محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

Snap شرکت مادر Snapchat، شرکت Placed را تصاحب کرد. این شرکت اموری مانند بازدیدهای فروشگاهی و خریدهای آنلاین را دنبال می‌کند. برای مثال در مطالعه‌ای بر روی عادات دو میلیون کاربر Snapchat در آگوست سال گذشته، این شرکت محبوب‌ترین استوری‌های کاربران را بر اساس سن، جنس و قومیت تجزیه و تحلیل کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

Shipt چهل میلیون دلار دیگر هم برای تبدیل شدن به برند تحویل مواد خوراکی غالب در ایالات متحده هزینه کرد. این شرکت در حال چالش با شرکت‌هایی چون Instactart، Amazon و Google قرار دارد، با این استراتژی که بسیاری از شهرهای ساحلی نظیر نیویورک و لس آنجلس را به نفع شهرهای بزرگی در جنوب شرق و Midwest نادیده گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

Pinterest خبر از جذب سرمایه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری از یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری موجود خود داده است. آخرین سری از جذب سرمایه‌ی این شرکت در آوریل سال ۲۰۱۵ بوده است. با احتساب این موارد، ارزش کل کسب‌وکار این شرکت در حدود ۱۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

سال گذشته برای شرکت سازنده‌ی بازی Pokemon GO فوق‌العاده بوده است. این بازی را می‌توان پدیده‌ای جهانی در نوع خود دانست و آخرین نسخه‌ی کامل Pokegame ارائه شده برای 3DS نیز فروش بسیار خوبی داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

Uber به تازگی اعلام داشته است که برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۷، میزان ضرر مالی آن به ۷۰۸ میلیون دلار رسیده است. این رقم بزرگی است، اما نه برای هنگامی که آن را با ضرر مالی ۹۹۱ میلیون دلاری آخرین فصل مالی ۲۰۱۶ مقایسه می‌کنیم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

این روزها سرویس اشتراکی برای همه چیز وجود دارد و GameMine معتقد است بازی‌های تلفن‌همراه هم باید به طور عملی وارد این حوزه شوند. این ناشر قرارداد 20 میلیون دلاری در دور اول خود منعقد کرد و امیدوار است تا در این بازار بزرگ با کتابخانه‌ی اشتراکی خود از بازی‌های تلفن‌همراه گاه و بیگاه جایی باز کند.

ادامه مطلب