاده می‌کردند، اکنون ستاره جای خودش را به قلب داده است. شما وقتی به توییتی علاقمند هستید، با کلیک بر روی علامت قلب شاهد بزرگ شدن آن هستید که این نشانه علاقه شما به آن توییت یا به زبان فیس‌بوکی لایک کردن توییت است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۳:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

اسکایپ یکی از ابزارهای ارتباطاتی محبوب در میان کاربران دنیای مجازی، اکنون به کلید اشتراک‌گذاری محتوای وب‌سایت‌ها مجهز شده است.

شما در زیر محتویات مختلف در وب‌سایت‌ها تاکنون شاهد کلید‌های اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک، توییتر و غیره بودید، از این به بعد آیکون اسکایپ را هم در کنار آن‌ها خواهید دید. با کلیک بر روی کلید اشتراک‌گذاری محتوا در وب‌سایت‌های مختلف امکان ارسال آن را برای دوستان خود در اسکایپ خواهید داشت.

مایکروسافت از توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها خواست تا کلید اشتراک‌گذاری اسکایپ را به وب‌سایت خود اضافه کنند تا به وسیله آن کاربران بتوانند با سرعت بیش‌تری محتویات وب‌سایت‌ها را برای هم از طریق اسکایپ ارسال کنند.

وقتی شما به عنوان یک کاربر قصد ارسال محتوای وب‌سایتی را به دوستان خود در اسکایپ دارید، کافی است روی دکمه اشتراک‌گذاری اسکایپ در زیر مطلب کلیک کنید، مشخصات حساب کاربری خود در اسکایپ را وارد کنید، و دوستان مورد نظر خود را انتخاب و بر روی ارسال کلیک کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان

با شایعات موجود حول طرح گوگل برای ادغام اندروید و سیستم عامل کروم و به روز رسانی جدید اسنپ چت ممکن است که شما چندتا از برنامه های خوب این آخر هفته را از دست داده باشید.
هر آخر هفته ,ما چند برنامه مورد علاقه و آپدیت ها را گردآوری میکنیم.برنامه های این هفته شامل ملاقات افراد در اسنپ چت ,یک برنامه ساخت GIF و برنامه تصویر ساز حالت های اجرایی است.
گالری زیر را بررسی کنید تا انتخاب های برتر ما را بشناسید.اگر به دنبال اطلاعات بیشتری هستید به گردآوری هفته گذشته نگاهی بیاندازید.
در زیر فانوس
در زیر فانوس ,بازیکنان باید یک پسر جوان را هدایت کنند-که در غار زیر فانوس گم شده است-بین تمام موانع و شکنجه گاه هایی که برای یافتن خانواده اش در تلاش است.بازی ,ساده,زیبا و به صورت غیر منتظره چالش برانگیز است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۲:۱۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان

هر هفته ما لیستی از پنج اپلیکیشن منتخب که ممکن است از دست داده باشید را معرفی می کنیم. در این لیست یک دستیار خرید هوشمند، یک بازی معلومات عمومی و یک آپدیت اساسی برای اپلیکیشن ناوبری Waze جای دارند.

Capitan
شاید لیست خرید روزانه شما مانند مواد غذایی یا خواربار نیازی به یک اپلیکیشن هوشمند نداشته باشد، اما نظر سازنده این اپ متفاوت است. شما با Capitan می توانید پیشنهادات لحظه ای دریافت کنید، بصورت مشترک لیست خرید را ویرایش کنید و یادآوری های لحظه ای را داشته باشید.
نحوه کار: به لیست خود آیتم های مورد نیاز را اضافه می کنید و نرم افزار مواردی که در یک دسته بندی قرار می گیرند(مانند پنیر و پروتئین و ...) را گروه بندی می کند. شما می توانید لیست خریدتان را با دوستان یا سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. این افراد می توانند آیتم های مورد نظرشان را به لیست اضافه کنند. جالب اینکه اپلیکیشن هنگام ورود شما به فروشگاه به آنها اطلاع می دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ آبان

به لطف آپدیت جدید فیسبوک از این پس قابلیت جستجوی این شبکه اجتماعی کارآمدتر از گذشته خواهد بود. این بروزرسانی نسخه وب و اپلیکیشن های iOS و اندروید ارائه خواهد شد.
پس از بروزرسانی کاربران قابلیت های جدیدی خواهند داشت که شامل قابلیت شخصی سازی نتایج پیشنهادی، قابلیت جستجوی پست های به اشتراک گذاشته شده بصورت عمومی یا لیست دوستان و قابلیت جستجوی نظر کاربران پیرامون یک موضوع خاص می شود.
پیش از این جستجوی یک کلمه یا عبارت نتایجی شامل پیج ها، افراد، گروه ها، رویدادها، اپ ها و موضوعات پر رونق را نمایش می داد. اگر به دنبال یک موضوع یا کلمه خاص بودید مشکلی وجود نداشت، اما اگر به دنبال اطلاعات کلی مانند بحث در مورد آخرین قسمت از یک سریال یا صحبت های افراد طرفدار یک برند بودید به مشکل برمی خوردید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۰ مهر

آیا میدانید چه چیزی الان بسیار محبوب است ؟ موسسه و بنگاه اقتصادی . همه آنرا میخواهند . گوگل در حال حاضر چنان در راه جذب کردن مشتریان جدید اپلیکیشن ها ی گوگل منحرف شده که پیشنهاد قبول قیمت های معامله های اقتصادی شرکت ها با دیگر کمپانی های نرم افزار مانند مایکروسافت را میدهد . بر اساس پست یک بلاگ که امروز ساخته شد ، گوگل حتی برخی از هزینه های گسترش را نیز قبول خواهد کرد .
اپلیکیشن های گوگل شامل جیمیل ؛hangouts برای تماس های ویدئویی و صوتی (انفرادی و گروهی ) ، تقویم، drive برای ذخیره ی موارد اینترنتی ، docs برای پردازش کلمات ، sheets برای صفحات گسترده و یک سازنده ی وبسایت است . همچنین ابزار مدیریت هم وجود دارد . گوگل در حال حاضر همه ی اینها را به قیمت 50 دلار در سال یا 50 دلار بر حسب کاربر در ماه میفروشد . 365 بیزینس مایکروسافت آفیس از 5 دلار بر حسب کاربر در ماه برای ورژن essentials اساسی شروع میشود تا 12.5 دلار در ماه برای premium. این خبر گوگل چند هفته بعد از رسیدن آفیس 2016 که استفاده اش بسیار آسان است ، اعلام شد . آفیس 2016 شامل تعدادی ابزار کار گروهی مانند ویدئوی گروهی ( اسکایپ برای بیزینس ) ، ویرایش همزمان و به روز رسانی های مداوم و آنلاین اپلیکیشن هاست ، که همه ی اینها برای هر کاربر همیشگی اپلیکیشن گوگل بسیار آشناست .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۱ مهر

در لیست این هفته قصد داریم بازی Ellen DeGeneres، برنامه ای برای آرامش پیدا کردن و یک برنامه پیش بینی آب و هوا براساس گزارشات مردمی را به شما معرفی کنیم.

Burner
فارغ از اینکه چه برنامه یا مسابقه تلویزیونی را تماشا می کنید، Burner به شما کمک می کند تا یک شماره تماس موقتی ساخته و برای تماس یا پیام رسانی از آن استفاده کنید. کمپانی سازنده این برنامه با بهره گیری از Slack، Dropbox، Soundcloud و Evernote آن را هوشمندتر کرده و کارهای ارسال و دریافت پیام های صوتی و متنی را درون برنامه بصورت اتوماتیک انجام می دهد(به عنوان مثال پیام هیا صوتی بصورت خودکار به دراپ باکس فرستاده می شوند).
نحوه کار: با شماره تماس خودتان ثبت نام کرده و کد منطقه ای که می خواهید شماره موقتی شما داشته باشد را وارد کنید. این اپ یک شماره تماس را ایجاد کرده و به شما اجازه می دهد برای مدت معینی از آن برای تماس و پیام رسانی استفاده کنید.
نکته: شما همواره می توانید شماره خود را به اصطلاح Burn کنید و تمامی پیام های دریافت شده با آن را نیز حذف نمایید.

ادامه مطلب