محبوب ترین ها
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ ارديبهشت

در پایان ماه مارچ WhatsApp آپدیتی ارائه کرد که به کاربران Android اجازه می داد تا بتوانند با هم تماس صوتی برقرار کنند. این نرم افزار که پیش از این صرفا یک اپلیکیشن پیام رسان بود با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران روبرو شده بود در همین راستا کمپانی Facebook که مالک WhatsApp نیز می باشد تصمیم گرفت تا امکان برقراری تماس صوتی را به این اپلیکیشن اضافه کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱۹:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ ارديبهشت

اگر از کاربران Twitter هستید ، حتما می دانید که امکان دریافت پیام مستقیم تنها از کاربرانی که شما را Follow می کردند امکان پذیر بود. اما حالا Twitter این محدودیت را بصورت یک گزینه انتخابی در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید به صورت دلخواه آنرا فعال یا غیر فعال کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۰:۱۲ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

کمپانی فیسبوک و در راس آن مارک زاکربرگ ، آخر هفته بسیار خوبی را سپری کرده اند چرا که پلات فرم ارسال پیام WhatsApp موفق شده از مرز 800 میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور کند و این خبر بسیار خوشحال کننده ای برای این کمپانی است و اگر WhatsApp با همین شرایط روند رو به رشد خود را ادامه درهد به نظر می رسد تا پایان سال میلادی بتواند رکورد 1 میلیارد کاربر فعال ماهیانه را به نام خود ثبت کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۵:۱۱ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

طراحان و علاقه مندان به هنر و نقاشی مطمئنن برنامه طراحی و نقاشی ArtRage را می شناسند. این برنامه قبلا برای کاربران مک و ویندوز دسکتاپ و کاربران iOS قابل استفاده بود و حالا برای کاربران اندروید در دسترس می باشد.
اما نکته قابل توجه این است که این اپلیکیشن فقط برای اسمارت فون های سامسونگ و بخصوص کاربران Samsung Galaxy Note 4 و S-Pen جدید اراده شده.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱:۱۹ - ۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر

لاین یکی از اپلیکیشن های محبوب برای ارسال پیام می باشد و برای اینکه از بازار رقابت با دیگر همتا های خود جا نماند امروز در خبری اعلام کرد که این کمپانی در حال خرید سرویس خدمات موسیقیMixRadio مایکروسافت می باشد و این معامله در اوایل سال 2015 انجام خواهد شد. البته اعلام شده که MixRadio به همکاری خود با مایکروسافت در زمینه گوشی های لومیا ادامه خواهد داد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱:۱۰ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ آذر

اپل در دو دسته مختلف بهترین اپ ها و بهترین بازی های سال را به انتخاب خودش به کاربران معرفی کرد.
از اپ های برگزیده می توان به اپ News Digest یاهو، Paper فیسبوک و کیبورد سوییفت کی (با انتشار iOS 8) اشاره کرد. در بخش بهترین بازی های سال 2014 رتبه اول را بازی Threes (یک بازی فکری) و رتبه دوم را بازی Leo’s Fortune (یک بازی فکری مبتنی بر قوانین فیزیکی) به خود اختصاص دادند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳ شنبه ۱۷ آبان

پیش نمایش فنی ویندوز 10 مایکروسافت در حال حاظر برای چند هفته در دسترس قرار گرفته است و اگر شما میخواهید حس چیزی که قرار است بزودی بیاید را تجربه کنید اما کامپیوتر اضافه ای ندارید که ویندوز را در آن نصب کنید، نصب کردن آن برروی یک ماشین مجازی راهی آسان است که به ویژگی های این ویندوز یک درایو تستی میدهد.ما شمارا از آغاز تا انتهای مراحل ضروری همراهی میکنیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱۵:۷ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۲ آبان

از نقشه گرفته تا سرمایه گذاری های خرد و کوچک ، اپلیکیشن های اندرویدی بسیاری را در ماه اکتبر معرفی خواهیم کرد. در این جا به انتخاب خودموان بهترین اپلیکیشن های تازه به بازار آمده را معرفی میکنیم.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند