محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

Bowery که بر روی کشاورزی زیر سقف تمرکز دارد، خبر از تأمین بودجه‌ای 20 میلیون دلاری برای کمک به رشد کسب‌وکار خود داد. General Catalyst به همراه GGV Capital و مشارکت GV، هر سه سرمایه‌گذاران جدید این دور هستند. این استارتاپ مستقر در نیویورک از سیستم‌عامل Bowery که سیستم‌عامل اختصاصی این استارتاپ است برای ردیابی و بهینه‌سازی رشد گیاه در محیط داخلی کنترل شده استفاده می‌کند. این سیستم از ماشین یادگیری برای داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط سیستم‌های بینایی و شبکه‌ای از حسگرها به منظور تعیین اینکه چه متغیرهایی در هر مرحله‌ی از رشد چرخه‌ی زندگی گیاه نقش دارد، استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

تیم Siri در Apple رئیس بخش پردازش گفتار و زبان طبیعی خود را در ماه جاری از دست داد. Rushin Shah سمت خود را در Apple برای تصدی مدیریت تیم یادگیری ماشین Facebook ترک کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

شرکت فنلاندی تولیدکننده‌ی بازی‌های موبایلی و خالق آثاری چون Angry Birds اعلام کرده است که درآینده‌ی نزدیک احتمال عرضه‌ی عمومی سهام آن وجود دارد. این شرکت همچنین از اظهار نظر در خصوص تمایل شرکت چینی Tencent به خرید آن امتناع ورزید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

رسانه‌های استریم چشم‌انداز سرگرمی را کاملا متحول کرده‌اند و Netflix در راس این تغییر قرار دارد. در واقع پایگاه مشتریان ایالات متحده‌ی آمریکا این سرویس استریم محبوب در طی پنج سال گذشته دو برابر شده است. Netflix ادعا می‌کند پیروزی نمادین قابل توجهی در مقابل بزرگترین تامین‌کنندگان کابلی کشور دار.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

Slack در حال افزایش سرمایه‌ی 500 میلیون دلار دیگر برای تأمین امور مالی است که ممکن است ارزش 5 میلیارد دلاری داشته باشد. بر طبق گزارش Recode پولی که احتمالا به دلیل نیاز مشتریان بزرگ تجاری و ایجاد یک کسب‌وکار کاربردی به نظر می‌رسد به شدت مورد نیاز باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

در سال‌های گذشته GitHub به طور پایه‌ای شیوه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزارها را دست‌خوش تغییرات کرده است. با قراردادن کد منبع در مکانی مشترک و دسترسی راحت به آن، شرکت‌ها می‌توانند به سرعت در نحوه‌ی کدنویسی افراد خود تغییرات ایجاد کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

Spotify در بخش کسب درآمد به خوبی عمل کرده است، چراکه میزان درآمد این شرکت نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد. به طوری که این شرکت خبر از درآمدی ۳.۳ میلیارد دلاری داده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند