محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

Tencent Holding در حال آماده‌سازی برای ارائه‌ی Honour of Kings به ایالات متحده‌ی امریکا و غرب اروپا در اوایل سپتامبر است. شخصی آشنا به موضوع اعلام کرد که این شرکت در تلاش است تا این بازی موبایلی فوق‌العاده سودآوری خود را به میلیون‌ها بازیگر در خارج از چین معرفی کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

Samsung Electronic روز جمعه اعلام کرد که سود عملیاتی سه ماهه‌ی دومش احتمالا 72 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد که پیش‌بینی می‌شود قیمت‌های تراشه‌ی حافظه کمک شایانی به این افزایش حاشیه‌ی سود کند. این رقیب گوشی هوشمند Apple و پیشتاز تراشه‌ی حافظه‌ی جهانی اعلام کرد سود عملیاتی سه ماهه‌ی دوم آن احتمالا 14 تریلیون وون (7/12 میلیارد دلار) در مقایسه با ۱۳/۱ تریلیون وون پیش‌بینی شده باشد. درآمد شرکت نیز با 18 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به مبلغ 60 تریلیون وون در مقایسه با پیش بینی 59 تریلیون دلاری تحلیلگران برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

پرونده‌ی جدید تائید می‌کند که مدعیان دیگری برای خرید Whole Food بودند، اما Amazon این شرکت را تحت تاثیر قرار داده بود تا با آن‌ها مذاکره نکند. در این سند آمده است "شرکت X" علاقمند به مذاکرات اولیه در نیمه‌ی اولیه‌ی آوریل را داشت، اما هرگز پیشنهادی رسمی نداد. رویترز این شرکت را با عنوان مواد غذایی Albertsons معرفی کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

کمپانی Google هفت‌صد میلیون یورو بابت سرمایه گذاری پروژه ی مشترک آژانس خبری Press Association و استارت آپ Urbs Media برای توسعه ی ربات هوشمند روزنامه نگار، پرداخت کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

Jstar، سازنده‌ی دستیار صوتی هوشمند Josh.ai به تازگی موفق به جذب سرمایه‌ی ۸ میلیون دلاری به منظور ساخت محصولی هوشمند برای رقابت با Google Home، Amazon Echo و سایر وسایل هوشمند گردید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

نبرد و رقابت استارتاپ‌های اشتراک‌گذاری دوچرخه امروز با انتشار خبر مربوط به افزایش دیگری در بودجه‌ی استارتاپ چینی Ofo به مبلغ 700 میلیون دلار وارد مرحله‌ی جدی‌تر شد. مشارکت‌کنندگان این دور شرکت‌های Alibaba، Hony Capital، Citit Private Equit و Uber هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

با هدف کم کردن زحمت کار ساعتی، شرکت OnboardIQ از یک پلتفرم تلفن همراه استفاده می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند با کمک آن زمان پیدا کردن و استخدام کارگران با کیفیت را کاهش دهند. در حال حاضر طی سه سال، این شرکت به قصد گسترش محصول و دسترسی مشتریان خود، ۹/۱ میلیون دلار تامین و افزایش سرمایه‌گذاری داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير

SoundCloud در مدت اخیر شرایط سختی را تجربه کرده است. این شرکت در همین راستا قصد دارد ۱۷۳ نفر از نیروهای خود را از کار بر کنار کند. این مقدار از تعدیل، در حدود ۴۰ درصد نیروی انسانی این شرکت را شامل می‌شود.

ادامه مطلب