محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

Element AI استدیویی که در مونترال مستقر است اعلام کرد 102 میلیون دلار برای مقابله با مشکلات استفاده از سیستم‌های یادگیری ماشین اختصاص داد. هدایت این دور از سرمایه‌گذاری بر عهده‌ی Data Collective است که یکی از بزرگترین دوره‌های سرمایه‌گذاری بر روی یک شرکت AI تاکنون است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

Intel اعلام کرد برنامه‌هایی برای حضور بیشتر تحقیقاتی و توسعه‌ی خود با یک مرکز طراحی پیشرفته‌ی جدید در بنگلور هند دارد. هند هم اکنون از بزرگترین مراکز تحقیق و توسعه‌ی غول تراشه در خارج از ایالات متحده آمریکا است و با این سرمایه‌گذاری 178 میلیون دلاری، این شرکت خبر داد که یک ساختمان هوشمند و سبز با فناوری IoT در مرکز این شهر خواهد ساخت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

ابتدا Amazon برنامه‌ی تمام اتوماتیک ساخت فروشگاه آجر و ملات خود را با استفاده از ربات‌ها اعلام کرد. پس از آن Foxconn اعلام کرد قصد دارد 30 درصد از نیروی خود را تا سال 2018 اتوماتیک کند و اخیرا Wendy اعلام کرد کیوسک‌های خودکار را به 1000 فروشگاه خود اضافه می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

اگر به شما بگویند که سرمایه‌گذاران خطرپذیر در حال تزریق میلیون‌ها دلار سرمایه بر روی حوزه‌های ذخیره‌سازی هستند، حتما ذهن‌تان به سمت راه‌کارهای ذخیره‌ساز ابری و یا فلش متمایل می‌گردد. اما هنگامی که مورد بحث‌مان Clutter است، منظورمان چیزه دیگری است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

کمتر از شش ماه بعد از انعقاد یک دور سرمایه‌گذاری 140 میلیون دلاری، حالا Proterra حدود 55 میلیون دلار دیگر بودجه‌اش را افزایش داد. این تزریق پول اخیر توسط LLP مدیریت سرمایه‌گذاری تولید Al Gore و شرکت سرمایه‌گذاری BMW i Ventures هدایت می‌شود. Generation Investment Management در سال 2004 توسط Al Gore، سیاست‌مدار مشهور ایالات متحده آمریکا و طرفدار محیط زیست تشکیل شد که اعلام کرد این شرکت تصمیم دارد تا آخرین دور، Proterra را رهبری کند زیرا شهرها به طور فزاینده‌ای به دنبال راه حل‌های حمل‌ونقل هوشمند و پایدار برای کاهش آلودگی هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

استارتاپ تائید هویت Trusona اعلام کرد بودجه‌ای 10 میلیون دلاری برای جایگزینی نام کاربری و رمز عبور استاندارد اختصاص داده است. Microsoft سرمایه‌گذاری این دور را با سرمایه‌گذارهای موجود Kleiner Perkins Cuufield & Byers joining هدایت می‌کند.

ادامه مطلب