محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير

Kahoot پلتفرم یادگیری آنلاینی است که معلمان را قادر می‌سازد آزمون‌هایی برای کلاس خود طراحی کرده و آن ها را شخصی‌سازی کنند. این پلتفرم در اول جذب سرمایه‌ی خود قراردادی 20 میلیون دلاری منعقد کرد. این استارتاپ نروژی در سپتامبر گذشته هم افزایش 10 میلیون دلاری با سرمایه‌گذاران برجسته‌ای از جمله Microsoft Ventures، Creandum و Northzone را اعلام کرده بود، و حالا این شرکت 10 میلیون دلار دیگر را به سرمایه‌ی خود اضافه کرد. این دور به رهبری سرمایه‌گذارانی خصوصی و سرمایه‌گذاران موجود، همچون Microsoft Ventures هدایت می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۰ تير

درآمد Qualcomm در فصل اخیر مالی به میزان ۱۱ درصد کاهش داشته است. بخشی از این کاهش به دلیل عدم موفقیت این شرکت به دریافت حق مجوز استفاده‌ی پتنت‌های آن توسط شرکت‌های چینی می‌باشد. البته در گزارش مالی این شرکت درآمدی در حدود ۸۶۶ میلیون دلار آمده است که مطابق با انتظارات بیان شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۰ تير

Zeta امروز اعلام کرد که Boomtrain را خریداری کرده است که یک پلتفرم بازاریابی مرکزی برای یادگیری ماشین است. منابع نزدیک به شرکت اعلام کردند که قیمت خرید بین 35 تا 40 میلیون دلار بوده است. Boomtrain قبل از خرید امروز، ۱۴/۷۷ میلیون دلار افزایش درآمد داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۹ تير

پس از سال‌ها تحقیق و توسعه، شرکت Reach Robotics موفق به جذب سرمایه‌ی ۷.۵ میلیون دلاری برای پیش‌برد اهداف خود شده است. در بین سرمایه‌گذارن نام‌هایی چون Korea Investment Partners و Iglobe دیده می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۸ تير

همان‌طور که تمرکز بر روی مدل‌های جدید آموزش کدنویسی در حال افزایش است، Ironhack که یک بوت‌کمپ آموزشی در شهرهای مادرید، بارسلونا، پاریس و میامی می‌باشد، موفق به جذب سرمایه‌ای ۳ میلیون دلاری برای پیش‌برد اهداف خود شده است.

ادامه مطلب