محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد

Xiaomi از طریق شرکت تابعه‌ی خود، Xiaomi H.K اعلام کرد بودجه‌ی خود را یک میلیارد دلار افزایش داد که این امر از طریق تامین مالی به صورت وام از 18 بانک در سراسر اروپا، خاورمیانه، هند، چین، هنگ‌کنگ و تایوان با هماهنگی Deutsche Bank و Morgan Stanley در قالب یک توافقنامه‌ی سه ساله بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ مرداد

شرکت چینی موتور جستجوی Baidu خبر از رشد ۸۴ درصدی درآمد خود در سه‌ ماهه‌ی اخیر مالی داده است. دلیل اصلی این رشد تمرکز آن بر روی حوزه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های موبایل و مبتنی بر هوش مصنوعی دانسته می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ مرداد

طبق گزارش‌های منتشر شده، Electronic Arts در ۱۲ ماه گذشته موفق به فروش ۳.۱۴۷ میلیارد دلاری محصولات خود به صورت دیجیتالی شده است. این رقم به معنای افزایش ۲۳ درصدی نسبت به سال گذشته و همچنین سهم ۶۳ درصدی از کل درآمد این شرکت را تشکیل داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ مرداد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، Samsung در گزارش مالی سه ماهه‌ی دوم خود خبر از سود اجرایی ۱۲.۶ میلیارد دلاری داده است. نکته‌ی جالب توجه آنکه با وجود افزایش درآمد بخش موبایل این شرکت نسبت به سال گذشته به دلیل عرضه‌ی گوشی‌های Galaxy S8 و S8+، اما سود حاصل این شرکت به دلیل قیمت تمام شده‌ی این گوشی‌ها، کم‌تر از پیش‌بینی‌ها بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ مرداد

با معرفی کنسول Switch و کنار رفتنWii U، شرایط برای Nintendo بهتر از قبل شده است. این شرکت ژاپنی سازنده‌ی کنسول‌های بازی گزارش مالی قوی از فصل گذشته‌ی خود منتشر کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ مرداد

شرکت ارائه دهنده‌ی نرم‌افزارهای پیام‌رسان و تعامل کارمندان کسب‌وکارهای Slack به تازگی خبر جذب سرمایه‌ی ۲۵۰ میلیون دلاری به منظور پیش‌برد اهداف خود داده است. با این دور از سرمایه‌گذاری،‌ مجموع ارزش این شرکت بالغ بر ۵ میلیارد دلار برآورد شده است. رقمی که پیش از آن ۳.۸ میلیارد دلار عنوان شده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ مرداد

به گزارش رویترز LG Display Co Ltd، برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری ۱۳/۵ میلیارد دلاری به منظور افزایش تولید نمایشگرهای OLED طی سه سال آینده اعلام کرد. هدف آن‌ها قدم گذاردن در پیشتازی برای تولید پنل‌های بزرگ تلویزیون‌ها و مبارزه با Samsung در ارتباط با صفحه‌نمایش‌های تلفن‌های هوشمند است.

ادامه مطلب