محبوب ترین ها
اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد

اگر در اینستاگرام تعداد زیادی از افراد را دنبال کنید قطعاً در مرور تصاویر و پست های آنها به مشکل بر می خورید و در چنین مواقعی ممکن است به کل از استفاده از اینستاگرام منصرف شوید. اما براساس گزارش وب سایت TechCrunch، اینستاگرام قصد ندارد کاربران خودش را به این آسانی از دست دهد.
این شبکه اجتماعی با ارسال ایمیل هایی حاوی مطالب برگزیده و جذاب منتشر شده توسط کاربرانی که آنها را دنبال می کنید، قصد دارد شما را برای ادامه استفاده از این سرویس ترغیب کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۷:۴۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد

براساس گزارش سایت معتبر 9to5Mac نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS 9 از یک نسخه ویژه به منظور پشتیبانی از سخت افزارهای قدیمی تر اپل بهره خواهد برد.
انتظار می رود این اپل از این سیستم عامل در جریان کنفرانس WWDC که ماه آینده برگزار می شود، رونمایی کند.
نسخه پایه iOS 9 احتمالاً از تمام ویژگی های نسخه اصلی بهره نخواهد برد، اما در عوض امکان بکارگیری بر روی دستگاه های قدیمی تر نظیر iPhone 4s یا آیپد مینی را فراهم می کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مصطفی طبری۴:۳۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد

کمپانی ادوبی اعلام کرد که عرضه نسخه های جدید نرم افزار فوتوشاپ تاچ در تاریخ 28 می متوقف خواهد شد. از این تاریخ به بعد این اپلیکیشن از فروشگاه های آیتونز، پلی استور و سایر فروشگاه های متفرقه حذف خواهد شد، اما کاربرانی که این اپلیکیشن را از قبل خریداری کرده اند می توانند از آن استفاده کنند.
شرکت ادوبی این نسخه از برنامه فتوشاپ را در سال 2011 روانه بازار کرد. قیمت نسخه آیپد و تبلت های اندرویدی این نرم افزار 9.99 دلار بوده و کاربران گوشی آیفون و سایر اسمارت فون ها نیز می توانستند آن را با قیمت مناسب تر 4.99 دلار تهیه کنند

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت

صاحبان گوشی های اندرویدی سرانجام می توانند اپلیکیشن آفیس را بصورت رایگان بر روی اسمارت فون های خود نصب نمایند. مایکروسافت هفته گذشته اپلیکیشن های Excel، Word و Powerpoint را برای کاربران اندرویدی ارائه کرد و این اولین نسخه از اپلیکیشن رایگان آفیس با این امکانات برای کاربران اندروید می باشد، قبل از این کاربران میبایست از نسخه های موبایلی استفاده می کردند که محدودیت های بسیار زیادی داشت و بسیاری از قابلیت های آن در دسترس نبود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت

نرم‌افزار پیام‌رسان وایبر به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و پرکاربرد ایرانیان شناخته می‌شود و بر اساس گزارش سایت‌های معتبر آمارگیری، کاربران ایرانی بزرگترین درصد بازدید کنندگان از این شبکه موبایلی را تشکیل می‌دهند.
همزمان با گسترش محبوبیت پیام‌رسان وایبر در ایران، این نرم‌افزار چندین بار با «اختلالات گسترده» در این کشور روبرو شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
احمد درخشان۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش وب سایت cnet شرکت موتورلا آخرین بروز رسانی نرم افزاری خود برای گوشی های پیشروی Moto X نسل دوم را از جمعه هفته گذشته ارائه کرده است. این بروز رسانی فعلا برای گوشی های فروخته شده در برزیل فعال شده و در آینده نزدیک به صورت همه گیر قابل دسترسی می باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
احمد درخشان۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت

نسخه جدید اندروید که در حال حاضر با کد Android M شناخته می شود چند هفته است که شایعات و زمزمه های زیادی در مورد ویژگی ها و خصوصیت هایش به پا کرده است.
در آخرین گزارش ها مسئله پرداختن به حریم خصوصی و حفاظت از آن مطرح شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۴:۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت

اگر شما از دیوایس های قدیمی استفاده می کنید ، امروز اپلیکیشن یوتیوب برای شما غیر فعال شده است ، البته اشکال از دیوایس شما نیست چرا که YouTube تصمیم گرفته تا اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کند. بنا به گزارش ارائه شده این تغییر به دلیل بروز رسانی اطلاعات API جهت ارائه ویژگی های بیشتر انجام شده است.این تغییر باعث شده تا اپلیکیشن YouTube بر روی دیوایس هایی مانند نسل دوم Apple TV ، کنسول های بازی قدیمی و رنج گسترده ای از تلویزیون های هوشمند غیر فعال شود.

ادامه مطلب