محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

اعلان های گوگل کروم همیشه ساده ترین چیز نیستند. برخی از وبسایت ها مانند فیس بوک از شما می خواهند که اجازه دهید که اعلان های جدید را در گوگل کروم نشان دهند، اما اگر شما در مورد محتویات اعلان ها مطمئن نیستید می توانید آنها را غیر فعال کنید.
گاهی اوقات ممکن است که از روشن بودن پنجره اعلان ها در مورد یک سایت مثلا فیس بوک پشیمان شوید و یا اینکه بخواهید اعلان ها را از راه دیگری دریافت کنید (از طریق سیستم عامل کامپیوتر شما، گوشی خود ، ساعت هوشمند خود،و غیره ). در اینجا به شما یاد خواهیم داد که چگونه می توانید اعلان ها را در یک کامپیوتر، مک یا تلفن غیر فعال کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

با توجه به اخبار تازه و مشهور در مورد مسنجر فیس بوک و فعالیتش در مورد تلفن همراه، حال اندکی توجه خود را به سمت دسکتاپ منعطف کرده است.در روز سه شنبه، فیس بوک از اولین مسنجر دسکتاپ خود برای ویندوز 10 پرده برداری کرد، به همراه به روز رسانی های لازم برای ویندوز 10 و همچنین یک اینستاگرام تازه برای این ویندوز!

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۹:۴۵ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

ما در این مقاله به بررسی 10 ویژگی دید اسنپ چت (Snapchat) که دوست داریم در آن وجود داشته باشد می پردازیم. با وجود بروز رسانی های جدیدی که بر روی نسخه های قدیمی آن اعمال می شود و ویژگی های جدیدی که به آن اضافه می شود اما باز هم کاستی هایی وجود دارد. سعی کردم که ویژگی های برجسته ای که کمبود آنها احساس می شود را برای شما بیان کنم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۷:۳۵ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

گالری زیر را مشاهده کنید تا برنامه های انتخابی ما را ببنید.در صورت نیاز به برنامه های بیشتر گالری های قبلی ما مشاهده نمایید.
AURORA
Aurora یک پادکست ( پخش های صدا مانند پخش رادیو) برای مشتری و یک پادکست برای جستجو است.این برنامه این امکان را برای شما فراهم میکند تا پاد کست های مورد علاقه تان را بررسی کنید و اطلاعات لازم در مورد آنها را به شما میدهد.میتوانید در صورت علاقه به موردی خاص اشتراک داشته باشید و ثبت نام کنید و یا اپیزود خاصی را انتخاب نمایید همچنین برنامه های شبیه به علاقه مندی های شما را نیز اعلام میکند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ ارديبهشت

Phone Radar گزارش داد؛ پیام رسان واتساپ به زودی با ویژگی های جدیدی ارائه خواهد شد که از جمله آنها، پست صوتی برای برقراری تماس و پشتیبانی از فایل های ZIP می باشد.
این پیام رسان محبوب طیف وسیعی از امکانات را در قالب پلت فرم های اندروید و iOS پشتیبانی می کند. با توجه به اطلاعات بدست آمده 3 ویژگی جدید به نسخه بروزرسانی این پیام رسان اضافه خواهد شد.
در هنگام نمایش missed calls در صفحه گوشی، برنامه نویسان دکمه Call back را طراحی کره اند که کاربر بدون ورود به برنامه قادر به تماس با فرد تماس گیرنده خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ ارديبهشت

گوگل بر روی برنامه های مسافرتی تمرکز کرده است تا از طریق گوشی هایتان برنامه های لازم برای سفر و مسائل مورد نیاز سفر را برایتان فراهم کند.این برنامه همچنان در حال تست است و فقط نسخه بتای آن برای کاربرانی که از برنامه های هدایت محلی گوگل استفاده میکنند فعال است.طبق گزارشات سایت جهانی اندروید دانمارک، که نمونه هایی از صفحه ها را به صورت اسکرین شات قرار داده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۶:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

کارشناسان اینستاگرام طراحی جدیدی برای اپلیکشن خود ایجاد کردند در حال حاضی این نسخه به صورت آزمایش فعال است و البته به زودی همگانی خواهد شد.
امروز 27 آپریل نسخه جدیدی از طراحی اینستاگرام با رنگ سفید ومشکی به جای طرح قدیمی آبی - سفید جایگزین شده است. در حال حاضر این رنگ در حالت تست است و تمامی کاربران به آن دسترسی ندارند و پس از نصب آخرین نسخه بروز رسانی برای تمام کاربران این شبکه قابل دسترس خواهد بود.
صاحبان این شبکه هنوز در مورد طراحی جدید اظهار نظری نکرده اند درنتیجه هنوز نمیدانیم چه تغییراتی ایجاد شده شاید امکان تغییر طراحی زمینه توسط کاربردر این نسخه وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

ویروس جدید، سیستم های قدیمی اندروید را مورد هدف قرار می دهد. این ویروس توسط یکی از کارمندان شرکت امنیتی وحفاظتی شبکه Blue Coat، اندروبراندت پیدا شده است.
وب سایت این شرکت اعلام کرد، این ویروس گوشی های هوشمند و تبلت کاربران را با پیشنهاد خرید و استفاده از کارت های هدیه iTunes آلوده می کند.
طرح حیله گرانه
دستگاه های اندرویدی با استفاده از نرم افزار روت گوشی به نام Towelroot که توسط کمپانی Hacking Team ساخته شده، مورد حمله قرار می گیرند. پلیس در تلفن و تبلت های تمام افرادی که مورد هک قرار گرفته اند با پیغام نیاز به خرید دو کارت هدیه iTunes هر کدام به ارزش 100 دلار و ارسال کد آنها مواجه شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند