محبوب ترین ها
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت

کلاه برداران با ارائه پیشنهاد فعال شدن تماس ویدیویی برای اپلیکیشن واتساپ آنها را به دام می اندازند.در حالی که هنوز خبری رسمی مبنی بر برقراری تماس تصویری واتساپ عنوان نشده است.
قربانیان با وارد شدن به لینک ارسال شده و سعی در پرداخت هزینه این بروزرسانی مبالغی بسیار زیاد را به حساب کلاه برداران واریز می کردند . این ترفند کلاه برداری توسط متخصصین آزمایشگاه آنتی ویروس ESET کشف شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

با وجود مک بوک صورتی طلایی جدید اپل و نزدیک شدن یاهو به فروش ممکن است برخی از بهترین برنامه های جدید این هفته را از دست داده باشید . هر آخر هفته ما تعدادی از برنامه های جدید و به روز رسانی شده ی مورد علاقه مان را جمع میکنیم . لیست این هفته شامل برنامه پیام گروهی از سازنده ی napster ، یک برنامه موزیک سازی و یک چرخش جدید در بازی کلاسیک میشود . از گالری زیر برای دیدن برترین انتخاب هایمان دیدن کنید . اگر دنبال موارد بیشتری هستید نگاهی هم به برنامه های برتر هفته ی قبل بیندازید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۴:۵۲ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

دستیار دیجیتال amazon echo یکی از اولین موفقیت های سخت افزاری اش از آغاز بوده است و حالا کمپانی در حال گسترش دستگاه در قلمرو گوگل است . حالا این دستیار صوتی کوچک میتواند رویداد ها را به تقویم گوگل شما اضافه کند . خیلی ساده با گفتن " تولد جنیفر را به تقویمم اضافه کن . برای سه شنبه 10 شب " میتوانید این رویداد ها را با نماینده ی نرم افزاری الکسا اضافه کنید . جزئیات در یک به روز رسانی در سایت آمازون ، اوایل این هفته فاش شدند . قبل از استفاده از این ویژگی شما باید لینک اکانت تقویم گوگل را در اپلیکیشن الکسا فعال کنید . گرچه الکسا قادر بود تا تقویم گوگل شما را برای مدتی بخواند ، این ویژگی جدید سطح را بالا میبرد . به خصوص اینکه نشان میدهد الکسا در حال پیشرفت در قلمرو اندروید گوگل است ، که این میتواند تهدیدی برای دستیار دیجیتالی ok google برای کاربران آمازونی باشد که از سرویس های گوگل استفاده میکنند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۴:۵۳ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ ارديبهشت

دیگر نمیتوانید به طور کامل برای گرفتن همه ی اطلاعات کوچک صفحه نمایش به راهنمای تلوزیون اتکا کنید . تفریح خانگی فراتر از لیست های قدیمی تلوزیونی رفته است ، با سرویس هایی مانند hulu ، netflix ، google play ، iTunes و ... . اما مردم هنوز میخواهند بدانند که چه زمانی میتوانند برنامه های مورد علاقه شان را ببینند و گوگل به زودی به شما خواهد گفت که چه زمانی و کجا همه چیز آماده است . گوگل در پستی در یک بلاگ در روز چهارشنبه اعلام کرد که جستجوی گوگل به زودی زمانیکه دنبال یک فیلم یا برنامه میگردید لیست های تلوزیونی را نشان میدهد . جستجوی فیلم (رستگاری در شاوشنک ) نتایجی را نشان میدهد که میگوید چه زمانی در AMC پخش میشود ، همینطور هر کانال دیگری . که این امکانات جدید مکمل نتایج جستجوی گوگل فعلی برای برنامه های تلوزیونی فیلم ها هستند ، که نشان میدهد کدام سرویس ها آماده اند و چقدر میتوانید به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید . گوگل نتایجی را ارائه میدهد که نقد ها ، امتیاز های سایت های محبوب و کارکنان و بازیگران را نشان میدهد . با امکانات تلوزیونی مانند sling TV که محبوب تر میشود و تلوزیون هوشمند که میتواند با گوشیتان کنترل شود ، منطقی است که مردم بخواهند برنامه های تلوزیونی را در جستجو ها سریع پیدا کنند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۸:۱۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

خیلی هم طول نکشید، بلافاصله پس از خبر مرگ پرنس در سن 57 سالگی در روز سه شنبه، اسنپ چت برای ادای احترام به هنرمند افسانه ای، فیلتر باران بنفش را به برنامه اضافه کرد.
کاربران اسنپ چت در حال حاضر میتوانند این فیلتر را بر روی هر عکسی اضافه نمایند در حالی که از بالای عکس باران بنفش میبارد.بر خلاف لنز هایی که صورت شما را اسکن میکنند تا اضافه کنند، گوش هاس سگی و یا چشمان لیزری با کشیدن فیلتر به چپ و راست اضافه میشود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت

BRUSSELS- اتحاد اروپایی در حال توسعه ی نبردش با گوگل است و این دلیل را می آورد که این غول تکنولوژی در حال آماده کردن بازار جهانی برای برنامه های موبایل است و اطمینان حاصل میکند که سیستم عامل اندرویدش به محصولات خودش برتری میدهد . مخالف EU ؛ مارگارت وستیجر در روز چهارشنبه گفت که رفتار گوگل به مشتری ها انتخاب گسترده ای در زمینه ی برنامه های موبایل و سرویس ها نمیدهد و بر سر راه نو آوری ایستاده است . "

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۹:۴۳ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت

گوگل کروم به تازگی به 50 امین سال انتشارش رسیده است و 8 سالی میشود که راه اندازی شد . همراه با آن گوگل ارقامی درباره ی کروم در بلاگش منتشر کرد . بر اساس گفته های گوگل ، کروم توسط یک میلیارد کاربر موبایل در ماه استفاده میشود و بر اساس stat counter بیشترین حد استفاده توسط کاربران موبایل را با 33 درصد ترافیک موبایل دارد . از آن در دسکتاپ و تبلت استفاده میکنند و 50 درصد سهم ترافیک را نیرو میدهد . گوگل همچنین به ما ویژگی هایی را که هر ماه استفاده میکرد را نشان داد . حدود 771 صفحه ی وب بارگذاری میشوند ، 3.6 میلیارد صفحه به صورت خودکار ترجمه میشود ، بیش از 500 میلیارد حرف به لطف autofill پر میشوند و کاربران از وبسایت ها و محتویات خطرناک 145 برابر بیشتر در امان هستند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

اپلیکیشن محبوب پیام رسانی ، وایبر در حال رمز دار کردن اپلیکیشن هایش بر روی اندروید ، iOS ، PC و Mac است . این ویژگی که به گفته ی شرکت در هفته های آتی گسترش پیدا میکند ، رمز دار بودن را بین بیش از 700 میلیون کاربر توسعه میدهد . این به روز رسانی جدید به عنوان بخشی از وایبر 6.0 می آید و همه ی کاربرانی که از وایبر 6.0 یا نسخه های بالاتر استفاده میکنند توسط این رمزدار بودن پشت سر هم پیوسته حفاظت میشوند . این خبر دو هفته بعد از فعال شدن رمز برای 1 میلیارد کاربر واتس اپ اعلام شد . تصمیم وایبر جالب است زیرا همانطور که wired متوجه شد ، این یک کمپانی آمریکایی نیست . وایبر یک کمپانی آمریکایی نیست و هیچ قانون ضد رمز دار کردنی متوجهش نمیشود . وایبر متعلق به giant rakuten ژاپنی است که هیچ قانون ضد رمز دار کردن آمریکایی مانعش نمیشود .

ادامه مطلب