محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۵ تير

Oracle معتقد است که آینده‌اش در خدمات رایانش ابری است و این شرکت انتظار دارد درآمد خدمات نرم‌افزاری‌اش تحت‌الشعاع دیگر سرویس‌ها قرار گیرد. این پیامی از موسس شرکت Larry Ellison است که امروز در خلال کنفرانس سه ماهه‌ی شرکت با تحلیلگران مالی بیان شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير

Algorithmia، استارتاپی که ارائه‌دهنده‌ی پلتفرم ساده‌سازی استفاده از یادگیری ماشین در محصولات می‌باشد،‌ مبلغ ۱۰.۵ میلیون دلار سرمایه از سوی Google جذب کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير

اگر از سرمایه‌گذاران سیلیکان‌ولی در خصوص Houzz بپرسید، اپلیکیشنی که در آن می‌توان به راحتی طراحی‌های آماده‌ی منازل را در آن جستجو نمود، نظر بسیار مثبتی در خصوص آن دارند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير

در اقدامی که Adobe قصد دارد در طی آن جایگاه خود را در حوزه‌ی واقعیت مجازی بهبود بخشد،‌ این شرکت خبر خرید تکنولوژی SkyBox که سازنده‌ی نرم‌افزار واقعیت مجازی Mettle می‌باشد را اعلام نمود. Mettle از این پس سازنده‌ی پلاگین‌هایی برای ایجاد امکان ابزار واقعیت مجازی و ۳۶۰ درجه برای Adobe Creative Cloud می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير

سهام BlackBerry پس از آنکه این شرکت اعلام کرد درآمدش کمتر از انتظارات تحلیلگران افت داشته، بیش از 12 درصد کاهش یافت. BlackBerry افزود درآمد شرکت با 34 درصد افت به میزان 244 میلیون دلار رسید که این پایین‌تر از ارزیابی 264 میلیون دلاری وال‌استریت بود. به رغم این کاهش درآمد، BlackBerry موفق به کسب سود خالص 2 سنت در هر سهم شد که بیشتر از پیش‌بینی بی‌سود و زیان تحلیلگران است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

حالا که Sharp تحت تملک Foxconn قرار دارد، احتمالا برنامه‌ی بزرگی برای بازگشت به دنیای تلویزیون داشته باشد. در اقدامی که می‌توان حرکتی سریع برای بازپس‌گیری اعتبار و حق استفاده از پنل‌های خود توسط شرکت Hisense نامید، به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی قصد دارد در سال آينده‌ی میلادی در یکی از مجموعه‌های خود اقدام به ایجاد مجدد خط تولید پنل‌های OLED نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

بلومبرگ با استناد به منبعی ناشناس گزارش داد که Apple در جستجوی کاهش سهم درآمدی ناشران موسیقی، قصد دارد بخشی از شیوه‌ی معامله خود با آنان را اصلاح کند. این مذاکرات توافق‌نامه‌های Apple برای Apple Music که میلیون‌ها آهنگ پرتقاضا را ارائه می‌دهد و همینطور iTunes، راه‌کاری که افراد قادر به خرید آهنگ‌ها یا آلبوم‌ها هستند را پوشش می‌دهد. طبق گزارش بلومبرگ معامله با Apple تا پایان ژوئن به اتمام می‌رسد، اگرچه ناشران علاقمند به تمدید معامله با این شرکت می‌باشند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

Snap Map جدیدترین قابلیت Snapchat براساس آخرین خرید این شرکت یعنی استارتاپ نقشه‌ی اجتماعی Zenly است. TechCrunch اطلاع داد که Snapchat با قیمتی بین 250 تا 350 میلیون دلار به شکل پول نقد و سهام، استارتاپ Zenly را در خلال معامله‌ای در اواخر ماه می خریداری کرده است. همانطور که Instagram با مجوز Facebook به طور مستقل فعالیت می‌کند، Zenly نیز به طور مستقل مستقل ادامه‌ی کار می‌دهد.

ادامه مطلب