محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲ تير

طبق اخبار منتشر شده Blockchain در سری دوم جذب سرمایه‌ی خود موفق به دریافت مبلغ ۴۰ میلیون دلاری از سوی Lakestar شده است. Blockchain شرکتی است که بر روی ارائه‌ی محبوب‌ترین کیف پول الکترونیکی جهان در حال کار می‌باشد. امکان باز کردن این کیف پول الکترونیکی چه از طریق نسخه‌ی وب‌سایت و چه اپلیکیشن موبایل آن مهیا می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

هنگامی که جهان متوجه شد Apple قصد دارد پردازنده‌های گرافیکی خود را برای iPhone و iPadهای پیش‌رو طراحی کند و دیگر بر روی تکنولوژی‌های Imagination Technologies PowerVR برای این امر متکی نباشد، این شرکت بریتانیایی به سرعت ۷۰ درصد ارزش سهام خود را از دست داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

این هدفون‌ها از فناوری جدیدی استفاده می‌کنند که مبتنی بر تحقیقات اخیر بر روی نانو تکنولوژی گرافن‌ها می‌باشد. این هدفون‌ها در حال حاضر با قیمت اولیه‌ی 200 دلار در مقایسه با قیمت خرده‌فروشی 500 دلار به فروش می‌رسند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

همواره خرید آنلاین لباس نکات خاص خود را می‌طلبد. در این بین Amazon در مسیر ارائه‌ی خدمات تکمیلی به مشتریان Prime خود، از این پس شرایطی را مهیا نموده است که پیش از خرید امکان پوشیدن آن‌ها وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

Snips امروز اعلام کرد حدود 13 میلیون دلار برای توسعه‌ و راه‌اندازی پلتفرم صدای خود اختصاص داده است که برای تسخیر بازارهای سخت‌افزاری جایگزین Google Home و Amazon Alexa طراحی شده است. خدمات عملکرد هوش مصنوعی به طراحان این امکان را می‌دهد تا سرویس‌های دستیار صوتی را برای هر وسیله‌ای که می‌سازند جایگزین کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ خرداد

Samsung سهم خود در بخش سخت‌افزاری واقعیت مجازی را افزایش می‌دهد و امیدوار است که حرکت اولیه‌ی آن در هدست‌ها و ابزارهای لازم در این حوزه موضع قوی‌تری برای این شرکت ایجاد کند و اگر این ممکن شود شرکت قادر است به توسعه‌ی بیشتر برنامه‌ها و کاربران خود ادامه دهد. اکنون TechCrunch اعلام کرد به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای رسیدن به این موقعیت، Samsung اقدام به این خرید کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

Amazon پیشنهاد خرید Whole Food را در چارچوب یک معامله ی 13/7 میلیارد دلاری ارائه داد. کل پول به دست آمده از این معامله به طور اساسی تعداد نامعلومی از کسب‌و‌کارها را به تکاپو وا خواهد داشت و به طور کامل خرده‌فروشی آنلاین را دستخوش تغییرات خواهد نمود.

ادامه مطلب