محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ خرداد

گوگل پلی استور هر ماهه به بیش از میلیاردها نفر سرویس میدهد، پتانسیلی که بزرگتر کردن برنامه ها میتواند ایجاد کند چیز زیاد بزرگی نیست و تا کنون باید انجام میگرفت.متاسفانه شانس اتفاق افتادن این مورد چیز دیگری است و هنوز کاملا مشخص نشده است به همین دلیل گوگل به توسعه دهندگان برای راه اندازی این موضوع کمک بسیاری میکند و در این راستا به روز زسانی های بسیاری را انجام داده است تا تاثیرگذار تر باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد

در سال 2014،گوگل برد مقوایی خود را معرفی کرد.این وسیله به معنای واقعی کلمه مانند مقوای بریده شده بود که دو لنز بر روی خودش داشت و دارای آهن ربا نیز بود.اگر گوشی هوشمند و یا voila ی خود را به آن متصل کنید، سپس واقعیت مجازی حرفه ای خودتان را خواهید داشت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد

سازندگان مسنجر ICQ اعلام کرده اند برای اولین بار در جهان ، برقراری تماس های ویدئویی این پیام رسان با نام ICQ رمزگذاری شده است و در حال حاضر در دسترس کاربران سرتاسر دنیا می باشد.
بدون تنظیمات مجدد
تمام نسخه های این پیام رسان (برای iOS، اندروید و ویندوز) مبتنی بر VoIP ، با فن آوری رمزنگاری بصورت یکپارچه درآمده است، که مانع امکان دسترسی به پیام های متنی، تماسهای صوتی و تصویری را برای شخص ثالث خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت

کمپانی News Republic، ششمین نسخه بروزرسانی خبرخوان Appy Geek را منتشر کرد . این برنامه کاربردی به جمع آوری مطالب و اخبار روز دنیا در زمینه تکنولوژی و دنیای فن آوری می پردازد.یکی از خدمات این برنامه ایجاد فروم هایی برای هزاران کاربر حرفه ای در زمینه بحث در خصوص خبرهای جدید دنیای فن آوری است.
این اپلیکیشن با دریافت جدیدترین اخبار در زمینه فن آوری از 1500 منبع گوناگون در جهان کاربران را از جسستجو در سایت های مختلف بی نیاز می سازد البته این برنامه در حالت آفلاین نیز قابلیت دسترسی دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

ما راه خیلی خیلی طولانی را آمده ایم از زمانی گوگل در حال ارتقا دادن آدوب فلش پلیر خود برای بنای اینترنت بود.پایه و اساس اینترنت به صورت پیش فرض HTML5 را دارد که برای کروم از ابتکار بیشتری استفاده کرده است تا بتواند نسخه پشتیبان تهیه کند.مرورگر اینترنت در زمانی که در حالت انتخاب قرار بگیرد به صورت پیش فرض محتوای استاندارد HTML5 را میگیرد،

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

گروهی از برنامه نویسان به سرپرستی جان مک آفی سعی در ردور زدن سد حفاظتی پیام رسان محبوب WhatsApp را دارند.
به گزارش برنامه نویس جان مک آفی و تیم او، آنها قادر به خواندن پیام های رمزگذاری شده در مکاتبات مسنجر WhatsApp شدند. با توجه به این گزارش ، آسیب پذیری امنیتی در سیستم عامل آندروید اجازه دسترسی به مکاتبات رمزگذاری واتساپ را مقدور می سازد.
در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی از هک شدن ها وجود ندارد، اما مک آفی، تمام داده هایی جمع آوری شده را به بخش امنیت سایبری شرکت Cybersecurity Ventures ارسال کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

پاول دورف سازنده پیام رسان تلگرام، اعلام کرد؛ این برنامه ئر حال حاضر به شما امکان ویرایش پیام را خواهد داد همچنین ویژگی های دیگری نیز به این پیام رسان اضافه شده که در این مطلب ذکر خواهیم کرد.
ویرایش پیام
از این پس کاربران تلگرام می توانند پیام های ارسال شده خود را ویرایش نمایند، این کار تا دو روز پس از ایجاد پیام امکان پذیر است. این ویژگی در نسخه جدید این برنامه برای سیستم های اندروید، iOS و همپنین نسخه های دسکتاپ امکانپذیر است.
کاربر با لمس روی پیام ارسال شده و کلیک بر روی گزینه ویرایش پیام می تواند متن خود را ویراست کند. پس از ویرایش پیام در نسخه های دسکتان در پیام عبارت ویرایش شده نمایش داده می شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۷:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

تست کردن یک نسخه بتای اندروید آن قدر ها هم سخت نیست اما باز هم بین چند پروسه و حلقه گرفتار میشوید. برای مثال لازم است تا از یک سایت توسعه دهنده بازدید کنید و یا به یک گروه کاربران نرم افزار بپیوندید.خوشبختانه تست کردن راحت این برنامه ها قرار است به آسانی اتفاق بیفتد.گوگل در حال به روز رسانی اپ استور است به گونه ای که به شما امکان میدهد به راحتی قبل از نصب برنامه آن را آزمایش کنید.برای آزمایش مطمئن برنامه ها ابتدا از شما درخواست میشود تا وارد حساب گوگل پلاستان بشوید.اما نیازی نیست تا به دنبال راهی برای دانلود برنامه و نصب آن از یک وب سایت بگردید.

ادامه مطلب