محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۰:۱۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ اسفند

تا به حال به این فکر کرده اید که دوباره سازی فسیل میتواند برای دکور اتاق پذیرایی مناسب باشد ؟ حالابه لطف یک وبسایت مجانی تحت سرپرستی دانشگاه دوک میتوانید این کار را انجام دهید، زیرا این سایت به کاربران اجازه میدهد کتابخانه ی 9000 اسکن فسیل جمع آوری شده از 70 موسسه را مشاهده کنند . این سایت ، morphosource توسط استاد یار دوک ، داگ بویر ساخته شد و دانشگاه ،آن را بزرگترین و باز ترین مخزن فسیل نوع خودش نامید . در همین ماه اضافه شدن بیش از 400 جمجمه و استخوان 59 گونه از بوزینه ها ، میمون لمور و میمون را خبر داد .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲:۵۴ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

با توضیحات دولت آمریکا درباره ی عدم امنیت هاوربورد ها و فشار های بین FBI و اپل ، ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های جدید این هفته را از دست داده باشید ، ما چند تا از بهترین اپلیکیشن های جدید و به روز رسانی شده را جمع آوری کردیم . لیست این هفته شامل شروع Peach اندروید رسمی ؛ اپلیکیشنی که ازعکسهایتان مجانی محافظت میکند و اپلیکیشنی که به شما این امکان را میدهد تا اینستاگرام را به صورت جدیدی ببینید . از گالری زیر دیدن کنید تا بهترین انتخاب هایمان را ببینید . اگر دنبال چیزهای بیشتری هستید نگاهی که مجموعه ی اپلیکیشن های هفته ی پیش بیندازید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۳۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند

گوگل به شما این امکان را میدهد که عشقتان را با دنیا تقسیم کنید
این غول اینترنتی یک نقشه ی قابل تنظیم ساخته که مکان های غرور نام دارند ، که به مردم این امکان را میدهد تا در این یکشنبه سنجاق های رنگین کمانی روی مکان ها بزنند تا جاهایی را که برایشان خاص است را مشخص کنند . این کمپانی از اعضا و حامیان جامعه ی LGBT در روز گی ها و لزبین های سیدنی دعوت میکند تا این آخر هفته در نقشه ی دنیا داستان های عاشقانه ، خاطرات و لحظاتشان را به اشتراک بگذارند . این کار تصویری واضح از گوناگونی در همه جا را به نمایش میگذارد . گوگل در بیانه ای گفت " مکان غرور میتواند هر جایی باشد که شما احساس غرور کردید . چه جایی که شما از دوستان و همکارانتان جدا شدید ، چه جایی که شریک زندگیتان را دیدید یا اینکه کاری برای جامعه تان کردید . " بعد از اینکه نقشه در روز جمعه راه افتاد ، پیام های جالبی توسط کارکنان گوگل نقشه را پر کرد . اولین یادداشت های استرالیا شامل اولین بوسه ، جایی که تصمیم گرفتم از دوست دخترم بخواهم با من ازدواج کنم و اولین لحظه ی رمانتیک در سیدنی بودند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند

این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که لایک ها را با شماره و اعداد نشان میدهد حتی اگر یک تصویر کمتر از 11 لایک داشته باشد .پیش از این , برای تصاویر که تعداد لایک کمتری از 11 تا داشته اند با نام کاربری افراد نمایش داده میشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۰:۴۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن

به روز رسانی : 9. فوریه ی 2016 ، 5:30 بعد از ظهر EST
به افتخار روز امن اینترنت ، که یک مراسم سالیانه ی آنلاین برای توسعه ی امنیت اینترنت ( به خصوص برای کودکان ) است ، گوگل فضای داخلی بیشتری در گوگل درایو میدهد . این فضای ذخیره ی داخلی 2 گیگ میباشد که شاید به نظر زیاد نیاید اما برای چیزهای ضروری کافی است . با این حال ، برای گرفتن 2 گیگ شما اول باید از چکاب امنیتی گوگل بگذرید . ما این کار را کردیم و تنها چند دقیقه وقت گرفت ، هزینه ای ناچیز برای 2 گیگ اضافه . به این صورت گوگل درایو 15 گیگ ارائه میکند ( 20 گیگ برای کار و مدرسه ) ، بنابراین این حالت تغییر بزرگی در چگونگی استفاده از سرویس نمیدهد ، اما پروسه ای که باید از آن بگذرید نکته ی اصلی است . مجموعه ای از کارها که شما را به توجه کردن به تنظیمات امنیتی آنلاین مجبور میکند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

قرار گذاشتن آنلاین سالها پیش رواج پیدا کرد اما تحقیقات جدید نشان میدهد که میزان بزرگسالان جوان که در اینترنت به دنبال عشق میگردند از سال 2013 سه برابر شده است .بر اساس گفته های مرکز تحقیق pew قرار گذشتن آنلاین بزرگسالان جوان از سن 18 تا 24 سال در سه سال گذشته افزایش پیدا کرده است . در حقیقت 27 درصد کاربران بزرگسال جوان میگویند که از یک پلتفرم قرار گذاشتن آنلاین استفاده کرده اند و 10 درصد در اوایل 2013 اقدام کرده بودند. در کل 15 درصد آمریکایی ها در یک جایی از یک سایت قرار گذاشتن آنلاین استفاده کرده اند . آرون اسمیت ، دستیار اجرایی تحقیق در مرکز تحقیق pew به mashable میگفت " همیشه مردم در اواخر نوجوانی و اوایل جوانی شان از سایت های دوست یابی زیاد استفاده نکرده اند و تحقیقات آکادمیک در باره ی این موضوع میگوید که جوانان اصلا نیاز به استفاده از دوست یابی آنلاین ندارند چون در گروه های اجتماعی شان گزینه های زیادی وجود دارد . افزایش سریعی که در اپلیکیشن های قرار گذاشتن دیدیم خبر از تغییر طبیعت قرار گذاشتن جوانان میدهد و همچنین توسعه ی این اپلیکیشن ها به روش های مختلف و به صورت عالی در ارتباط شخص با دنیا . "

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۳ بهمن

برای طرفداران بازی های کلاسیک , آرشیوهای اینترنتی هدیه ارزشمندی محسوب میشود.
سال گذشته بایگانی هزاران DOS کلاسیک که قابل پخش در مرورگر های وب هستند آغاز شد.در روز چهارشنبه , این آرشیو درهای دیجیتالی خود را به روی ویندوز 3.1 باز کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۰:۱۲ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن

نظر
دور نمای تایم تاین توئیتر با تاریخ مشخص نمیشود بلکه با الگوریتم های اختیاری مشخص میشوند که باعث شد من توجهم را به پلتفرم قدیمی معطوف کنم . اما من تنها کسی نیستم که این کار را میکند . این یک کنایه است که روند جدید اول توئیتر #RIPTwitter است ، یک هشتگ که به رسوا کردن الگوریتم تایم لاین توئیتر مربوط است که ممکن است اوایل این هفته برسد . اگر برسد ؛ بیشتر مردم پایان کار توئیتر را پیش بینی میکنند . من کاملا موافق نیستم ، گرچه میدانم که این تایم لاین بر مبنای جالب ترین ، مربوط ترین و مهم ترین چیزهایی است که در دنیای شما اتفاق می افتد " . این بر اساس گفته های رئیس توئیتر جک دورسی بود که به طور بی برگشتی سرویس را اصلاح کرد . مردم میگویند که توئیتر در حال تبدیل شدن به فیس بوک است . اگر بخواهیم انصاف داشته باشیم باید بگوییم این فیس بوک بود که اول کمی شبیه توئیتر شد .

ادامه مطلب