محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ مرداد

AMD پیش‌بینی می‌کند درآمد فصل جاری مالی این شرکت بیش از پیش‌بینی‌های صورت گرفته باشد. پیش‌بینی‌های صورت گرفته به دلیل استقبال مناسب از تراشه‌های گرافیکی و پردازنده‌ی تازه معرفی شده‌ی Ryzen این شرکت عنوان شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ مرداد

کمتر از یک روز پس از موافقت 2 میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری SoftBank بر روی Grab در آسیای جنوب شرقی همراه با Didi، حالا SoftBank در حال برقراری ارتباط برای سرمایه‌گذاری بر روی Uber می‌باشد. این شرکت آمریکایی رقیب دو شرکت به اشتراک‌گذاری خودروی ذکر شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ مرداد

Grab، شرکت به اشتراک‌گذاری خودرو که در حال رقابت با Uber در آسیای جنوب شرقی است، مبلغ دو میلیارد دلار امکانات مالی جدید از سرمایه گذارانی چون Didi Chuxing و SoftBank در اختیار گرفته است. Didi Chuxing شرکتی است که در چین موفق به شکست Uber شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

دو سازنده‌ی بازی آماده‌اند تا هر کدام 2 میلیون دلار درآمد داشته باشند. Roblox طی دو سال گذشته به طور چشمگیری گسترده شده است. این کاملا یک بازی یا یک پلتفرم توسعه نیست، بلکه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا میلیون‌ها پروژه‌ای که توسط کاربران ساخته شده را راه‌اندازی کنند، یا بازی‌های شخصی خود را ایجاد نمایند و فورا آن‌ها را در سراسر پلتفرم‌های پشتیبانی شده، منتشر کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

تامین کننده ی انحصاری باتری برای گوشی های هوشمند Apple iPhone 9 از این پس شرکت LG Chem خواهد بود. این اطلاعات از طریق بسیاری از رسانه های مطرح جهانی گسترش یافته است. شرکت Apple برای تولید محصولات خود اقدام به جذب شرکای تجاری بسیاری کرده است که هر کدام در یکی از زمینه ها با این کمپانی همکاری می کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير

Microsoft در گزارش فصل پیشین مالی خود خبر از درآمد ۲۳.۳ میلیارد دلاری داده است. با احتساب این آمار، میزان درآمد این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير

با توجه به میزان درآمد و عایدی به ازای هر سهم، فعالیت مالی فصل گذشته‌ی Ebay مطابق انتظارات بوده است. طبق گزارش منتشر شده در Yahoo! Finance، تحیلیل‌گران پیش‌بینی درآمدی ۴۵ سنتی به ازای هر سهم و مبلغ کل ۲.۳۱ میلیارد دلاری را داشته‌اند که تقریبا در حدود همان رقمی است که این شرکت گزارش داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير

روز گذشته Patently Apple گزارشی با این عنوان منتشر کرد: "بنابر گزارش‌های رسیده Samsung نقش کوچکی در فرایند تولید iPhone 9 و پردازنده‌های آن در سال 2018 بازی می‌کند." و امروز ما نگاهی اجمالی به این موضوع انداختیم که چرا Apple موافقت کرده تا Samsung را وارد زنجیره‌ی تأمین پردازنده‌های iPhone در سال 2018، آن هم به مقدار بسیار اندک کند.

ادامه مطلب