محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

آیا شما در حال اجاره‌ی یک خانه، خرید ماشین و یا ثبت مالیات خود هستید که در این صورت مسلما نیاز به امضا کردن یک سند رسمی در برخی موارد در زندگی خود دارید. HelloSign اعلام کرد با هدف کنار گذاردن فکس‌ها و ایمیل‌های حلزونی از طریق دیجیتالی کردن فرآیندهای خدمات امضای الکترونیکی خود، بودجه‌ی 16 میلیون دلاری را به رهبری Founder Group و Zach Coelius موسس سابق و مدیر Triggit اختصاص داده است. دیگر سرمایه‌گذاران که در این دور شرکت کردند عبارتند از Greylock Partners و Keith Rabois.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

استارتاپ چینی اشتراک‌گذاری دوچرخه Mobike که با رشد سریعی همراه است اعلام کرد اولین بازارش را در خارج از آسیا راه‌اندازی می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

طبق خبرهای منتشر شده، بایستی منتظر سری جدیدی از تعدیل نیروها در شرکت‌های AOL و Yahoo پس از ادغام‌شان باشیم. گفته‌ می‌شود تا هزار نیروی کار مجموعا از این دو شرکت اخراج خواهند شد. هزار نفر در حدود ۲۰ درصد نیروی کار فعلی AOL و Yahoo را در بر می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

مشکل خدمات پخش موسیقی Pandora بالاخره شوالیه‌ی سفید خود را پیدا کرد، آن هم از نوعی که آن را با تزریق پول کمک کرد، به طوری که به نظر می‌رسد کسب‌وکار شرکت را بهبود می‌بخشد. SiriusXM اعلام کرد 480 میلیون دلار پول نقد در تجارت عمومی Pandora سرمایه‌گذاری می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

خبر خوب برای Airbnb در ژاپن این است که دولت این کشور خدمات این شرکت و سایر موارد مشابه را قانونی کرد. در این قانون که مجلس ژاپن آن را در روز جمعه به تصویب رساند به صاحبان خانه‌ها اجازه داده می‌شود تا اموالشان را برای 180 روز در سال در ازای پرداخت پول اجاره دهند. به گزارش Bloomberg آن‌ها ابتدا باید توسط مقامات محلی ثبت‌نام شوند، این مقامات همچنین اجازه دارند محدودیت‌های مورد نظر را اجرا کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

مایکروسافت اعلام کرد در تاریخ 15 دسامبر 2017 قدیمی‌ترین سایت اشتراک‌گذاری فایل خود با عنوان Docs.com را بازنشسته می‌کند. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که مایکروسافت Linkdln را خریداری کرد. علاوه بر این، مایکروسافت دسترسی به SlideShare، ‌شبکه‌ی اشتراک‌گذاری اسلایدهای ارائه را نیز به دست آورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

Houzz، پلتفرم آنلاین بازطراحی و دکوراسیون منزل، نزدیک به جذب سرمایه‌ای ۴۰۰ میلیون دلاری می‌باشد که در نهایت ارزش این شرکت را به رقمی بالغ بر ۴ میلیارد دلاری می‌رساند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند