محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

پلتفرم توزیع بازی‌های رایانه‌ای قدرتمند جهان همچنان به گسترش دسترسی و رشد پایگاه کاربر خود ادامه می‌دهد. غول بازی‌های ویدئویی، Valve روز چهارشنبه در کنفرانس بازی Casual Connect در سیاتل، امارهای جدیدی از رشد Steam را منتشر کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

مدیر عامل شرکت Apple، تیم کوک در گزارش مالی سه ماهه ی IDC درباره ی فروش تبلت های این کمپانی اعلام کرد iPad به پرفروش ترین تبلت در سراسر جهان تبدیل شده است. آمار فروش این محصول 11.4 میلیون دستگاه است که این میزان 15 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2016 می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

در روز چهارشنبه شرکت Tesla درآمد سه ماهه‌ی خود را که دو برابر شده بود، گزارش کرد و این تاکنون خسارتی بزرگ برای این سازنده‌ی ماشین الکتریکی بوده است. اما سهام شرکت پس از انتشار بیش از 1800 رزرو روزانه برای Model 3 و پیش‌بینی افزایش تحویل‌های Model S در نیمه‌ی دوم 2017 افزایش داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

بر طبق گزارش Alex Heath ،Google مذاکرات غیر رسمی با Snap داشته است و مبلغ 30 میلیارد دلار در سال 2016، قبل از آخرین دور تامین بودجه‌ی Snap و قبل از IPO آن در سال جاری ارائه کرده بود. ظاهرا این پیشنهاد رازی نهان در Snap بود و بعد از IPO نیز مورد بحث این شرکت می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

روز سه‌شنبه شرکت Kabbage، وام دهنده‌ی آنلاین ایالات متحده‌ی آمریکا به کسب و کارهای کوچک اعلام کرد مبلغ سرمایه‌ی خود را 250 میلیون دلار از طریق تامین بودجه‌ی از گروه SoftBank، آخرین سرمایه‌گذاری فناوری مالی توسط گروه صنعتی تکنولوژی ژاپنی افزایش داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ مرداد

از سال ۲۰۱۴ که سهام GoPro به صورت عمومی عرضه شد، تراز مثبت مالی چندانی تجربه نکرده است. این شرکت سازنده‌ی دوربین‌های ورزشی و اکشن حرفه‌ای همواره با مشکل سودآوری دست و پنجه نرم می‌کرده است و دارای آینده‌ای مبهم می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ مرداد

Instagram Stores از کلون Snapchat به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از بزرگترین اپلیکیشن ارتباطی بصری در جهان، در سال اول را‌ه‌اندازی جلو افتاد. نیمی از کسب‌وکارها در Instagram در ماه گذشته یک استوری تولید کرده‌اند و Instagram به طور متوسط مصرف برنامه را به 32 دقیقه در روز برای افراد زیر 25 سال و 24 دقیقه در روز برای کسانی که 25 سال و بالاتر دارند، افزایش داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ مرداد

Apple در مدت اخیر خبرهای متعددی در مورد سرویس پرداخت مالی خود منتشر کرده است. این شرکت در حال حاضر به طور جدی در تلاش برای گسترش ویژگی‌ها و قابلیت‌های سرویس پرداخت Apple Pay می‌باشد. این شرکت در تازه‌ترین اقدام، سرویس خود را در کشورهای امارات متحده‌ی عربی، دانمارک، فنلاند و سوئد راه‌اندازی نموده است.

ادامه مطلب