محبوب ترین ها
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور

با اپلیکیشن "FlipaClip"، به‌سادگی در گوشی‌های اندروید خود انیمیشن جالب بسازید.

امروزه اپلیکیشن‌ها کارها را در خیلی از امور برای کاربران آسان کردند. اگر دوست دارید انیمیشن بسازید، نیاز به استفاده از برنامه‌های حرفه‌ای انیمیشن‌سازی و دانش خیلی خاصی نیست شما با اپلیکیشن "FlipaClip" به‌سادگی می‌توانید انیمیشنی جالب و دیدنی بسازید، کافی است اندکی فکر و ذوق برای ساختن انیمیشن داشته باشید.
این اپلیکیشن ابزارهای مختلفی را مانند اعمال رنگ‌های مختلف، تنظیم فریم‌ها با سرعت‌های متفاوت، امکان استفاده از عکس‌های آماده برای استفاده در پیش‌زمینه انیمیشن و غیره را برای ساخت انیمیشن در اختیار شما قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور

هر یک از شما احتمالا در چند شبکه‌های اجتماعی عضو هستید که برای ورود به این شبکه‌ها نیاز به وارد کردن رمز‌عبور دارید. به‌خاطر سپردن این تعداد رمز‌عبور کار آسانی نیست و استفاده از یک رمز عبور مشترک هم برای حساب‌های مختلف، امنیت شما را به خطر می‌اندازد. در نتیجه بهتر است از اپلیکیشن‌هایی برای مدیریت رمز‌های عبور استفاده کنید. "LastPass" و "1Password" دو اپلیکیشن مناسب و موفق در زمینه مدیریت رمز‌های عبور هستند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند همیشه و در همه‌جا رمز‌های عبور شما را در پلتفرم‌های مختلف در اختیار شما قرار دهند.
در گام نخست شما باید رمز‌های عبور شبکه‌های اجتماعی مختلف خود را در اپلیکیشن "1Password" وارد کنید، پس از این کار وقتی شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیاز به وارد کردن رمز‌عبور دارید، در فیلد رمز عبور میانبر "1Password"را خواهید دید که با یک کلیک ساده رمز عبور شما توسط این اپلیکیشن به طور اتوماتیک در فیلد پسورد وارد می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

با وجود آی فون 6 اس که از هر گوشه ای خبرش را میشونید و موجی از شایعات جدید اپل تی وی ، ممکن است بهترین اپلیکیشن های جدید این هفته را از دست داده باشید . خوشبختانه ، هر آخر هفته ما اپلیکیشن های جدید و به روز رسانی های مورد علاقه مان را جمع میکنیم . لیست این هفته شامل یک اسکایپ دوباره طراحی شده ، اپلیکیشنی که به شما این امکان را میدهد تا متن های خودتان را به صورت زنجیره ای بفرستید و اپلیکیشنی که به شما یاد میدهد تا پیانو بنوازید . گالری پایین را چک کزده و برتریت انتخاب های ما را بینید . اگر دنبال چیزی بیشترید ؛ نگاهی به اپلیکیشن های از دست ندادنی هفته ی پیش بیندازید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
زهیر معصومیان۲۲:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور

واتس‌آپ، اپلیکیشن محبوب ارسال پیام که سال گذشته توسط فیسبوک خریداری شد، در حال حاضر بیش از 900میلیون کاربر دارد با سبقت گرفتن از سرویس‌هایی مانند WeChat، Facebook Messanger و Line.
مدیر اجرایی این سرویس، جان کاوم (Jan Koum) سه‌شنبه هنگام گزارش به مدیر خود یعنی مارک زاکربرگ از رکوردی جدید در فیسبوک پرده‌برداری کرد.
این اپلیکیشن که 6 سال پیش منتشر شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی پیام‌های متنی و تماس‌ها و تصاویر و ویدئوهایی را ارسال یا دریافت کنند. به علت رایگان بودن این سرویس، واتس‌آپ خیلی زود، طرفداران بیشماری پیداکرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
زهیر معصومیان۲۰:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور

جدیدترین حساب کاربری توئیتر اپل، مستقیما با طیف وسیعی از مشتریان App Store خودش یعنی بازیکنان، صحبت می‌کند.
بازی‌های App Store تمرکز بیشتری از اپل را به سمت سرگرمی‌های تعاملی جلب کرده‌است که طبق معمول، به شدت مراقب هویت‌دار بودن و امن بودن محصولاتش است که در دستگاه‌های بازی به اجرا درمی‌آیند. با وجود نمایه‌ای با عنوان "در آغوش آینده‌ی بازی‌ها. مستقیما از طرف بازی‌سازان ما" و توئیت‌های بسیار زیادی که ناخنک‌هایی به توضیحات بازی، چالش‌ها و پشت‌صحنه‌های بازی‌ها می‌زند، به نظر نگرش و رفتار اپل تغییر کرده‌است.
عرضه‌ی بازی‌های App Store به احتمال بسیار زیادی در یک رویداد در 9سپتامبر پرده‌برداری می‌شود که انتظار می‌رود Apple TV خوش‌آوازه را نیز علاوه بر تنظیمات جدید سالانه‌ی آیفون در آن شاهد باشیم. آخرین دستگاه جدید در خط تولید Apple TV در 2013 منتشرشد که قرار بود تا با بعضی همتایانش مانند Roku و Fire TV در رقابت باقی بماند اما اینطور نشد، و هرچه پردازنده‌ها سرعت بیشتری را ارائه می‌دهند به معنی جدیدتر بودن فناوری‌ای است که پشتیبانی نرم‌افزاری بسیار قوی‌تری دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب در میان کاربران دنیای مجازی است که در آن کاربران عکس‌های خود را برای یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. این شبکه اجتماعی اخیرا تغییرات زیادی را در اپلیکیشن خود اعمال کرده است که می‌توان به از بین بردن محدودیت مربعی بودن عکس‌ها برای آپلود در این اپلیکیشن اشاره کرد. اینستاگرام پس از این تغییر، خبر از تغییرات در دایرکت داده است.

دایرکت قسمت پیام‌رسان خصوصی اپلیکیشن اینستاگرام است که به وسیله آن کاربران امکان ارسال عکس به همراه پیام‌های متنی به صورت خصوصی را برای هم دارند. اکنون در به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن اینستاگرام، ما شاهد تغییرات جدید در این قسمت هستیم. اینستاگرام در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، محدودیت دایرکت را از بین برده است. شما اکنون می‌توانید محتوا (عکس) را از فید شخصی ارسال کنید، برای مثال اگر می‌خواهید دوست شما عکسی را ببیند، آن را در قسمت کامنت عکس منشن می‌کنید. حال می‌توانید تصویر را مستقیما و به طور خصوصی برای او ارسال کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۹:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور

ZERO SMS"، اپلیکیشنی ساده برای مدیریت و ارسال پیامک‌ است. ساده و روان بودن و سرعت بالای این اپلیکیشن این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن‌های مدیرت پیامک‌ها متمایز می‌کند.
این اپلیکیشن از سیستم‌عامل اندروید ۴ به بالا را پشتیبانی می‌کند و همچنین برای گوشی‌هایی با دو سیم‌کارت هم امکان استفاده از این اپلیکیشن برای مدیریت و ارسال پیامک‌ها وجود دارد.
از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور

"AppChat"، اپلیکیشن کاربردی و جالبی است که این امکان را به شما می‌دهد تا با کاربران اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی خود گفتگو کنید.
این اپلیکیشن بعد از اینکه آن را دانلود و نصب کردید، شروع به بررسی اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی شما می‌کند، و سپس لیستی از آن را برای شما فراهم می‌کند که شما با انتخاب هریک از اپلیکیشن‌های این لیست، بدون ثبت‌نام، وارد یک گروه جهت گفتگو با سایر کاربران این اپلیکیشن می‌شوید.

شما به‌سادگی در هر گروه که متعلق به اپلیکیشن خاصی است، امکان چت کردن با اعضای گروه و بحث در مورد اپلیکیشن مربوط را دارید. در این گروه‌ها شما امکان بحث و بررسی در مورد اپلیکیشن، پرسیدن سوالات و مشکلات خود، و اشتراک‌گذاری ترفند‌های مربوط به آن اپلیکیشن را با هم دارید.
این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی را در هنگام چت کردن، همچون لایک کردن و منشن کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید مشاهده کنید چه کسانی آنلاین هستند، تاکنون چند نفر وارد این گروه شده‌اند و مطالب ارسال کرده‌اند.

ادامه مطلب