محبوب ترین ها
اپلیکیشن
رضا رزمی۰:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ مرداد

مایکروسافت، مترجم خود را برای کلیه دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرد. این اپلیکیشن این قابلیت دارد، متن‌ها ، گفته‌های شما را به ۵۰ زبان ترجمه کند. شما می‌توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را به صورت نوشتاری وارد کنید و یا آنها را بیان کنید و این اپلیکیشن ترجمه آنها را برای شما به صورت نوشتاری و گفتاری فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد

به گفته ادی کیو، نایب رئیس بخش نرم افزار و سرویس های اینترنتی اپل، پس از گذشت یکماه از راه اندازی رسمی سرویس موسیقی اپل، بیش از 11 میلیون کاربر در آن عضو شده اند. وی اضافه می کند، ما با بدست آوردن این تعداد کاربر هیجان زده هستیم.
کیو همچنین گفت، دو میلیون از کاربران پلن خانوادگی را انتخاب کردند که خود شش کاربر را پوشش می دهد و هزینه ای 14.99 دلاری در ماه دارد. حق اشتراک فردی بصورت ماهیانه 9.99 دلار می باشد.
این سرویس که در 30 ژوئن آغاز به کار کرد، از یک کتابخانه موسیقی با بیش از 30 میلیون اثر بهره می برد. همچنین ایستگاه رادیویی محبوب Beats 1 و یک شبکه اجتماعی تحت عنوان Connect نیز در این سرویس ارائه شده است.
Spotify یکی از رقبای اصلی اپل موزیک می باشد که در ماه ژوئن 20 میلیون مشترک را ثبت کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۲۳:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ مرداد

اگر راهکار جدید اپل به خوبی عمل کند، گوش دادن به پیام های پیامگیر صوتی گوشی تان دچار تغییرات اساسی خواهد شد.
اپل در حال تست یک سرویس پیام صوتی تحت عنوان iCloud Voicemail است که با همکاری Siri پیام های صوتی را بصورت پیام متنی به کاربران آیفون تحویل می دهد.
بنظر می رسد این سرویس فعلاً بصورت درون شرکتی در حال تست بوده و در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت. اما شاید این مورد را به عنوان یکی از ویژگی های جدید iOS 10 که سال آینده منتشر می شود، ببینیم. علاوه بر تبدیل پیام های صوتی به متن، Siri می تواند به تماس هایی که شما امکان پاسخگویی ندارید، پاسخ داده و اطلاعاتی در مورد مکانی که حضور دارید و علت پاسخ ندادن شما را به افرادی خاص ارائه دهد.
قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن چیز جدیدی نیست، در واقع افرادی که از سرویس Google Voice استفاده می کنند، می توانند متن پیام های صوتی خود را در ایمیلشان دریافت کنند.
البته سرویس پیام صوتی اپل نیازی به یک شماره اختصاصی نداشته و با همان شماره سیم کارت و iCloud می تواند این ویژگی را ارائه کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۹:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ مرداد

اپلیکیشن "WifiMapper"، یکی از برترین اپلیکیشن‌های رایگان برای یافتن شبکه های وایرلس رایگان است.
این اپلیکیشن بر روی نقشه کلیه شبکه‌های وایرلس رایگان پیرامون شما را به همراه نظرات کاربران در مورد کیفیت اینترنت محل مورد نظر را برای شما نمایش می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن، نمایش نظرات و امتیازات اعضای سرویس فوراسکوئر در مورد محل‌های به نمایش درآمده است. در نتیجه این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که کافه‌ها و رستوران‌های اطراف خود را که اینترنت مناسب و کیفیت خوبی دارند بیابید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۷:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

در این مطلب قصد داریم 5 اپلیکیشن اندرویدی که جزو برترین های پولی بوده و برای مدتی محدود رایگان شده اند را معرفی کنیم.
1) Apps2sd
با رابط کاربری بسیار ساده و خلاقانه، Apps2sd به شما کمک می کند تا فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن ها را بهتر مدیریت کنید. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید بخشی از فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن هایی که نصب کرده اید را به کارت حافظه خود منتقل کنید تا از پر شدن سریع حافظه داخلی دستگاه اندرویدی تان جلوگیری کنید.
2) Click Wars
قانون این بازی ساده است، هر کسی که سریعتر کلیک کند برنده خواهد شد! شما می توانید با دوستان خود کل کل کنید و با در بخش تک نفره بازی را انجام دهید و بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنید. گرافیک بازی تناسب بسیار خوبی با سبک بازی داشته و ظاهر بازی آینده نگرانه است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴ جمعه ۹ مرداد

یکی از ویژگی های LinkedIn امکان افزودن تگ های مختلف به پروفایل کاربری می باشد. این تگ ها باعث می شود افراد مختلفی که به دنبال فردی مانند شما هستند، با راحتی بیشتر جستجوی خود را انجام دهند. برای مثال اگر یک هنرمند یا طراح هستید می توانید این تگ را برای خود اضافه کنید تا مشتریان یا افرادی که جویای کار هستند راحت تر شما را پیدا کنند.
فیسبوک از چنین امکانی برخوردار نیست اما بنظر می رسد این شبکه اجتماعی قصد دارد قابلیتی مشابه را به کاربران ارائه کند. تگ ها همانند تب های لینکدین قابل اضافه کردن هستند و نحوه استفاده از آنها نیز آسان است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۵ تير

اپل نسخه بتای عمومی iOS9 را هفته ی پیش بیرون داد، یک به روز رسانی که اپلیکشین اخبار کمپانی، سیری دوباره ساخته شده و ویژگی های جدید و چندکاره با iPhone و iPad را با خود می آورد.
ولی بر خلاف iOS8، که بزرگترین تغییرات را در دستگاه به وجود آورد، تغییرات iOS9 بیشتر دقیق و کوچکند ولی قابل توجه .
این نرم افزار پیشتر بتاست. به این معنی که گیرهایی وجود دارند. مگر اینکه شما دستگاه دومی با بک آپ جدید داشته باشید، عالی میشود اگر دانلود این ورژن را به تعویق بیاندازید. آنها گفتند ، خیلی از قدرتمند ترین تغییرات ، مانند ارتقا سیری ، جستجو و نقشه ها از همین حالا هم بسیار وعده دهنده اند. اپل میگوید که آپدیت های بیشتری در هفته های آینده منتشر خواهد کرد ، بنابراین این ویژگی ها قبل از انتشار رسمی iOS9 دقیقر و منظم تر هم میشوند.
بیایید نگاهی به بعضی از ویژگی های مورد علاقه مان تا به حال بیاندازیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲:۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۴ تير

تعجب نکنید اگر موبایل هوشمند اندروید شما به آپلود کردن عکس های شما در گوگل بدون اطلاع شما ادامه دهد، حتی اگر اپلیکیشن Photos را پاک کرده باشید.
دیوید ای .آرنوت از روزنامه ی Business Upstart فهمید که برنامه ی Google Photos همه عکس ها خصوصی او را که در اکانتش رمز گذاری شده بود،بعد از نصب کردن برنامه نشان میدهد.
یک چیز آزار دهنده و ترسناکی که در مورد Google Photos در گوشی اندرویدم فهمیدم.

ادامه مطلب