محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير

Lyft که تنها در ایالات متحده‌ی آمریکا حضور دارد به تازگی اعلام داشته است که روزانه به بیش از یک میلیون نفر سرویس‌رسانی می‌کند. این در حالی است که Uber چنین آماری را در دسامبر ۲۰۱۴ و آن هم در سطح جهانی ارائه کرده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير

انتظار می‌رود سامسونگ بهترین درآمد فصل خود تاکنون را در سه ماهه‌ی دوم سال گزارش دهد و با رشد فروش تراشه‌های حافظه، برای اولین‌بار سامسونگ از Intel به عنوان بزرگترین سازنده‌ی نیمه‌هادی‌ها بر اساس درآمد پیشی بگیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

Tesla در طول دوره‌ی سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی ۲۲ هزار خودرو تحویل داده است. در بین این آمار، ۱۲ هزار خودروی Model S و ۱۰ هزار خودروی Model X SUV دیده می‌شود. با توجه به این آمار، میزان عرضه‌ی خودروهای این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵۳ درصد رشد همراه بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Amazon اعلام داشته که خرید شرکت تجارت الکترونیکی Souq.com را نهایی کرده است. خبر تمایل خرید Souq از سوی Amazon نخستین‌بار در اواخر ماه مارس میلادی گذشته در خبرها آمده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Pokemon Go احتمالا دیگر همانند هنگامی که برای نخستین‌بار منتشر شد، یک پدیده‌ی جهانی به حساب نمی‌آید، اما همچنان این اپلیکیشن در حال درآمدزایی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

سهام 5 میلیارد یورویی گروه تحویل غذای Delivery Hero در آغاز عرضه در بازار سهام فرانکفورت بیش از 9 درصد رشد داشت که چشم‌اندازهای رو به رشدی برای دیگر تکنولوژی‌های بالقوه‌ی لیست شده در سال جاری برای عرضه‌ی سهام اولیه‌شان نشان می‌دهد. این شرکت نخستین پیشنهاد عمومی خود (IPO) را ۲۵/۵۰ یورو در هر سهم ارزش گذاری کرد. در بالاترین محدوده‌ی قیمتی، سهام‌های فروخته شده ارزشی در حدود یک میلیارد یورو داشتند و این به این استارتاپ بازار اختصاصی 4/4 میلیارد یورویی را می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

Snap Map طرحی از Snapchat برای نزدیک کردن محتوای آنلاین خود با راه‌های تقویت واقعیت افزوده‌ی آفلاین است و حق تکثیر آن را به دست آورده است. استارتاپ مکانیابی واقعیت افزوده‌ی Drop به TechCrunch گفت که شرکت Snap مالکیت معنوی آن را در سال 2015 به دست آورده بود که شامل پتنت "پیام‌رسانی مبتنی بر مکان" بود. در سال 2013، شرکت Drop اپلیکیشنی توسعه داد که به افراد اجازه‌ی پست کردن عکس‌ها یا متن به مکانی خاص مانند کسب‌وکارها را می‌داد، و دنبال‌کنندگان آن حساب کاربری می‌توانستند آلارم رسیدن و نزدیک شدن این پست‌ها را در هنگام ورود به آن منطقه دریافت نمایند.

ادامه مطلب