محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن

فیس بوک 12 ساله شد ( بله ، اشکالی ندارد اگر احساس پیری میکنید)
امسال این شبکه ی اجتماعی در حال گذراندن مرحله ی بزرگی است ، که روز "دوست" نام گرفته است ؛

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن

به گزارش buzz feed کمپانی تصمیم دارد که احتمالا در آینده ی نزدیک ، شاید هفته ی دیگر ، نسخه ی دوباره طراحی شده ی تایم لاینش را شروع کند . این ویژگی که توئیتر برای مدتی آزمایشش میکرد از الگوریتم هایی برای تعیین ترتیب توئیت ها استفاده میکند تا اینکه از ترتیب زمانی سخت استفاده کند . این شرکت قبلا به mashable گفته بود که در حال آزمایش چنین ویژگی ای است، گرچه واضح نبود که میخواهد آن را به صورت گسترده شروع کند یا نه . سخنگوی توئیتر نظری را که در گزارش جمعه آمده بود رد کرد اما مدیر اجرایی اش قبلا گفته بود که آنها در حال بررسی عوض کردن فرمت تایم لاین ها هستند . مدیر کل جک دورسی در سال گذشته در حین نشست مالی Q2 گفت که کمپانی در مورد تایم لاین ما همیشه سوال خواهد پرسید . مدیر تولید قبلی کمپانی کوین ویل هم اشاره ای در باب این تغییر کرد .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن

با ویدئو های روز دوست فیس بوک که سراسر شبکه های اجتماعی را پر کرده و گزارش های حاکی از نزدیک شدن توئیتر به یکی از بزرگترین تغییراتش ممکن است برخی از بهترین برنامه های جدید را از دست داده باشید . هر آخر هفته ، ما چند تا از بهترین برنامه های جدید و به روز رسانی ها را جمع آوری میکنیم . لیست این هفته شامل یک برنامه موزیک رابط با کاربر ، یک مدیریت ایمیل جدید و یک برنامه است که بازخورد های شبکه های اجتماعی شما را ساده میکند .از گالری زیر برای دیدن بهترین انتخاب های ما دیدن کنید . اگر دنبال بیشتر هستید ، نگاهی به آخرین مجموعه ی برنامه های ما که نمیتوانید از دست دهید بیندازید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۳۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن

یک ویژگی که به طور قابل توجهی در اینستاگرام کم است ، کمبود حمایت در تعویض بین چند اکانت است - و شاید دیگر بحثی در این مورد پیش نیاید .بر اساس گزارشی در بلاگ لاترگرام ( که رسما به اینستاگرام مربوط نیست ،) این ویژگی از قبل روی ios برای برخی کاربرها وجود داشته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۸ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ بهمن

فیس بوک بار دیگر در حال تغییر الگوریتم فید خبر هاست تا به شما کمک کند از خبر های بی موردی که علاقه مشاهده آنها ندارید خلاص شوید.
این شرکت در روز دوشنبه اعلام کرده که این تغییرات را برپایه بررسی بازخورد کاربران انجام میدهد, این تغییرات بر نمایش خبرهای به روزرسانی شده در بالای صفحه شما تاثیر میگذارد.
فیس بوک درمورد محتوای فید اخبارش مدتی بود که برای چشم پوشی از پست های ویروسی کاربران را مورد بررسی قرار داد و از "ده ها هزار نفر" از کاربران برای رای دادن به داستان موجود در فید روزانه خود درخواست کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲:۲۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ بهمن

اما ردیابی بچه ها ممکن است در یک شرایط اضطراری کافی نباشد . Angelsense ، یک اپلیکیشن و یک وسیله ی پوشیدنی است که هفته ی گذشته با یک ویژگی جدید برای چنین شرایط اضطراری ای به روز رسانی شد ، این ویژگی جدید first responder alert یا اولین هشدار پاسخگو نام دارد که به والدین درباره ی مکان فرزندشان هشدار میدهد و همچنین داده هایی مانند اینکه چقدر طول میکشد تا حرکت کنند و به این مکان ها برسند . این سیستم GPS و ردیابی توسط والدین ، دارون سومر و نری بن آذار طراحی شد که فرزندانی مبتلا به اوتیسم دارند و به دنبال راهی بهتر برای پیگیری محل تقریبیشان بودند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن

مانند دیگر اشکال رسانه ها ، پادکست هم بیشتر تحت سلطه ی صدای مردان سفید پوست است . نگاهی سریع به 10 پادکست برتر در iTunes بیندازید و میفهمید که تنها دو تا از آنها توسط خانم ها اداره میشود و یکی از آنها توسط یک زن و یک مرد اداره میشود . بر طبق گفته های مجله ی bitch ، در سال 2013 ، مردها 70 درصد بهترین پادکست ها را در اپلیکیشن رساننده ی sticher اداره میکردند . زمانی که در اکتبر 2014 رقابت پادکست ها شدت گرفته بود . و سریع ترین پادکستی شد که به 5 میلیون دانلود رسید . serial نه تنها صدای یک زن را به نمایش گذاشت بلکه خودش پادکست متوسطی بود .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

با وجود اپل که ویژگی های iOS جدید را مورد بررسی قرار میدهد ، مانند ویژگی شیفت شب ؛ ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های این هفته را از دست داده باشید .
هر آخر هفته ، ما چند تا از بهترین و جدید ترین اپلیکیشن ها یا به روز رسانی ها را جمع آوری میکنیم . لیست این هفته شامل اپلیکیشن پیام های گم شده برای گروه کوچک دوستان ، یک اپلیکیشن مدیریت مخاطبان و یک سرویس مدیریت کارهاست . گالری پایین را چک کنید تا برترین انتخاب هایمان را ببینید . اگر دنبال چیزهای بیشتری هستید، نگاهی به مجموعه ی اپلیکیشان های برتر هفته ی پیش بیندازید .

ادامه مطلب