محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

طبق اعلام LinkedIn، هنرمندان و طراحات بیشترین عنوان‌های شغلی را در صنعت بازی‌سازی در اختیار دارند. این شرکت گزارشی آماری از مطالعات خود را بر روی پر تقاضاترین و پرطرفدارترین عنوان‌های شغلی در صنعت بازی‌سازی منتشر کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

یک اتفاق و تغییر عجیب: SoftBank، سازنده‌ی ربات دوست داشتنی Pepper و بازیگر مهم M&A در جهان تکنولوژی، به تازگی اعلام کرد که شرکت‌های رباتیک بیشتری را از Alphabet، دارنده‌ی Google به عنوان بخشی از حرکت عمقی خود در این زمینه تصاحب کرده است. این شرکت‌ها شامل Boston Dynamic، توسعه‌دهنده‌ی Big Dog و شرکت Schaft هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

Automat با هدف افزایش رشد عملیات بازاریابی محاوره‌ای ۸/۳ میلیون دلار به این کار اختصاص داد. در این دور به رهبری You & Mr Jones بخش زیادی از سرمایه‌گذاری متمرکز گسترش تیم‌های مهندسی، تحقیقات و تولید خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

کمپانی ژاپنی SoftBank، یکی از نام های معتبر جهانی در عرصه ی ارتباطات، هر روز بیش از پیش قلمرو خود را در دنیای تکنولوژی می گستراند. آخرین خرید این کمپانی، مربوط به یک شرکت آمریکایی متخصص در زمینه ی تولید ربات به نام Boston Dynamics است. البته این کمپانی در حال حاضر تنها بیانیه ی همکاری مشترک را برای تولید ربات ها، اعلام کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

Uber در حال مذاکره برای در اختیار گرفتن تکنولوژی و اعضای تیم استارتاپ Luxe، ارائه‌دهنده‌ی سرویس ملازم خودرو می‌باشد. طبق اخبار منتشر شده، گفت‌وگوها همچنان در جریان است و به نتیجه‌ی نهایی نرسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

شرکت آموزشی آنلاین Coursera حدود 64 میلیون دلار در دور چهارم جذب خود، سرمایه به جمع کرده است. این دور به رهبری GSV Asset Management و با مشارکت New Enterprise Associates، Kleiner Perkins Caufield Byers، Learn Capital و Lampert Foundation است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

Yahoo مقادیر نامعلومی پول در The VR Fund سرمایه‌گذاری کرد. این شرکت متمرکز به سرمایه‌گذاری بر روی بخش‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی است. هدف این دو شرکت نیز سرعت بخشیدن به صنایع AR و VR است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

حس خوشحالی از قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپر استار جهانی فوتبال، کریستیانو رونالدو را جذاب‌‌ترین بازیکن FIFA 18 خواهد کرد که این می‌تواند به EA برای انتشار نسخه‌های آتی از بازی‌های ورزشی‌اش کمک کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند