محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ مرداد

تجارت تبلیغات Alphabet به رشد خود با سرعت زیاد برخلاف یک مانع بسیار بزرگ از جانب اتحادیه‌ی اروپا در غالب جریمه ای سنگین، ادامه می‌دهد، اما تمامی این نشانه‌ها ممکن است به آینده‌ای کامل برای Google اشاره نداشته باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ مرداد

Vicarious که در حال کار بر روی کاهش فاصله‌ی بین انسان و هوش‌مصنوعی است، امروز خبر از سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری را داد که این دور توسط Khosla Ventures هدایت می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ مرداد

Twitter در سه ماهه‌ی گذشته موفق به اضافه کردن میزان کاربران فعال ماهانه‌‌ی جدید نشده، اما اعلام کرده است که مراجعه‌ی کاربران به این سرویس، روزانه ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ مرداد

Amazon و بخش سرمایه‌گذاری رایانش ابری آن، AWS، اقداماتی برای گسترش شرکت به عنوان پلتفرمی برای ساخت و میزبانی از بازی‌ها انجام داده است. یکی از جدیدترین پیشرفت‌ها، خرید این شرکت است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

استارتاپ‌ها در سراسر دنیا در حال مرگ هستند، این بدان علت است که به دلیل کم شدن اشتیاق به سرمایه‌گذاری در سال گذشته، بسیاری از آن ها تمامی منابع مالی خود را استفاده کردند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد

برخلاف اکثر شرکت‌ها، سهام Amazon به نظر می‌رسد مصون از نگرانی‌ها درباره‌ی کاهش سود است. با این همه، رویکرد این شرکت، سرمایه‌گذاری درآمدهای حال حاضر در رشد سود آینده است. با این حال، کاهش درآمدهای Amazon در سه ماهه‌ی گذشته، باعث از دست رفتن حمایت سرمایه‌گذاران شد. در پی این امر Amazon اقدام به گسترش سرویس‌های خود در خارج از مرزها نمود که ساخت کتابخانه‌ی ویدئویی و تأمین زیرساخت رایانش ابری در همین راستا بوده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند