محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

Roku امروز صبح اعلام کرد تا 30 ژوئن 2017 دارای 15 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر پلتفرم خود بوده، رقمی که در مقایسه با سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است و همینطور بالاتر از 13 میلیون کاربری است که در ژانویه اعلام شده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

شرکت امنیتی Symantec در نظر دارد بخش کسب‌وکار مجوزهای وب‌سایت خود را به مبلغ ۱ میلیارد دلار به شرکت دیگری واگذار کند، تا از این طریق از اتهامات وارده از سوی Alphabet نیز رهایی یابد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

Revolut در دور Series B با پیشتازی Index Ventures و مشارکت سرمایه‌گذاران موجود Balderton Capital و Ribbit Capital، مبلغ 66 میلیون دلار سرمایه جذب کرد. همچنین این استارتاپ در چند هفته‌ی آینده سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری دیگری از محل کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ی عمومی (crowdfunding) خواهد داشت. این شرکت در مجموع 83 میلیون دلار افزایش سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

شرکت سازنده‌ی لوازم جانبی رایانه‌های شخصی Logitech در روز جاری اعلام داشت که شرکت Astro Gaming را که سازنده‌ی معروف هدست‌های بازی است، به مبلغ ۸۵ میلیون دلار خریداری خواهد نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

Samsung از برنامه‌ی خود برای تزریق مالی استارتاپ‌های اروپایی فعال در حوزه‌ی خودرو خبر داد. این تصمیم پس از آن صورت گرفت که این شرکت صندوق سرمایه‌گذاری با نام Next را برای سرمایه‌گذاری بر روی چنین حوزه‌ای، به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار آماده نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

استارتاپ فین‌تکی بریتانیایی Curve خبر از جذب سرمایه‌ی ۱۰ میلیون دلاری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری Santander InnoVentures، Investec، Connect Ventures، Oxford Capital و برخی سرمایه‌گذاران شخصی دیگر داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

تخمین زده شده است تا سال 2021 جرایم اینترنتی حدود 6 تریلیون دلار درآمد داشته باشند و در بخش کسب‌وکارها احتمالا برای کاهش اثرات زیانبار این جرایم تا 5 سال آینده یک تریلیون دلار سرمایه‌گذاری صورت گیرد و از طرفی ما شاهد افزایش استارتاپ‌هایی هستیم که در حال ایجاد راه‌های ابتکاری برای مبازره با هکرهای مخرب هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

شرکت مالت Snapchat، یعنی Snap دوران سختی را در بازار بورس تجربه می‌کند. سهام این شرکت در آخرین روز رسمی ۱۶.۹۹ دلار معامله شده است. این یعنی کم‌تر از رقم ۱۷ دلاری آن در زمان عرضه‌ی عمومی سهام.

ادامه مطلب