محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

علاوه بر وصل شدن به محصولات گسترده ی آمازون ، آمازون اکو حالا برای شما کتاب های kindle تان را هم میخواند و بر خلاف سرویس صوتی ، که برای شما در ازای پرداختی ماهیانه کتابهای صوتی فراهم میکند ، سرویس کتابخانه از آمازون اکو رایگان است . این سرویس که kindle books توسط الکسا نامیده میشود ، به صدای رباتی الکسا این امکان را میدهد که هر کتابی را در کتابخانه ی کتاب الکترونیکی kindle شما بخواند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

با وجود عدم تمایل کاربران فیس بوک به یک برنامه جدای پیام رسان ,بسیاری از مردم از آن استفاده میکنند.
در روز پنج شنبه فیس بوک اعلام کرد که این سرویس بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.در این بیانیه ,دیوید مارکوس ,نایب رئیس محصولات نگاهی به گذشته در مورد پلت فرم ها در سال 2015 انداخت واشاره به چیز هایی که پیش آمده کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

اوتیسم و فراتر از آن یک مطالعه تحقیقاتی از سلامت روانی دوران کودکی است که توسط گروه محققان کیت اپل طراحی شده است.به مظور تشخیص اوتیسم و دیگر چالش های توسعه آن ,افراد و خانواده ها نیز میتوانند در روند تحقیقات همکاری به عمل بیاورند تا ابزار های تکنولوژیک جدیدی برای کمک به خانواده ها برای به تصویر کشیدن شرایط روانی فرزندانشان در خانه فراهم گردد.
تحقیقات و برنامه همراه,محصول یک همکاری بین مرکز پزشکی دانشگاه دوک و دانشگاه دوک و همچنین فناوری توسعه یافته توسط اپل و تحقیقات نیروی دریایی (ONR ) است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

گوگل ممکن است یک پروژه‌ی جدید هوش مصنوعی را در کارهای خود داشته باشد.
با توجه به یک گزارش جدید، این شرکت در حال کار روی یک اپلیکیشن جدید پیام رسانی است که از هوش مصنوعی است تا پاسخگوی کاربران با توجه به درخواست‌های جستجوی آن‌ها باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۸:۵۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

توسعه دهندگان نرم افزار آندروید یک سال مشغول بود. آنها ورژن های جدید سیستم عامل اندروید و پلت فرم های پرداخت تلفن همراه را درست کرده اند. در بین برنامه هایی که در سال 2015 ساخته شده اند برخی از آنها در فروشگاههای نرم افزاری بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. در این پست قصد داریم به معرفی برترین اپلیکیشن و بازی های موبایل بپردازیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي

به نظر می رسد که گوگل جالب ترین پروژه ی خود در رابطه با Star Wars را منتظر کرده باشد. در این آزمایش که گوگل نام آن را Lightsaber Escape گذاشته است ، اسمارت فون شما تبدیل به یک شمشیر نوری می شود و شما می توانید در مرورگر کروم کامپیوتر خود با آن به نبرد با Stormtrooper ها بپردازید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي

موسیقی Hi-Res موضوع بسیار حساسی است. علاقه مندان به موسیقی حاضرند قسم بخورند که تفاوت های جزیی در آن را می شنوند. اپل هم هیچگاه در مورد فروش و پخش صداهایی با کیفیت مناسب در iTunes و Apple Music خجالتی نبوده است.
آخرین شایعه پیرامون شرکت اپل به نقل از سایت ژاپنی Macotara ادعا می کند که این شرکت در حال کار کردن بر روی عرضه ی موسیقی هایی با کیفیتی معادل 96کیلوهرتز (یا 24 بیت) است. کیفیت کنونی موسیقی هایی که اپل عرضه می کند تنها 256kbps است که حتی از کیفیت CD نیز پایین تر است. (کیفیت CD معادل 44.1 کیلوهرتز یا 16 بیت است)

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

با توجه به این که طی چند روز گذشته اخبار بسیاری که پیرامون اکران فیلم Star wars و عرضه ی قابلیت Year in review منتشر شد ، ممکن است شما بهترین برنامه های جدید این هفته را از دست داده باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین های هفته ی گذشته را با هم بررسی کنیم.

ادامه مطلب