محبوب ترین ها
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

ماه رمضان از راه رسید و بسیاری از مسلمانانی که منتظر این ماه مبارک بودند اکنون خود را برای قوی تر کردن ایمان و نزدیک شدن به معبودشان آماده می کنند. ماه رمضان به نوعی باعث نزدیک شدن مسلمانان به یکدیگر نیز می شود و در این بین بسیاری از افرادی که توانایی روزه گرفتن یا به جای آوردن اعمال ویژه این ماه را ندارند می توانند در لذت سایر افراد شریک شوند.
چند برنامه جالب وجود دارد که به مسلمانان کمک می کنند وظایف خود را در این ماه مبارک به درستی پیگیری کنند. در این مطلب ما به شما 5 اپلیکیشن را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۹:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد

تبتی ها و فعالیت های خواهان دموکراسی در چین، معمولاً مورد حمله های سایبری قرار می گیرند و در حالی که کمپین های عمومی جهت آموزش مردم برای خودداری از باز کردن ضمیمه های آلوده ایمیل، تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده اند، اما باعث باهوش تر شدن هکرها نیز شده اند. اکنون هکرها از گوگل درایو به عنوان طعمه آلوده جهت نفوذ به سیستم های هدف استفاده می کنند.
براساس تحقیقی که گروه سیتیزن لب به انجام رساند، هکرها ابتدا یک آدرس ایمیل کاملاً مشابه با یک گروه هواداری نظیر International Tibet Network (شبکه جهانی تبت) ایجاد می کنند. سپس به قربانی یک ایمیل حاوی یک فایل پاورپوینت ذخیره شده در گوگل درایو ارسال می شود که به ظاهر حاوی اطلاعات مناسب و خوبی است. اما در واقع این فایل پاورپوینت، یکی از پاورپوینت های اصلی و قانونی است که تغییراتی در آن صورت گرفته است تا کاربر شک نکند. از آنجایی که فایل های با فرمت .PPS در گوگل درایو به خوبی نمایش داده نمی شوند، کاربران متقاعد خواهند شد که آن را دانلود نمایند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد

بیت تورنت یک اپلیکشین جدید برای اندروید،IOS و ویندوز فون راه اندازی کرده اس که به شما اجازه میدهد تا تنها با اسکن کد QR، عکسها را در دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشین 2 دلاری هیچ محدودیتی در اینکه همراه عکس ها ویدئو بفرستید یا فایل ها چه اندازه ای باشند ، ندارد. سه ارسال اولتان مجانی است و بعد از آن باید دو دلار برای انتقال نا محدود بپردازید. دریافت فایل همیشه مجانی است. برای ارسال عکس، اپلیکیشن را راه اندازی کنید، عکسهایی را که میخواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کرده و shoot یک کد QR ایجاد میکند. دیگران میتوانند سپس آن را اسکن کرده تا عکسها را دانلود کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۲۱:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد

قرار است از صدای آرنولد شوارتزینگر، بازیگر و فرماندار سابق کالیفرنیا در سرویس جهت یابی اپلیکیشن Waze استفاده شود. این کار بخشی از تبلیغات برای فیلم جدید سری ترمیناتور یعنی Terminator Genisys می باشد.
اگر به شخصیت آرنولد در فیلم ترمیناتور با آن لهجه عجیب و جملات جالبش علاقه دارید، احتمالاً از این خبر بسیار خوشحال خواهید شد.
Waze یک اپلیکیشن ناوبری محبوب است که گوگل آن را در سال 2013 به ارزش 1.03 میلیارد دلار خریداری کرد. چیزی که این سرویس را از نمونه های مشابه متمایز می کند، تکیه بر منابع عمومی است. افراد مختلف اطلاعاتشان را در مورد ترافیک مسیر، خطرات جاده و هشدارهای پلیس، به اشتراک می گذارند و اپلیکیشن نیز براین اساس به راننده ها مسیرهای مناسب را پیشنهاد می دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد

فیس بوک نیوزفید خود را تغییر می‌دهد، میزان وقت صرف شده از سوی کاربران را برای مطالعه هر پست در نظر خواهد گرفت، این تغییر جدید فیس‌بوک در بخش "News Feed" است. فیس‌بوک در پایین هر پست، به‌جز لایک و کامنت‌های آن پست، میزان زمانی را هم که صرف خواندن پست می‌شود نمایش می‌دهد.

بسیاری از کاربران فیس‌بوک هستند که پستی را مطالعه می‌کنند ولی نه آن را لایک می‌کنند و نه برای آن کامنت می‌گذارند، که این موضوع دلیل بر علاقه نداشتن به موضوع پست و یا محتویات آن نیست، بلکه در برخی موارد کاربران فقط پست را خوانده اما تصمیمی برای لایک کردن یا کامنت گذاشتن ندارند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار برای دوست‌داران عکس است، این شبکه اجتماعی موفق توانسته است هواداران بسیاری را به خود جلب کند. اکنون این سایت به‌روزرسانی شده و ظاهر دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

در تغییرات جدید وب‌سایت اینستاگرام، شما امکان دیدن عکس‌ها را با سایز بزرگ و یا سایز اصلی عکس دارید. در طراحی جدید سایت از رنگ سفید زیاد استفاده شده است، و نوشته‌ها به رنگ خاکستری در آمده‌اند و در نوار بالای صفحه، تنها لوگو اینستاگرام، نام کاربری شما و علامت خروج نمایش داده می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۱:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار در میان کاربران دنیای مجازی است، به‌خصوص کاربران ایرانی. اکنون نسخه مود شده این اپلیکیشن منتشر شده است. " Lagatgram" نسخه مود شده اپلیکیشن تلگرام است، اما با امکانات بیشتر.

این اپلیکیشن بعد از چین بی‌شترین کاربران خود را در ایران دارد، چرا که این اپلیکیشن امکانات فوق‌العاده‌ و مناسبی دارد و همچنین از سرعت بالایی برخوردار است. حال اگر تمایل دارید از امکانات بی‌شتر تلگرام بهره‌مند شوید نسخه مود شده آن را نصب کنید، امکان شخصی‌سازی بیشتری به شما می‌دهد و همچنین شما می‌توانید از استیکرهای بسیار زیاد و متنوع استفاده کنید. "Lagatgram" از نظر عملکرد، با تلگرام کاملا یکسان است.

ویژگی‌های "Lagatgram" به شرح زیر است:

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

اپلیکیشن "YAATA SMS"، با امکاناتی بسیار مناسب و خوب برای مدیریت اس‌ام‌اس‌ عرضه شده است. این اپلیکیشن می‌تواند به دلیل حجم بسیار کم (۳ مگابایت) و محیط بسیار خوب، انتخاب شما باشد. یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه قابلیت شخصی‌سازی در این برنامه است، این برنامه امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای را برای کاربران خود فراهم کرده‌ است.

اپلیکیشن "YAATA SMS"، بسیار قدرتمند و قابل اعتماد است و سرعت بالایی دارد. این برنامه بسیار کاربرپسند است، و کلیه نیازهای یک کاربر را در زمینه مدیریت پیامک‌ها رفع می‌کند.

ویژگی‌های این برنامه به شرح زیر است:

ادامه مطلب
کاربران می خوانند